Wybierz swoje miasto: także ogólnopolskie tylko lokalne

deal.pl » Inne » Pozostałe

119 zł zamiast 219 zł za jedno badanie jakości obsługi klienta na terenie Wrocławia!!!

-45%

219 zł

119 zł
Oferta archiwalna

UWAGA! Poniższa oferta jest ofertą archiwalną i nie jest już aktywna.


Oferta straciła ważność dnia: 2014-11-28 i prezentujemy ją w celach poglądowych.
Jeżeli szukasz ofert o podobnej tematyce, to skorzystaj z opcji: i gdy tylko pojawi się podobna oferta, to powiadomimy Cię o tym.

Opis

Ważne:

  • Kupon obejmuje:jedno badanie jakości obsługi klienta. Wartość kuponu: 119 zł zamiast 219 zł za jedno badanie jakości obsługi klienta na terenie Wrocławia.Badanie jakości obsługi klienta wykonywane jest przez przeszkolonego i doświadczonego audytora, który odwiedza placówkę i ocenia ją na podstawie kryteriów zawartych w narzędziu badawczym.W celu ustalenia terminu badania niezbędna jest rezerwacja poprzez formularz kontaktowy dostępny na stronie www.optimera.com.pl

Szczegóły:

  • Kupon obejmuje:jedno badanie jakości obsługi klienta. Wartość kuponu: 119 zł zamiast 219 zł za jedno badanie jakości obsługi klienta na terenie Wrocławia.Okres ważności kuponu: trzy miesiące od daty zakupu.W celu ustalenia terminu badania niezbędna jest rezerwacja poprzez formularz kontaktowy dostępny na stronie www.optimera.com.pl.Jedno przedsiębiorstwo może zrealizować maksymalnie jeden kupon.Rezerwując wizytę należy podać unikalny numer kuponu oraz KOD PIN DEZAKTYWACJI widoczny na kuponie.Oferta nie łączy się z innymi promocjami.
  • Badanie tajemniczego klienta dostarcza niezbędnych informacji dla przedsiębiorstwa.
  • Jasno określa w jaki sposób przebiega proces obsługi klienta w danej firmie.Badanie dostarcza informacji w jaki sposób traktowani są klienci w sytuacjach nietypowych, np.
  • reklamacji, zwrotu lub wymiany towaru na inny.Analiza sytuacji rynkowej oraz procedur sprzedaży stosowanych w danym przedsiębiorstwie pozwala na aktualizację lub stworzenie nowego procesu obsługi klienta.Dostarcza informacji o słabych i mocnych punktach przedsiębiorstwa.Badanie marketingowe dostarcza informacji dotyczących oczekiwań klientów względem firmy.
  • Ten element jest niezbędny, aby utrzymać przewagę konkurencyjną.O mystery shopping: Mystery shopping jest jedną z najlepszych metod badania poziomu obsługi klientów, ponieważ nie bada opinii czy deklaracji na temat hipotetycznych sytuacji, tylko relacjonuje przebieg prawdziwych doświadczeń klientów w wybranych punktach sprzedaży.
  • W odróżnieniu od badań satysfakcji klienta, koncentrujących się na subiektywnych ocenach i odczuciach, metoda tajemniczego klienta jest w pełni obiektywną metodą oceny procesu obsługi klient (cichy klient, tajemniczy klient)Punktem wyjścia badań mystery shopping jest funkcjonowanie w firmie tzw.
  • Standardów Obsługi Klienta, czyli zbioru zasad, którymi pracownicy powinni się kierować w rozmowach z klientami.
  • Mystery Shopping jest metodą sprawdzania, w jakim stopniu standardy są przez pracowników realizowane w codziennej pracy.

Opinie użytkowników


nie tak






W chwili obecnej nie opublikowano jeszcze żadnej opini - bądź pierwsza/pierwszy!

Zakupy grupowe - DobreZabawki Zakupy grupowe - RtvAgdOutlet Zakupy grupowe - Sporti

 

  Przeczytałem/am oraz akceptuję regulamin oraz politykę prywatności

  Wyrażam zgodę na przetwarzanie ich danych osobowych w celach reklamowych [pełna treść klauzuli]

  Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celach statystycznych i marketingowych [pełna treść klauzuli]

  Wyrażam zgodę na otrzymywanie informacji handlowych [pełna treść klauzuli]