Wybierz swoje miasto: także ogólnopolskie tylko lokalne

Sprzedawca

  • Kar-Group

Kar-Group

Ocena sprzedawcy

Ocena wystawiona na podstawie opinii użytkowników o poszczególnych ofertach sprzedawcy.
50% 50%

deal.pl » Kursy, Szkolenia » Pozostałe

eKurs: Specjalista ds. social media

49 zł
Oferta archiwalna

UWAGA! Poniższa oferta jest ofertą archiwalną i nie jest już aktywna.


Oferta straciła ważność dnia: 2018-11-20 i prezentujemy ją w celach poglądowych.
Jeżeli szukasz ofert o podobnej tematyce, to skorzystaj z opcji: i gdy tylko pojawi się podobna oferta, to powiadomimy Cię o tym.

Opis

  • Oferta
  • 49 zł za kurs online z certyfikatem: Specjalista ds. social media.
  • Kursant otrzymuje:
  • dokument zaświadczający odbycie szkolenia (certyfikat),
  • na certyfikatach nie ma adnotacji, że kurs odbył się drogą internetową,
  • kurs doszkalający w Kar-Group pomoże w podjęciu pracy w Polsce i krajach Unii Europejskiej,
  • kurs uznawany przez urzędy pracy i pomocny przy składaniu wniosku o dofinansowanie z UE,
  • dodatkowe dokumenty drukowane jak certyfikaty, dyplom, legitymacja lub puchar uczestnik może wykupić po rozpoczęciu szkolenia. Uczestnik będzie miał możliwość dokupienia dokumentów w języku angielskim lub niemieckim.
  • Struktura kursów:
  • otrzymanie dostępu do platformy e-learningowej, w której znajdują się moduły tematyczne
  • test wielokrotnego wyboru, którego warunkiem zaliczenia jest uzyskanie min. 70% poprawnych odpowiedzi
  • czas pracy oraz ukończenia kursu dostosowany jest przez kursanta samodzielnie do jego indywidualnych potrzeb i dyspozycyjności czasowej. Czas na zrealizowanie szkolenia to 60 dni (można ten okres bezpłatnie przedłużyć).
  • Program kursu:
  • Wstęp.
  • Rodzaje mediów społecznościowych.
  • Typy użytkowników w social media.
  • Wybór odpowiedniego momentu na publikację postu.
  • Promowanie nowego produktu na Facebooku – zasady i wskazówki.
  • Marketing w mediach społecznościowych – Youtube.
  • Najczęściej popełniane błędy w marketingu na Instagramie.
  • Snapchat.
  • Prawidłowe i legalne publikowanie zdjęć w mediach społecznościowych.
  • Znaczenia social media w budowaniu marki firmy.
  • Budowanie Strategii Marketingowej w social media.
  • Tworzenie treści prostych do udostępniania w social media.
  • Social media narzędziem public relations.
  • Obsługa klienta w mediach społecznościowych.
  • Influenserzy.
  • Materiał dydaktyczny do zaliczenia egzaminu wewnętrznego:
  • Materiał dydaktyczny można pobrać na dysk lub wydrukować.
  • Materiał dydaktyczny ma charakter pomocniczy, warunkiem zakończenia szkolenia jest zdanie egzaminu wewnętrznego.
  • Odpowiedzi na pytania w egzaminie wewnętrznym zawarte są w materiale dydaktycznym.

Opinie użytkowników


nie tak






W chwili obecnej nie opublikowano jeszcze żadnej opini - bądź pierwsza/pierwszy!

Lokalizacja

Zakupy grupowe - DobreZabawki Zakupy grupowe - RtvAgdOutlet Zakupy grupowe - Sporti

 

  Przeczytałem/am oraz akceptuję regulamin oraz politykę prywatności

  Wyrażam zgodę na przetwarzanie ich danych osobowych w celach reklamowych [pełna treść klauzuli]

  Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celach statystycznych i marketingowych [pełna treść klauzuli]

  Wyrażam zgodę na otrzymywanie informacji handlowych [pełna treść klauzuli]