Wybierz swoje miasto: także ogólnopolskie tylko lokalne

Sprzedawca

  • Kar-Group

Kar-Group

Ocena sprzedawcy

Ocena wystawiona na podstawie opinii użytkowników o poszczególnych ofertach sprzedawcy.
50% 50%

deal.pl » Kursy, Szkolenia » Pozostałe

eKurs: menedżer sportu i rekreacji

80 zł
Oferta archiwalna

UWAGA! Poniższa oferta jest ofertą archiwalną i nie jest już aktywna.


Oferta straciła ważność dnia: 2019-03-09 i prezentujemy ją w celach poglądowych.
Jeżeli szukasz ofert o podobnej tematyce, to skorzystaj z opcji: i gdy tylko pojawi się podobna oferta, to powiadomimy Cię o tym.

Opis

  • Kursy do wyboru:
  • Zarządzanie klubem w sporcie
  • Menedżer sportu i rekreacji
  • Menedżer imprez sportowych
  • Kursant otrzymuje:
  • dokument zaświadczający odbycie szkolenia w wersji PDF po polsku (certyfikat),
  • kurs doszkalający w Kar-Group pomoże w podjęciu pracy w Polsce i krajach Unii Europejskiej,
  • kurs uznawany przez urzędy pracy i pomocny przy składaniu wniosku o dofinansowanie z UE,
  • dodatkowe dokumenty drukowane jak certyfikaty, dyplom, legitymacja lub puchar uczestnik może wykupić po rozpoczęciu szkolenia. Uczestnik będzie miał możliwość dokupienia dokumentów w języku angielskim lub niemieckim.
  • Przebieg kursu:
  • Kursant otrzymuje dostęp do platformy e-learningowej.
  • Uczestnictwo w kursie zapoznając się z materiałami szkoleniowymi
  • Zaliczenie egzaminu wewnętrznego:
  • minimum 70% poprawnych odpowiedzi
  • w razie niepowodzenia prośba o kontakt (nastąpi bezpłatna poprawka)
  • Na certyfikacie nie ma adnotacji, że kurs odbył się drogą internetową
  • Ile trwa kurs?
  • Czas pracy oraz ukończenia kursu organizuje się samodzielnie, wedle indywidualnych potrzeb i dyspozycyjności czasowej (nie dłużej jednak niż 60 dni od momentu otrzymania dostępu do kursu).
  • Program kursu zarządzanie klubem w sporcie:
  • Instytucja sportowa jako produkt
  • Wstęp.
  • Czym jest struktura produktu sportowego?
  • Tworzenie wartości dodanej.
  • Zarządzanie
  • Strategie w zarządzaniu produktem sportowym (klubem).
  • Zarządzanie głównymi zasobami w sporcie
  • Znaczenie zasobów finansowych.
  • Znaczenie zasobów ludzkich.
  • Znaczenie zasobów materialnych.
  • Zarządzanie efektywnością.
  • Elastyczność organizacji instytucji sportowej.
  • Zarządzanie procesami.
  • Zarządzanie a sukces sportowy.
  • Działania public relations klubu sportowego
  • Wprowadzenie.
  • Czym jest public relations w sporcie?
  • Human resource management
  • Historia zarządzania – różne koncepcje.
  • Zarządzanie zasobami ludzkimi.
  • Zasoby w organizacjach sportowych.
  • Model strategicznego zarządzania kadrami w odniesieniu do sportu.
  • Znaczenie właściwego przebiegu procesu kształtowania kadr dla organizacji sportowych.
  • Motywowanie, kierowanie, podejmowanie decyzji, integrowanie.
  • Coaching w sporcie
  • Czym jest coaching – definicja i charakterystyka.
  • Coaching jako proces.
  • Różne style i techniki coachingu.
  • Odejścia oraz strategie personalne w organizacjach sportowych.
  • Sposoby na pozyskiwanie graczy i pracowników w organizacjach sportowych
  • Zagadnienia ogólne – dobór kadr.
  • Sposoby doboru.
  • Dobór kadry w klubach sportowych – specyficzne działania.
  • Profil kwalifikacyjny – metody określania.
  • Proces rekrutacji.
  • Proces selekcji i stosowane techniki.
  • Coaching zespołów sportowych
  • Coaching – zagadnienia wprowadzające.
  • Typy coachów.
  • Program kursu menedżer imprez sportowych:
  • I. Moduł:
  • Public relations w instytucji sportowej
  • Public relations receptą na kłopoty
  • Sponsoring sportu oraz marketing
  • II. Moduł:
  • Jak w prostych krokach zorganizować imprezę sportową
  • Organizacja konferencji prasowej – 10 zasad
  • Psychologia sportu
  • III. Moduł:
  • Typy organizacji sportowych
  • Co jest wymagane, aby założyć i zarejestrować stowarzyszenie sportowe w KRS?
  • W jaki sposób utworzyć uczniowski klub sportowy (UKS)
  • Wspieranie sportu przez samorząd: rady sportu oraz stypendia sportowe
  • Program kursu menedżer sportu i rekreacji:
  • I. Moduł:
  • Public relations w instytucji sportowej
  • Public relations receptą na kłopoty
  • Sponsoring sportu oraz marketing
  • II. Moduł:
  • Jak w prostych krokach zorganizować imprezę sportową
  • Organizacja konferencji prasowej – 10 zasad
  • Psychologia sportu
  • III. Moduł:
  • Typy organizacji sportowych
  • Co jest wymagane, aby założyć i zarejestrować stowarzyszenie sportowe w KRS?
  • W jaki sposób utworzyć uczniowski klub sportowy (UKS)
  • Wspieranie sportu przez samorząd: rady sportu oraz stypendia sportowe

Opinie użytkowników


nie tak






W chwili obecnej nie opublikowano jeszcze żadnej opini - bądź pierwsza/pierwszy!

Lokalizacja

Zakupy grupowe - DobreZabawki Zakupy grupowe - RtvAgdOutlet Zakupy grupowe - Sporti

 

  Przeczytałem/am oraz akceptuję regulamin oraz politykę prywatności

  Wyrażam zgodę na przetwarzanie ich danych osobowych w celach reklamowych [pełna treść klauzuli]

  Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celach statystycznych i marketingowych [pełna treść klauzuli]

  Wyrażam zgodę na otrzymywanie informacji handlowych [pełna treść klauzuli]