Wybierz swoje miasto: także ogólnopolskie tylko lokalne

Sprzedawca

  • MG Centrum Szkoleń i Korepetycji
  • Wrocław
  • 663 104 824

MG Centrum Szkoleń i Korepetycji

Ocena sprzedawcy

Użytkownicy nie wyrazili jeszcze opini na temat ofert tego sprzedawcy.

deal.pl » Kursy, Szkolenia » Pozostałe

Postaw na samorozwój: roczny e-kurs Zarządzanie Łańcuchem Dostaw przygotowany przez MG Centrum Szkoleń i Korepetycji. Idealny dla pracowników działów logistyki, zakupów i sprzedaży. Certyfikat w cenie

-83%

299 zł

49 zł
Oferta archiwalna

UWAGA! Poniższa oferta jest ofertą archiwalną i nie jest już aktywna.


Oferta straciła ważność dnia: 2017-09-04 i prezentujemy ją w celach poglądowych.
Jeżeli szukasz ofert o podobnej tematyce, to skorzystaj z opcji: i gdy tylko pojawi się podobna oferta, to powiadomimy Cię o tym.

Opis

Ważne:

  • 49 zł zamiast 299 zł za roczny e-kurs Zarządzanie Łańcuchem Dostaw przygotowany przez MG Centrum Szkoleń i Korepetycji
  • W cenie: certyfikat w formacie PDF w języku polskim
  • Bogaty program:- związek między logistyką a łańcuchem- łańcuch dostaw jako nowoczesna forma współpracy przedsiębiorstw i redukcji ryzyka działalności przedsiębiorstw- koszty logistyki w łańcuchu dostaw- budowanie łańcucha dostaw w celu racjonalnego obsłużenia klienta- obsługa klienta w łańcuchu dostaw- zarządzanie zapasami w łańcuchach dostaw- metody ustalania wielkości dostaw- wybrane strategie łańcuchów dostaw- wybrane elementy kompleksowych systemów zarządzania zapasami i informacją w łańcuchu dostaw- integracja celów, struktur, procesów i relacji w łańcuchu dostaw
  • Szkolenie idealne dla pracowników działów logistyki, zakupów, sprzedaży jako wsparcie w codziennej pracy oraz dla osób zainteresowanych rozwojem własnych umiejętności w zakresie łańcucha dostaw
  • Wygoda forma nauki: online, po zalogowaniu na stronę, dostęp do wiedzy o każdej porze, niezależnie od tego, gdzie się znajdujesz
  • Istnieje możliwość zakupu certyfikatów papierowych (drukowane, laminowane z indywidualnym hologramem) - w języku polskim lub angielskim
  • Szczegółowy program szkolenia - w zakładce \"Opis\"
  • Zbuduj przewagę nad konkurencją i popraw rentowność swojej działalności z MG Centrum Szkoleń i Korepetycji. Weź udział w rocznym e-kursie Zarządzania Łańcuchem Dostaw za 49 zł zamiast 299 zł!
  • Uczestnicy warsztatów zostaną wyposażeni w wiedzę teoretyczną, praktyczne doświadczenia i przykłady najlepszych praktyk w zakresie logistyki i zarządzania łańcuchem dostaw. Zdobyte umiejętności pozwolą sprostać ich menedżerskim wyzwaniom i perspektywom rozwoju zawodowego.
  • Program szkolenia:
  • 1. Związek między logistyką a łańcuchem- Łańcuch dostaw - modny termin czy zjawisko gospodarcze - próba zdefiniowania pojęcia- Procesowe czy funkcjonalne podejście do zarządzania w firmach- Ewolucyjne przejście od logistyki dystrybucji do zintegrowanych łańcuchów dostaw- Klient wewnętrzny i zewnętrzny w łańcuchach dostaw
  • 2. Łańcuch dostaw jako nowoczesna forma współpracy przedsiębiorstw i redukcji ryzyka działalności przedsiębiorstw- Przesłanki i cele tworzenia łańcuchów dostaw- Zasady funkcjonowania przedsiębiorstwa w łańcuchu dostaw- Współzależności i konflikty pomiędzy uczestnikami łańcucha dostaw – na wybranych przykładach- Łańcuch dostaw a inne formy współpracy przedsiębiorstw
  • 3. Koszty logistyki w łańcuchu dostaw- Identyfikacja kosztów logistyki w łańcuchu dostaw- Kontrola przyrostu kosztów logistyki na poszczególnych ogniwach łańcucha dostaw- Możliwości redukcji kosztów logistyki skali łańcucha dostaw
  • 4. Budowanie łańcucha dostaw w celu racjonalnego obsłużenia klienta- Pięć podstawowych zasad budowania łańcucha dostaw - od strategii po mierniki łańcucha- Elementy składowe łańcucha dostaw - struktura, procesy, relacje w łańcuchach dostaw, procesy integracyjne w łańcuchach dostaw- Podstawowe cele tworzenia zintegrowanych łańcuchów dostaw - współpraca dla wspólnych korzyści biznesowych uczestników łańcuchów- Efekt Forrestera (\"byczego bicza\") wzmocnienie popytu w łańcuchach dostaw - przyczyny powstawania i możliwości zapobieganie powstawania efektu wzmocnienia popytu- Lokalizacja zapasów w łańcuchach dostaw - koszty vs. poziom obsługi klienta
