Wybierz swoje miasto: także ogólnopolskie tylko lokalne

Sprzedawca

  • Online Edukacja

Online Edukacja

Ocena sprzedawcy

Użytkownicy nie wyrazili jeszcze opini na temat ofert tego sprzedawcy.

deal.pl » Kursy, Szkolenia » Pozostałe

eKurs: Customer support

49 zł
Oferta archiwalna

UWAGA! Poniższa oferta jest ofertą archiwalną i nie jest już aktywna.


Oferta straciła ważność dnia: 2017-06-27 i prezentujemy ją w celach poglądowych.
Jeżeli szukasz ofert o podobnej tematyce, to skorzystaj z opcji: i gdy tylko pojawi się podobna oferta, to powiadomimy Cię o tym.

Opis

  • Oferta
  • 49 zł za kurs online: Customer support agent z certyfikatem
  • Kurs dotyczy profesjonalnej obsługi Klienta w kontakcie telefonicznym, jak i bezpośrednim. Pozwala nabyć lub poszerzyć posiadane już kompetencje.
  • Podczas szkolenia uczestnik zapozna się z narzędziami, jakich używają doradcy, handlowcy, managerowie.
  • Kurs pokaże, jak efektywniej się komunikować w sytuacjach zawodowych oraz jak efektywnie stosować poznane narzędzia asertywności. Szkolenie pozwoli także świadomie kształtować przekaz komunikacyjny oraz wskaże, jak sprawnie radzić sobie w trudnych sytuacjach oraz jakie błędy popełnia wiele osób w pracy z klientem.
  • Program kursu
  • Profesjonalizm w obsłudze Klienta w kontakcie bezpośrednim i przez telefon
  • Master of Customer Support, czyli postawa zgodna z oczekiwaniami klienta
  • Ekspert w komunikacji interpersonalnej
  • Jak radzić sobie z trudnymi sytuacjami w pracy z klientem?
  • Psychologiczne typy klientów
  • Lingwistyka w pigułce, o zwrotach ułatwiających perswazję w rozmowie
  • Czarne zwroty obniżające wartość przekazu
  • Kompetencje interpersonalne profesjonalnego agenta
  • asertywność, inteligencja emocjonalna
  • Użyteczne narzędzia wspierające zachowania asertywne
  • Asertywność w praktyce
  • Istota inteligencji emocjonalnej
  • Praktyczne aspekty EQ (emotional quotient)
  • Rozmowa telefoniczna z klientem
  • ABC dobrego zachowania w rozmowie telefonicznej
  • Błędy w telefonicznej rozmowie z klientem
  • ABC dobrego zachowania w bezpośrednim kontakcie z klientem
  • Standardy w korespondencji e-mail
  • Błędy w korespondencji e-mail
  • Materiał kursu zaprezentowany jest w różnorodnej formie:
  • study case – opisywane są w nich przykłady użycia zdobytej wiedzy na szkoleniu w różnych sytuacjach.
  • materiały z teorią – opisywana jest w nich teoria, czyli zasady, techniki oraz narzędzia wraz z przykładową zawartością komunikatów.
  • quizy i testy – sprawdzają znajomość zagadnień poruszanych na szkoleniu oraz wykorzystania tej wiedzy do rozwiązywania problemów.
  • motywatorki – dwuzdaniowe najważniejsze kwintesencje, wnioski, cytaty i reguły dotyczące zagadnień poruszanych na szkoleniu.

Opinie użytkowników


nie tak






W chwili obecnej nie opublikowano jeszcze żadnej opini - bądź pierwsza/pierwszy!

Lokalizacja

Zakupy grupowe - DobreZabawki Zakupy grupowe - RtvAgdOutlet Zakupy grupowe - Sporti

 

  Przeczytałem/am oraz akceptuję regulamin oraz politykę prywatności

  Wyrażam zgodę na przetwarzanie ich danych osobowych w celach reklamowych [pełna treść klauzuli]

  Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celach statystycznych i marketingowych [pełna treść klauzuli]

  Wyrażam zgodę na otrzymywanie informacji handlowych [pełna treść klauzuli]