Wybierz swoje miasto: także ogólnopolskie tylko lokalne

Sprzedawca

Ocena sprzedawcy

Ocena wystawiona na podstawie opinii użytkowników o poszczególnych ofertach sprzedawcy.
100% 0%

deal.pl » Rozrywka, Kultura » Książki

-67% czyli 12,90 zł zamiast 39,00 zł za książkę „Grywalizacja”, którą napisał Paweł Tkaczyk

-66%

39 zł

12,90 zł
Oferta archiwalna

UWAGA! Poniższa oferta jest ofertą archiwalną i nie jest już aktywna.


Oferta straciła ważność dnia: 2014-04-30 i prezentujemy ją w celach poglądowych.
Jeżeli szukasz ofert o podobnej tematyce, to skorzystaj z opcji: i gdy tylko pojawi się podobna oferta, to powiadomimy Cię o tym.

Opis

Szczegóły:

  • Książka będzie wysłana listem poleconym ekonomicznym za pośrednictwem Poczty Polskiej. W przypadku wysyłki za granicę możesz wybrać rodzaj przesyłki: list priorytetowy (lotniczy) lub zwykły, polecony (rejestrowany) lub nie rejestrowany Wysyłkę wykona serwis BooksOn (tel. 605 95 15 13).
  • Wydawca: OnePress - Helion / Liczba stron: 153 / Oprawa: MiękkaTeorię wykorzystania mechaniki gier do celów biznesowych świat marketingu powitał w roku 2009 dzięki badaniom prof.
  • Byrona Reevesa z Uniwersytetu Stanforda i jego kolegi J.
  • Leightona Reada, założycieli firmy badawczej Seriosity.
  • W Polsce wyzwanie podjął Paweł Tkaczyk.
  • Dzięki jego książce poznasz temat grywalizacji poziom po poziomie – od teorii gier, poprzez obowiązujące w nich zasady i towarzyszące im historie, aż po zastosowania powiązanych z nimi zjawisk, takich jak choćby social graph.
  • Autor dostarczy Ci narzędzi, dzięki którym będziesz w stanie stworzyć swoją własną marketingową grę.
  • Co więcej, skłonisz ludzi do tego, by zechcieli w nią grać!Grywalizacja to przyszłość marketingu, ale przyszłość, która zbliża się wielkimi krokami.
  • „Harvard Business Review” uznał ją za jeden z wiodących trendów marketingowych drugiej dekady XXI wieku.Książka „Grywalizacja” jest pierwszą na polskim rynku pozycją traktującą o tym zjawisku.
  • Pierwsze miejsce na liście bestsellerów OnePress, dynamika sprzedaży większa, niż „Zakamarki marki”, entuzjastyczne recenzje.
  • Co znajdziesz w środku?W jaki sposób gry i zabawy kształtowały i kształtują nasze życie i kulturę?Jak wygląda obraz współczesnego gracza? Jakie są podstawowe mechanizmy grywalizacji oraz w jaki sposób możesz je zastosować u siebie? Grywalizacja w firmie.
  • Grywalizacja w szkole i szeroko pojętej edukacji.
  • Marka jako gra Budowanie zaangażowania konsumentów.
  • O autorzePaweł Tkaczyk jest specjalistą nowoczesnego marketingu i brandingu.
  • Od dziesięciu lat prowadzi firmę Midea, która buduje silne marki.
  • Pracuje zarówno z małymi czy nowymi firmami jak i z wielkimi.
  • Prowadzi interesującą, stale aktualizowaną stronę internetową „Mała Wielka Firma”.
  • Oprócz książki „Grywalizacja” jest też autorem innego bestsellera: „Zakamarki marki”.

Opinie użytkowników


nie tak






W chwili obecnej nie opublikowano jeszcze żadnej opini - bądź pierwsza/pierwszy!

Zakupy grupowe - DobreZabawki Zakupy grupowe - RtvAgdOutlet Zakupy grupowe - Sporti

 

  Przeczytałem/am oraz akceptuję regulamin oraz politykę prywatności

  Wyrażam zgodę na przetwarzanie ich danych osobowych w celach reklamowych [pełna treść klauzuli]

  Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celach statystycznych i marketingowych [pełna treść klauzuli]

  Wyrażam zgodę na otrzymywanie informacji handlowych [pełna treść klauzuli]