Wybierz swoje miasto: także ogólnopolskie tylko lokalne

Sprzedawca

  • Kar-Group

Kar-Group

Ocena sprzedawcy

Ocena wystawiona na podstawie opinii użytkowników o poszczególnych ofertach sprzedawcy.
50% 50%

deal.pl » Kursy, Szkolenia » Pozostałe

eKurs: Pozyskiwanie klientów

39 zł
Oferta archiwalna

UWAGA! Poniższa oferta jest ofertą archiwalną i nie jest już aktywna.


Oferta straciła ważność dnia: 2018-05-23 i prezentujemy ją w celach poglądowych.
Jeżeli szukasz ofert o podobnej tematyce, to skorzystaj z opcji: i gdy tylko pojawi się podobna oferta, to powiadomimy Cię o tym.

Opis

  • Oferta
  • 39 zł za kurs online: Skuteczne pozyskiwanie klientów z certyfikatem
  • Kurs skierowany jest do pracowników działu marketingu, sprzedaży a także dla osób prowadzących lub pragnących założyć działalność gospodarczą. Kurs pozwala zapoznać się z marketingiem od jego praktycznej strony
  • Kursant otrzymuje:
  • dokument zaświadczający odbycie szkolenia w wersji PDF po polsku (certyfikat),
  • na certyfikatach nie ma adnotacji, że kurs odbył się drogą internetową,
  • kurs doszkalający w Kar-Group pomoże w podjęciu pracy w Polsce i krajach Unii Europejskiej,
  • kurs uznawany przez urzędy pracy i pomocny przy składaniu wniosku o dofinansowanie z UE,
  • dodatkowe dokumenty drukowane jak certyfikaty, dyplom, legitymacja lub puchar uczestnik może wykupić po rozpoczęciu szkolenia. Uczestnik będzie miał możliwość dokupienia dokumentów w języku angielskim lub niemieckim.
  • Struktura kursów:
  • otrzymanie dostępu do platformy e-learningowej, w której znajdują się moduły tematyczne
  • test wielokrotnego wyboru, którego warunkiem zaliczenia jest uzyskanie min. 70% poprawnych odpowiedzi
  • czas pracy oraz ukończenia kursu dostosowany jest przez kursanta samodzielnie do jego indywidualnych potrzeb i dyspozycyjności czasowej. Czas na zrealizowanie szkolenia to 60 dni (można ten okres bezpłatnie przedłużyć).
  • Materiał dydaktyczny
  • Dlaczego tracisz i zdobywasz klientów ?
  • Czy znasz mocne strony swojego biznesu?
  • Zatroszcz się o swojego klienta
  • Relacje z partnerem biznesowym
  • Straciłem klienta biznesowego – co robić?
  • Porada
  • Najlepsze metody na pozyskanie nowych klientów
  • Wprowadzenie
  • Przykłady
  • Dialog, jako sprawdzony sposób na pozyskanie i utrzymanie klienta
  • Pasywne pozyskiwanie klientów
  • Aktywne pozyskiwanie klientów
  • Gdzie mam szukać klienta?
  • Stwórz bazę kontaktów
  • Forma bazy
  • Osobowe źródła informacji i nie tylko&
  • #8230
  • Książki telefoniczne
  • Najbardziej popularne strony internetowe z danymi teleadresowymi
  • Panorama firm
  • Yellow pages (więcej w treści szkolenia)
  • W jaki sposób zdobyć klienta?
  • Najważniejsze aspekty, na które trzeba zwrócić uwagę prowadząc rozmowę z klientem
  • 54 motywy
  • Najczęstsze motywy, jakimi kierują się klienci, dokonując zakupów
  • Osobowość a typy klientów
  • Definicja osobowości
  • Definicja temperamentu (więcej w treści szkolenia)
  • Marketing relacyjny
  • Znaczenie marketingu relacyjnego (partnerskiego)
  • Kształtowanie relacji z klientami
  • Znaczenie empatii w marketingu relacyjnym
  • Klient strategiczny
  • Kategorie klientów
  • Kryteria klasyfikacji i czynniki określające kluczowego klienta
  • Czynniki decydujące o znaczeniu klienta
  • Definicje pojęcia kluczowy klient
  • Zasady budowania relacji z kluczowymi klientami

Opinie użytkowników


nie tak






W chwili obecnej nie opublikowano jeszcze żadnej opini - bądź pierwsza/pierwszy!

Lokalizacja

Zakupy grupowe - DobreZabawki Zakupy grupowe - RtvAgdOutlet Zakupy grupowe - Sporti

 

  Przeczytałem/am oraz akceptuję regulamin oraz politykę prywatności

  Wyrażam zgodę na przetwarzanie ich danych osobowych w celach reklamowych [pełna treść klauzuli]

  Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celach statystycznych i marketingowych [pełna treść klauzuli]

  Wyrażam zgodę na otrzymywanie informacji handlowych [pełna treść klauzuli]