  • 5. Obsługa klienta w łańcuchu dostaw- Podstawowe założenia logistycznej obsługi klienta w łańcuchu dostaw- Etapy i fazy obsługi klienta w odniesieniu do specyfiki funkcjonowania łańcuchów dostaw – możliwości identyfikacji czynności i znaczenie praktyczne kształtowania procesów obsługi w strukturze łańcucha dostaw- Jak mierzyć poziom obsługi klienta w łańcuchu? Elementy, mierniki i standardy obsługi klienta w łańcuchu dostaw- Koncepcja „doskonale zrealizowanego zamówienia”.
  • 6. Zarządzanie zapasami w łańcuchach dostaw- Cele utrzymywania zapasów w poszczególnych ogniwach łańcucha. Omówienie roli zapasów w logistycznym łańcuchu dostaw i współczesnego podejścia do zarządzania zapasami- Koszty zapasów, koszty zamrożenia kapitału i możliwości redukcji ryzyka wzrostu kosztów- Klasyfikacja zapasów wg wartości i możliwości błędnych interpretacji wyników w łańcuchu dostaw- Funkcjonalna klasyfikacja zapasów i możliwości jej zastosowania w łańcuchu
  • 7. Metody ustalania wielkości dostaw- Główne metody ustalania wielkości i częstotliwości dostaw w łańcuchu dostaw- Ustalanie momentu składania zamówień- Główne problemy związane z określaniem czasu realizacji dostawy
  • 8. Wybrane strategie łańcuchów dostaw- Kompresja czasu - skracania czasu cykli przepływów fizycznych i informacji w łańcuchach dostaw źródłem przewagi konkurencyjnej- Maksymalne wykorzystania aktywów łańcucha - maszyn, urządzeń, obiektów, środków transportu oraz kapitału społecznego dla uzyskania przewagi konkurencyjnej- Korzystania z usługodawców i wykonawców zewnętrznych - 3Party Logistics, outsourcing vs. insourcing- Lean Management - strategia i zasady tworzenia wartości dla klienta przez eliminację strat i marnotrawstwa w łańcuchach dostaw
  • 9. Wybrane elementy kompleksowych systemów zarządzania zapasami i informacją w łańcuchu dostaw- Systemy planowania potrzeb materiałowych i dystrybucji z uwzględnieniem przepływów informacyjnych- Zasady określania potrzeb informacyjnych poszczególnych ogniw
  • 10. Integracja celów, struktur, procesów i relacji w łańcuchu dostaw- Dojrzałość łańcuchów dostaw - zakres integracji procesów, struktur i relacji- Typy relacji w łańcuchach dostaw - od jednorazowej transakcji do aliansu strategicznego- Kiedy warto zapraszać partnerów biznesowych do współpracy dla wspólnego dobra- Dziesięć przykazań dla uczestników łańcuchów dostaw
  • MG Centrum Szkoleń i KorepetycjiCentrum zostało założone w 2010 roku. Zajmuje się ono prowadzeniem szkoleń dla firm i osób prywatnych - zarówno otwartych, jak i zamkniętych, na terenie całej Polski.
  • Jego oferta obejmuje szeroką gamę szkoleń, w tym między innymi: ISO - szkolenia dla pracowników na stanowiskach, takich jak audytor wewnętrzny i zewnętrzny oraz dla osób, których zadaniem jest zarządzanie jakością, szkolenia w zakresie BHP, szkolenia o tematyce DGR, szkolenia informatyczne do obsługi programów Microsoft Office, a także szkolenia miękkie dla przedsiębiorców, managerów, osób szukających pracy.
  • Nadrzędnym celem MG Centrum Szkoleń i Korepetycji jest oferowanie klientom jak najlepszej jakości usług. Dzięki współpracy z ponad trzydziestoma ekspertami z wielu gałęzi nauki i biznesu organizowane przez nie szkolenia odpowiadają aktualnym potrzebom rynkowym i są korzystną inwestycją w rozwój kompetencji zawodowych.
  • Warto dodać, że w 2012 r. MG Centrum Szkoleń i Korepetycji zostało uhonorowane certyfikatem Rzetelna Firma, a w 2013 r. Wojewódzki Urząd Pracy w Katowicach wpisał je do Rejestru Instytucji Szkoleniowych.
  • Kliknij Kup Teraz i zapisz się na kurs!

Opinie użytkowników


nie tak






W chwili obecnej nie opublikowano jeszcze żadnej opini - bądź pierwsza/pierwszy!

Zakupy grupowe - DobreZabawki Zakupy grupowe - RtvAgdOutlet Zakupy grupowe - Sporti

 

  Przeczytałem/am oraz akceptuję regulamin oraz politykę prywatności

  Wyrażam zgodę na przetwarzanie ich danych osobowych w celach reklamowych [pełna treść klauzuli]

  Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celach statystycznych i marketingowych [pełna treść klauzuli]

  Wyrażam zgodę na otrzymywanie informacji handlowych [pełna treść klauzuli]