Wybierz swoje miasto: także ogólnopolskie tylko lokalne

Sprzedawca

  • P&M Management Group
  • 02-470
  • http://www.pm-managementgroup.pl
  • Płużańska 15 Warszawa  
    zobacz dojazd»

P&M Management Group

Ocena sprzedawcy

Użytkownicy nie wyrazili jeszcze opini na temat ofert tego sprzedawcy.

deal.pl » Kursy, Szkolenia » Pozostałe

E-kurs marketing i reklama z MEN

-74%

269 zł

69 zł
Oferta archiwalna

UWAGA! Poniższa oferta jest ofertą archiwalną i nie jest już aktywna.


Oferta straciła ważność dnia: 2018-10-29 i prezentujemy ją w celach poglądowych.
Jeżeli szukasz ofert o podobnej tematyce, to skorzystaj z opcji: i gdy tylko pojawi się podobna oferta, to powiadomimy Cię o tym.

Opis

  • Oferta
  • 69 zł zamiast 269 zł za e-kurs na specjalistę ds. marketingu i reklamy z zaświadczeniem MEN.
  • Po ukończeniu kursu uczestnik otrzymuje zaświadczenie o ukończeniu kursu wydane przez organizatora kursu Niepubliczną Placówkę Kształcenia Ustawicznego Centrum Szkoleniowo-Edukacyjnego PM Management Group wydawane zgodnie z rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej z dnia 18.08.2017 Dz.U. z 2017 r. poz. 1632) listownie na wskazany adres zamieszkania. Brak dodatkowych opłat za zaświadczenie i przesyłkę.
  • kurs adresowany jest do osób, które w przyszłości chciałyby pracować w działach marketingu, pragną rozpocząć karierę jako specjalista ds. marketingu i reklamy albo zdobyć lub poszerzyć wiedzę w zakresie marketingu i reklamy
  • w programie: wszystkie zagadnienia związane z marketingiem (począwszy od planu marketingowego poprzez cenę, dystrybucję i badania marketingowe po marketingowe ujęcie produktu)
  • Program kursu:
  • charakterystyka zawodu specjalisty ds. marketingu i reklamy
  • plan marketingowy w przedsiębiorstwie – cele, strategie i wdrażanie
  • znaczenie ceny w kreowaniu strategii marketingowej
  • downsizing jako instrument polityki produktowo-cenowej
  • dystrybucja jako element marketingu-mix
  • produkt w ujęciu marketingowym
  • istota i zakres badań marketingowych w przedsiębiorstwie
  • promocja i reklama w działalności przedsiębiorstwa – narzędzia i działania marketingowe
  • marketing personalny w przedsiębiorstwie
  • działania marketingowe w Internecie
  • wizerunek a tożsamość firmy
  • promocja marki
  • zintegrowane komunikowanie marketingowe
  • kontrola efektywności działań marketingowych
  • Sposób i forma ukończenia kursu:
  • Realizacja zakładanego celu kształcenia następuje poprzez:
  • aktywny udział słuchaczy w zajęciach na platformie szkoleniowej,
  • przerabianie materiału szkoleniowego.
  • naukę własną słuchacza,
  • wykonanie i zaliczenie prac kontrolnych w postaci testów, zadań lub innych form.
  • Po pozytywnym zaliczeniu wszystkich prac kontrolnych i testów uczestnik kursu otrzymuje zaświadczenie ukończenia kursu.
  • Dodatkowe informacje:
  • Czas kursu: 60 godzin lekcyjnych do zrealizowania w ciągu 60 dni.
  • Materiały szkoleniowe udostępniane kursantom zgodnie z planem szkolenia.
  • Uczestnik kursu otrzymuje dostęp do materiałów szkoleniowych na platformie edukacyjnej.
  • Dostęp do platformy edukacyjnej 24 godz., 7 dni w tygodniu.

Opinie użytkowników


nie tak






W chwili obecnej nie opublikowano jeszcze żadnej opini - bądź pierwsza/pierwszy!

Lokalizacja

Zakupy grupowe - DobreZabawki Zakupy grupowe - RtvAgdOutlet Zakupy grupowe - Sporti

 

  Przeczytałem/am oraz akceptuję regulamin oraz politykę prywatności

  Wyrażam zgodę na przetwarzanie ich danych osobowych w celach reklamowych [pełna treść klauzuli]

  Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celach statystycznych i marketingowych [pełna treść klauzuli]

  Wyrażam zgodę na otrzymywanie informacji handlowych [pełna treść klauzuli]