Wybierz swoje miasto: także ogólnopolskie tylko lokalne

Sprzedawca

  • Online Edukacja

Online Edukacja

Ocena sprzedawcy

Użytkownicy nie wyrazili jeszcze opini na temat ofert tego sprzedawcy.

deal.pl » Kursy, Szkolenia » Pozostałe

eKurs: e-marketing i promocja

39 zł
Oferta archiwalna

UWAGA! Poniższa oferta jest ofertą archiwalną i nie jest już aktywna.


Oferta straciła ważność dnia: 2020-12-08 i prezentujemy ją w celach poglądowych.
Jeżeli szukasz ofert o podobnej tematyce, to skorzystaj z opcji: i gdy tylko pojawi się podobna oferta, to powiadomimy Cię o tym.

Opis

  • Oferta
  • 39 zł za kurs online z certyfikatem: specjalista ds. e-marketingu i promocji online
  • Informacje o kursie:
  • Uczestnik kursu otrzymuje dostęp do materiałów szkoleniowych na platformie edukacyjnej.
  • Dostęp do platformy edukacyjnej 24 godz., 7 dni w tygodniu.
  • Każdy uczestnik otrzymuje zaświadczenie i certyfikat potwierdzające ukończenie szkolenia, w formie pdf w języku polskim, angielskim i niemieckim (dokumenty są przesyłane mailowo). Na certyfikacie nie ma adnotacji, że kurs odbył się drogą internetową.
  • Na kursie omawiane są:
  • Czym zajmuje się doradca ds. e-marketingu
  • Autoprezentacja specjalisty ds. e-marketingu
  • Wprowadzenie do e-marketingu i e-commerce
  • Modele E-biznesu
  • Sprzedaż za pośrednictwem Internetu B2C
  • Sklepy internetowe
  • Profil klientów korzystających z usług dostępnych w Internecie
  • Ocena skuteczności działań e-marketingu
  • Poznaj i wykorzystaj niestandardowe formy i instrumenty komunikacji w Internecie
  • Znaczenie WEB 2.0 i PR dla wizerunku współczesnej organizacji
  • Typy witryn i o czym warto pamiętać tworząc witrynę www
  • Zarządzanie wizerunkiem strony www
  • Wszystko co powinieneś wiedzieć o pozycjonowaniu stron (SEO, PPC)
  • Działania PR przez Internet
  • Formy skutecznego e-mailingu
  • Promocja w Internecie oparta o cel
  • Efektywne narzędzia wykorzystywane do e-mailingu
  • Blogi i biuletyny – jak zainteresować nimi odbiorcę?
  • Marketing wirusowy
  • Buzzu marketing
  • Jak tworzyć i zarządzać e-reklamą
  • Charakterystyka e– marketingu
  • Formy e-reklamy
  • Jak skutecznie realizować kampanie e-marketingowe
  • Pomiar skuteczności i efektywności reklamy w Internecie
  • Modele cenowe e-reklamy
  • Zestawienie rynków internetowych
  • Giełdy towarowe – ich zagospodarowanie do promocji online
  • więcej informacji o kursie dostępne TUTAJ

Opinie użytkowników


nie tak






W chwili obecnej nie opublikowano jeszcze żadnej opini - bądź pierwsza/pierwszy!

Lokalizacja

Zakupy grupowe - DobreZabawki Zakupy grupowe - RtvAgdOutlet Zakupy grupowe - Sporti

 

  Przeczytałem/am oraz akceptuję regulamin oraz politykę prywatności

  Wyrażam zgodę na przetwarzanie ich danych osobowych w celach reklamowych [pełna treść klauzuli]

  Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celach statystycznych i marketingowych [pełna treść klauzuli]

  Wyrażam zgodę na otrzymywanie informacji handlowych [pełna treść klauzuli]