Wybierz swoje miasto: także ogólnopolskie tylko lokalne

Sprzedawca

  • www.umbrella.pl
  • ul. Powsińska 64A
  • 02-903
  • http://www.facebook.com
  • UmbrellaMarketing Centrum Konferencyjne Myślnik
    Warszawa

www.umbrella.pl

Ocena sprzedawcy

Użytkownicy nie wyrazili jeszcze opini na temat ofert tego sprzedawcy.

deal.pl » Firmy, Biznes » Dla firm

399 zł zamiast 900 zł za udział w seminarium Strategiczne, marketingowe i finansowe aspekty zarządzania firmą w czasach niepewności organizowanym przez Umbrella Marketing Group, Capful Polska oraz FinGroup Financial Service Company

-55%

900 zł

399 zł
Oferta archiwalna

UWAGA! Poniższa oferta jest ofertą archiwalną i nie jest już aktywna.


Oferta straciła ważność dnia: 2012-12-19 i prezentujemy ją w celach poglądowych.
Jeżeli szukasz ofert o podobnej tematyce, to skorzystaj z opcji: i gdy tylko pojawi się podobna oferta, to powiadomimy Cię o tym.

Opis

Ważne:

  • Dlaczego warto?
  • Seminarium „Strategiczne, marketingowe i finansowe aspekty zarządzania firmą w czasach niepewności” – specjalistyczna wiedza przydatna w zarządzaniu firmą – koncepcje, strategie oraz możliwości prowadzenia i rozwoju firmy.
  • Nieoceniona wiedza w czasach kryzysu.
  • Wykwalifikowani i doświadczeni prowadzący, specjaliści w swoich dziedzinach – Grzegorz Osóbka z Umbrella Marketing Group, Lucjan Paszkiewicz z Capful Polska, Jarosław Tuczko z FinGroup Polska.
  • W ramach kuponu także: lunch, poczęstunek podczas przerwy kawowej oraz materiały.

Szczegóły:

  • Jak skorzystać?
  • Termin seminarium: 31 I 2013
  • Limit: 30 kuponów
  • Rezerwacja najpóźniej do 27 I: formularz (w pole „Uwagi” wpisz numer kuponu Grupera). 
  • Obecność na szkoleniu weryfikowana będzie na podstawie danych osobowych podanych przy rejestracji (nie trzeba zabierać ze sobą kuponów).
  • Lokalizacja: Centrum Konferencyjne Myślnik (sala „Ziemia”)
  • Z zarządzaniem firmą jest jak żeglowaniem na morzu – by dobić do obranego celu i nie wylądować na mieliźnie, trzeba najpierw obrać właściwy kurs. Obierz kurs na sukces, realizując kupon Grupera z 56% na udział w seminarium „Strategiczne, marketingowe i finansowe aspekty zarządzania firmą w czasach niepewności” organizowanym przez Umbrella Marketing Group, Capful Polska oraz FinGroup Financial Service Company!
  • Część I – 9.30–11.30
  • Rewolucja w lejku zakupowym (prowadzący: Grzegorz Osóbka – Umbrella Marketing Group):
  • Część II – 12.00–14.00
  • Jak rozwijać marki w czasach niepewności (prowadzący: Lucjan Paszkiewicz – Capful Polska):
  • Część III – 15.00–17.00
  • Inteligencja finansowa (prowadzący: Jarosław Tuczko – FinGroup Polska):
  • Grzegorz Osóbka – marketing to dla niego wszystkie żywioły aktywności rynkowej. Magisterium zrobił z biochemii i fizjologii, ale doktorat już z marketingu. Twierdzi, że zależności rynkowe pojął w dużej mierze dzięki temu, że zrozumiał, jakim wzajemnym uwarunkowaniom podlegają procesy metaboliczne. Karierę rozpoczął w korporacji, potem wiele lat pracował w dziale marketingu w firmie Bakalland. Jak wielu dojrzewających managerów w pewnym momencie poczuł potrzebę samodzielności. W 2004 roku założył agencję Umbrella Marketing Group. Bez większych kontaktów i kapitału, ciężką pracą doprowadził firmę do dzisiejszej pozycji rynkowej (portfolio obejmujące ponad 60 klientów, sprawny zespół, a co najważniejsze – ciągłe wyprzedzanie potrzeb klientów i wychodzenie z innowacyjnymi ofertami.
  • Lucjan Paszkiewicz – posiada ok. 20 lat doświadczenia jako trener i coach, od 12 lat jest konsultantem zarządzania, zaś od 7 lat doradcą strategicznym. Jest specjalistą i praktykiem w obszarach: tworzenie strategii rozwoju, planowanie scenariuszowe, GTD, kreatywne rozwiązywanie problemów/moderacja, zarządzanie zmianą, zarządzanie projektami. Cechują go interdyscyplinarność, kreatywność i zdolność motywowania ludzi do rozwoju. Jest autorem wielu programów i projektów, m.in. 3S, APM, Robert Bosch, Bosch Rexroth, C&A, Cheman, Emitel, Fibre System, Good Food, Zelmer.
  • Jarosław Tuczko – ukończył szereg szkoleń i kursów między innymi w: Strathdyle University, Fordham University, CITICORP Finances Professional Study. Był dyrektorem Departamentu Inwestycji Kapitałowych w Banku Gdańskim S.A., Citibanku (Poland) S.A. oraz dyrektorem Departamentu Finansowania Aktywów Przedsiębiorstw. Zajmował się też doradztwem w zakresie dostosowywania sposobu finansowania dla potrzeb konkretnych inwestycji. Jako group treasurer koordynował działalność finansową grupy kapitałowej Eastbridge N.V. w Europie Był także członkiem zarządu oraz dyrektorem finansowym Próchnik S.A. W rankingu KPMG i magazynu PROFIT zajął pierwsze miejsce jako najlepszy w Polsce wykładowca z dziedziny finansów przedsiębiorstw.
  • Więcej informacji znajdziesz .

Opinie użytkowników


nie tak






W chwili obecnej nie opublikowano jeszcze żadnej opini - bądź pierwsza/pierwszy!

Zakupy grupowe - Sporti

 

  Przeczytałem/am oraz akceptuję regulamin oraz politykę prywatności

  Wyrażam zgodę na przetwarzanie ich danych osobowych w celach reklamowych [pełna treść klauzuli]

  Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celach statystycznych i marketingowych [pełna treść klauzuli]

  Wyrażam zgodę na otrzymywanie informacji handlowych [pełna treść klauzuli]