Wybierz swoje miasto: także ogólnopolskie tylko lokalne

Sprzedawca

  • MG Centrum Szkoleń i Korepetycji
  • Wrocław
  • 663 104 824

MG Centrum Szkoleń i Korepetycji

Ocena sprzedawcy

Użytkownicy nie wyrazili jeszcze opini na temat ofert tego sprzedawcy.

deal.pl » Kursy, Szkolenia » Pozostałe

Szkolenie: savoir vivre w biznesie!

-90%

300 zł

29 zł
Oferta archiwalna

UWAGA! Poniższa oferta jest ofertą archiwalną i nie jest już aktywna.


Oferta straciła ważność dnia: 2015-02-05 i prezentujemy ją w celach poglądowych.
Jeżeli szukasz ofert o podobnej tematyce, to skorzystaj z opcji: i gdy tylko pojawi się podobna oferta, to powiadomimy Cię o tym.

Opis

Ważne:

  • Szkolenie online: Savoir vivre w biznesie.
  • Poznanie fundamentalnych zasad savoir vivre.
  • Uświadomienie istoty i znaczenia savoir vivre w biznesie.
  • Zwiększenie efektywności zawodowej na omawianej płaszczyźnie.
  • Konfrontacja poznanego materiału z dotychczasowym postępowaniem.
  • Nauka zasad zachowania, obowiązujących w środowisku biznesowym.
  • Nauka budowania wizerunku osobistego i korporacyjnego w oparciu o savoir vivre.
  • Certyfikat w języku polskim i angielskim zabezpieczone indywidualnymi hologramami - płatny dodatkowo 20 zł.

Szczegóły:

  • Voucher ważny od 25.01.2015 do 25.02.2015 (dostępny od razu po zakupie w zakładce Moje Konto/Moje Vouchery).
  • Szkolenie uruchamiane jest na rok i w tym czasie możesz z niego korzystać.
  • W celu realizacji vouchera prosimy wypełnić formularz zgłoszeniowy szkolenia
  • Wynik pierwszego wrażenia jest to efekt towarzyszący pierwszej chwili kontaktu i jest niezwykle ważny, gdyż nigdy nie można zrobić pierwszego wrażenia po raz drugi. Ludzie szybko wyrabiają sobie opinię, a wolno ją zmieniają. Dzięki temu szkoleniu poznasz zasady savoir vivre jako sztukę, do której niezbędne są bon ton, dobre wychowanie, ogłada, kindersztuba i dobre maniery!
  • Program szkoleniaI. Savoir vivreII. Autoprezentacja – pierwszy kontakt
  • Dobre pierwsze wrażenie Powitanie
  • Wizytówki
  • Wygląd wizytówki Kolor wizytówek
  • Zasady wręczania wizytówek
  • Wręczanie/ otrzymywanie wizytówek – sytuacje trudneIII. Językowy savoir – vivre
  • Tytułowanie Pochwały i komplementy
  • Prowadzenie konwersacji
  • Sztuka prowadzenia konwersacji – podstawowe zasady
  • Nawiązywanie rozmowy
  • Small talk niezbędną umiejętnością biznesmenaIV. Precedencja
  • Zajmowanie miejsc przy stole
  • Zajmowanie miejsc w samochodzie
  • Precedencja w windzie
  • Przemieszczanie się po schodach
  • Wejście do innych pomieszczeńV. Przyjęcia biznesowe
  • Zaproszenia – istotne informacje
  • Spotkania towarzyskie i służbowe
  • Etykieta przyjęć na stojąco
  • Etykieta przyjęć przy stoleVI. Upominki i prezenty w sytuacjach biznesowychVII. Savoir vivre przy stole
  • Zasady nakrywania do stołu
  • Rodzaje sztućców
  • O czym informuje ułożenie sztućców?
  • Sposób podawania i jedzenia niektórych potrawVIII. Wizerunek w biznesie
  • Rodzaje strojów
  • Garderoba mężczyzny
  • Strój kobietyIX. Etykieta w biznesie międzynarodowym
  • Japonia
  • Francja
  • Niemcy
  • Wielka Brytania
  • Arabia Saudyjska
  • Chiny
  • Stany Zjednoczone
  • Test końcowy

Opinie użytkowników


nie tak






W chwili obecnej nie opublikowano jeszcze żadnej opini - bądź pierwsza/pierwszy!

Zakupy grupowe - DobreZabawki Zakupy grupowe - RtvAgdOutlet Zakupy grupowe - Sporti

 

  Przeczytałem/am oraz akceptuję regulamin oraz politykę prywatności

  Wyrażam zgodę na przetwarzanie ich danych osobowych w celach reklamowych [pełna treść klauzuli]

  Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celach statystycznych i marketingowych [pełna treść klauzuli]

  Wyrażam zgodę na otrzymywanie informacji handlowych [pełna treść klauzuli]