Wybierz swoje miasto: także ogólnopolskie tylko lokalne

Sprzedawca

  • P&M Management Group
  • 02-470
  • http://www.pm-managementgroup.pl
  • Płużańska 15 Warszawa  
    zobacz dojazd»

P&M Management Group

Ocena sprzedawcy

Użytkownicy nie wyrazili jeszcze opini na temat ofert tego sprzedawcy.

deal.pl » Kursy, Szkolenia » Pozostałe

eKurs: Key Account Manager

59 zł
Oferta archiwalna

UWAGA! Poniższa oferta jest ofertą archiwalną i nie jest już aktywna.


Oferta straciła ważność dnia: 2018-05-23 i prezentujemy ją w celach poglądowych.
Jeżeli szukasz ofert o podobnej tematyce, to skorzystaj z opcji: i gdy tylko pojawi się podobna oferta, to powiadomimy Cię o tym.

Opis

  • Oferta
  • 59 zł za 40-godzinny kurs online Key Account Manager (kierownik ds. kluczowych klientów) z zaświadczeniem ukończenia kursu zgodnym ze wzorem MEN.
  • Po ukończeniu kursu uczestnik otrzymuje zaświadczenie o ukończeniu kursu wydane przez organizatora kursu Niepubliczną Placówkę Kształcenia Ustawicznego Centrum Szkoleniowo-Edukacyjnego PM Management Group wydawane zgodnie z rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej z dnia 18.08.2017 Dz.U. z 2017 r. poz. 1632) listownie na wskazany adres zamieszkania. Brak dodatkowych opłat za zaświadczenie i przesyłkę.
  • Kurs adresowany jest do wszystkich osób starających się o stanowisko Key Account Manager oraz stanowisk kierowniczych w departamentach sprzedażowo-marketingowych. Polecany dla osób pracujących w handlu, w działach obsługi klienta, działu zakupów, marketingu i sprzedaży, wszystkich pragnących poszerzyć swoją wiedzę i umiejętności związane z biznesem i sprzedażą na rynku.
  • Program kursu:
  • Charakterystyka zawodu kierownika ds. kluczowych klientów.
  • Autoprezentacja (wygląd zewnętrzny, mowa ciała).
  • Umiejętności komunikacyjne niezbędne w zawodzie kierownika ds. kluczowych klientów (zadawanie pytań, umiejętne słuchanie, mówienie, empatia, metaprogramy, implikacje).
  • Zasady prowadzenia negocjacji z klientami.
  • Praca w zespole. Zarządzanie zespołem.
  • Marketing w zawodzie kierownika ds. kluczowych klientów.
  • Znajomość rynku. Analiza makroekonomiczna, mikroekonomiczna przedsiębiorstwa oraz analiza SWOT.
  • Obsługa klienta - typy klientów, etapy rozmowy sprzedażowej, analiza potrzeb klienta, prezentacja produktu, reakcja na zastrzeżenia oraz najczęściej popełniane błędy podczas obsługi klienta.
  • Sposób i forma ukończenia kursu:
  • Realizacja zakładanego celu kształcenia następuje poprzez:
  • aktywny udział słuchaczy w zajęciach na platformie szkoleniowej,
  • przerabianie materiału szkoleniowego.
  • naukę własną słuchacza,
  • wykonanie i zaliczenie prac kontrolnych w postaci testów, zadań lub innych form.
  • Po pozytywnym zaliczeniu wszystkich prac kontrolnych i testów uczestnik kursu otrzymuje zaświadczenie ukończenia kursu.
  • Dodatkowe informacje:
  • Czas kursu: 40 godzin lekcyjnych do zrealizowania w ciągu 60 dni.
  • Materiały szkoleniowe udostępniane kursantom zgodnie z planem szkolenia.
  • Uczestnik kursu otrzymuje dostęp do materiałów szkoleniowych na platformie edukacyjnej.
  • Dostęp do platformy edukacyjnej 24 godz., 7 dni w tygodniu.

Opinie użytkowników


nie tak






W chwili obecnej nie opublikowano jeszcze żadnej opini - bądź pierwsza/pierwszy!

Lokalizacja

Zakupy grupowe - DobreZabawki Zakupy grupowe - RtvAgdOutlet Zakupy grupowe - Sporti

 

  Przeczytałem/am oraz akceptuję regulamin oraz politykę prywatności

  Wyrażam zgodę na przetwarzanie ich danych osobowych w celach reklamowych [pełna treść klauzuli]

  Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celach statystycznych i marketingowych [pełna treść klauzuli]

  Wyrażam zgodę na otrzymywanie informacji handlowych [pełna treść klauzuli]