Wybierz swoje miasto: także ogólnopolskie tylko lokalne

Sprzedawca

  • Online Edukacja

Online Edukacja

Ocena sprzedawcy

Użytkownicy nie wyrazili jeszcze opini na temat ofert tego sprzedawcy.

deal.pl » Kursy, Szkolenia » Pozostałe

eKurs: sprzedaż i telemarketing

49 zł
Oferta archiwalna

UWAGA! Poniższa oferta jest ofertą archiwalną i nie jest już aktywna.


Oferta straciła ważność dnia: 2017-04-15 i prezentujemy ją w celach poglądowych.
Jeżeli szukasz ofert o podobnej tematyce, to skorzystaj z opcji: i gdy tylko pojawi się podobna oferta, to powiadomimy Cię o tym.

Opis

  • Oferta:
  • 49 zł za kurs online: dwa szkolenia – skuteczna sprzedaż i telemarketing z certyfikatem i zaświadczeniem
  • Pakiet obejmuje:
  • Efektywne techniki sprzedaży 
  • Szkolenie z zakresu technik sprzedaży ma na celu wzmocnić i rozwinąć kompetencje zawodowe pracowników działów handlowych, przedstawicieli handlowych, sprzedawców, negocjatorów. Fundamenty Handlowca opierają się o etapy procesu sprzedaży. Uczestnicy podczas szkolenia otrzymują poręczne, gotowe do zastosowania techniki. Największy nacisk podczas szkolenia jest położony na analizę potrzeb, rozbijanie obiekcji i budowanie relacji z klientem jako swoisty kanon sprzedażowy. 
  • Znajomość skutecznych technik sprzedaży pomoże poprawić wyniki finansowe.
  • Program kursu:
  • Jak radzić sobie z częstą odmową klientów – definicja sprzedaży 
  • Techniki sprzedaży i techniki argumentacji 
  • Pytania w sprzedaży – analiza potrzeb klienta 
  • Wykorzystywanie perswazji sprzedaży i technik NLP
  • Język perswazji 
  • Komunikacja z klientem – drogą do sprzedaży 
  • Techniki sprzedaży oparte o wywieranie wpływu wg. Cialdiniego 
  • Efektywne techniki sprzedaży 
  • Prezentacja produktu oparta o język korzyści 
  • Aktywne słuchanie klientów 
  • Jak przygotować się na spotkanie z klientem? 
  • Techniki zbijania obiekcji 
  • Sprzedaż łączona – cross selling 
  • Wyznaczanie celu SMART 
  • Zarządzanie czasem pracy – wyznaczanie priorytetów 
  • System CRM 
  • Techniki skutecznego telemarketingu z certyfikatem i zaświadczeniem 
  • Szkolenie jest skierowane do przyszłych i obecnych pracowników call center, do telemarketerów, jak i do wszystkich pracowników zajmujących się sprzedażą i do osób, którym zależy na poprawie jakości swoich rozmów i wzroście wyników handlowych. 
  • Program kursu:
  • Ty w roli telemarketera 
  • Wyznaczanie celów 
  • Lęk przed rozmową telefoniczną 
  • Sposoby walki ze stresem 
  • Metody walki ze stresem 
  • Komunikacja 
  • Typy słuchania 
  • Savoir vivre przez telefon 
  • Zasady prowadzenie rozmów telefonicznych 
  • Prowadzenie rozmowy przychodzącej 
  • Jak radzić sobie z częstą odmową klienta? 
  • Przedstawienie się 
  • Pytania o cel rozmowy 
  • Lejek sprzedażowy 
  • Techniki sprzedaży 
  • Typologia temperamentów 
  • Perswazja w sprzedaży 
  • Podsumowanie prezentacji oferty 
  • Rozbijanie obiekcji 
  • Rodzaje i charakterystyka trudnych klientów 
  • Emocje i sprzedaż 
  • Techniki finalizacji transakcji 
  • Sposoby tworzenia skryptów rozmów 
  • Rozmowy wychodzące 
  • Windykacja 
  • Rozmowa z trudnym klientem 
  • Jak zarządzać rozmową z trudnym klientem 
  • Uczestnik szkolenia przez 3 miesiące otrzymuje materiały utrwalające wiedzę. Najciekawsze i najważniejsze treści ze szkolenia przekazywane są pod różnorodną postacią: 
  • Study case – przykłady użycia zdobytej wiedzy i technik w różnych sytuacjach,
  • Materiały z teorią – zasady, techniki, narzędzia omawiane na szkoleniu wraz z przykładową zawartością komunikatów, 
  • Quizy i testy – sprawdzają znajomość zagadnień poruszanych na szkoleniu oraz wykorzystania tej wiedzy do rozwiązywania problemów,
  • Motywatorki – dwuzdaniowe najważniejsze kwintesencje, wnioski, cytaty i reguły.

Opinie użytkowników


nie tak






W chwili obecnej nie opublikowano jeszcze żadnej opini - bądź pierwsza/pierwszy!

Lokalizacja

Zakupy grupowe - DobreZabawki Zakupy grupowe - RtvAgdOutlet Zakupy grupowe - Sporti

 

  Przeczytałem/am oraz akceptuję regulamin oraz politykę prywatności

  Wyrażam zgodę na przetwarzanie ich danych osobowych w celach reklamowych [pełna treść klauzuli]

  Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celach statystycznych i marketingowych [pełna treść klauzuli]

  Wyrażam zgodę na otrzymywanie informacji handlowych [pełna treść klauzuli]