Wybierz swoje miasto: także ogólnopolskie tylko lokalne

Sprzedawca

  • KnowBOX S.A.
  • 41-500
  • ul. Dąbrowskiego 48, Chorzów

KnowBOX S.A.

Ocena sprzedawcy

Użytkownicy nie wyrazili jeszcze opini na temat ofert tego sprzedawcy.

deal.pl » Kursy, Szkolenia » Pozostałe

Windykacja - trening skuteczności

-10%

890 zł

801 zł
Oferta archiwalna

UWAGA! Poniższa oferta jest ofertą archiwalną i nie jest już aktywna.


Oferta straciła ważność dnia: 2013-01-11 i prezentujemy ją w celach poglądowych.
Jeżeli szukasz ofert o podobnej tematyce, to skorzystaj z opcji: i gdy tylko pojawi się podobna oferta, to powiadomimy Cię o tym.

Opis

Szczegóły:

  • Chęć uczestnictwa w szkoleniu trzeba zgłosić minimum na trzy dni przed datą szkolenia
  • Kontakt: Paweł Szopa, tel.: 513 680 949, mail: p.szopa@knowbox.pl
  • Korzyści ze szkolenia Umiejętność skutecznego egzekwowania spłaty należności przez klienta
  • Dbałość o relacje z klientem
  • Nabycie zdolności umiejętnego odmawiania
  • Radzenie sobie z klientami trudnymi
  • Panowanie nad emocjami
  •  
  • Dla kogo jest to szkolenie? Szkolenie jest kierowane do wszystkich osób, których praca związana jest z koniecznością wyegzekwowania należności. Odbiorcami szkolenia są więc pracownicy firm windykacyjnych, menedżerowie działów windykacyjnych, indywidualni przedsiębiorcy, przedstawiciele handlowi oraz osoby indywidualne.
  •  
  • Metoda prowadzenia szkolenia
  • Szkolenie ma formę warsztatową. Każda część teoretyczna jest kończona interaktywnymi ćwiczeniami, które mają na celu wyciągnięcie określonych wniosków. Szkolenie sprzyja dyskusjom oraz dzieleniu się doświadczeniami pomiędzy uczestnikami.
  •  
  • Program szkolenia  
  • 1. Komunikacja interpersonalna w relacjach z klientami
  • klient czy dłużnik? - oto jest pytanie
  • aspekt prawny i psychologiczny pracy z dłużnikami
  • typy dłużników a dopasowanie
  • poprawa komunikacji niewerbalnej- raport fizyczny
  • siła komunikacji werbalnej- raport na metafory
  • umiejętność słuchania i zadawania pytań
  • 2. Asertywność w relacjach z klientami
  • poczucie własnej wartości a pewność siebie
  • panorama społeczna a pewność siebie
  • wykorzystanie gier statusowych w budowaniu pewności siebie
  • umiejętność mówienia ?Nie?
  • 3. Jak zapanować nad własnymi emocjami?
  • stres - mechanizm działania
  • identyfikacja czynników wywołujących stres
  • metody walki ze stresem
  • techniki antystresowe
  • 4. Sposoby radzenia sobie z wymówkami klientów
  • nie mam pieniędzy
  • nie mam żadnego długu
  • dług spłaca osoba trzecia
  • zapomniałem
  • dajcie mi święty spokój
  • pozostałe wymówki
  • 5. Techniki negocjacyjne w windykacji
  • przygotowanie się do negocjacji
  • określanie celów
  • określenie BATNY
  • techniki wywierania wpływu
  • 6. Zakończenie negocjacji windykacyjnych
  • ustalenie terminu spłaty to jeszcze nie koniec rozmowy
  • techniki zakańczania rozmów windykacyjnych
  •  

Opinie użytkowników


nie tak






W chwili obecnej nie opublikowano jeszcze żadnej opini - bądź pierwsza/pierwszy!

Lokalizacja

Zakupy grupowe - DobreZabawki Zakupy grupowe - RtvAgdOutlet Zakupy grupowe - Sporti

 

  Przeczytałem/am oraz akceptuję regulamin oraz politykę prywatności

  Wyrażam zgodę na przetwarzanie ich danych osobowych w celach reklamowych [pełna treść klauzuli]

  Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celach statystycznych i marketingowych [pełna treść klauzuli]

  Wyrażam zgodę na otrzymywanie informacji handlowych [pełna treść klauzuli]