Wybierz swoje miasto: także ogólnopolskie tylko lokalne

Sprzedawca

  • Organizator szkolenia:
  • ul. Karłowicza 2c/22
  • 44-200
  • modernarea@modernarea.pl
  • http://www.modernarea.pl
  • Modern Area
    RYBNIK
    tel. +48 531813355
    fax +48 32 7508815 
    Szkolenie odbędzie się w:
    Czechy/Praga/okolice

Organizator szkolenia:

Ocena sprzedawcy

Użytkownicy nie wyrazili jeszcze opini na temat ofert tego sprzedawcy.

deal.pl » Turystyka » Pozostałe

„EUROPEJSKI SZLAK PIWNY – TOUR 3, PRAGA”. Szkolenie hobbistyczne organizowane przez Modern Area, za które zapłacisz 350pln/osoba mniej! Oferta limitowana.

-50%

700 zł

350 zł
Oferta archiwalna

UWAGA! Poniższa oferta jest ofertą archiwalną i nie jest już aktywna.


Oferta straciła ważność dnia: 2012-03-20 i prezentujemy ją w celach poglądowych.
Jeżeli szukasz ofert o podobnej tematyce, to skorzystaj z opcji: i gdy tylko pojawi się podobna oferta, to powiadomimy Cię o tym.

Opis

Ważne:

  • Otrzymujesz 350 pln zniżki dla każdego uczestnika szkolenia hobbistycznego w formie zamkniętej, organizowanego przez firmę Modern Area. Całkowita zniżka zależna od liczebności zgłaszanej grupy. Oferta ważna w marcu/kwietniu 2012 – dokładny termin do ustalenia. Oferta nie łączy się z innymi promocjami. Voucher otrzymujesz od razu po opłaceniu.

Szczegóły:

  • Szkolenie skierowane jest dla grupy minimum 8 osób
  • maksymalnie 50 osób. Stąd nie ma możliwości zamówienia jednorazowo mniej niż 8 voucherów. Tym samym, oferta adresowana jest tylko dla zamkniętych grup liczących pomiędzy 8 a 50 osób." Prosimy o wcześniejsze ustalenie szczegółów dotyczących terminu, ilości osób, usług dodatkowych, drogą mailową – modernarea@modernarea.pl lub telefonicznie +48 531813355
  • Jako organizator szkoleń o charakterze zarówno biznesowym jak i hobbistycznym, zapraszamy Państwa do Pragi. W zależności od okoliczności, nasze szkolenie „EUROPEJSKI SZLAK PIWNY – TOUR 3, PRAGA”, możecie Państwo traktować jako event typowo szkoleniowy,  integracyjny, konsolidacyjny, czy też motywacyjny.
  •    
  • Może to być również forma nagrody dla zespołu pracowników. Pod tym kątem, a także zgodnie z oczekiwaniami i wymaganiami zgłaszanej grupy, ustalany będzie szczegółowy program. Szkolenie to jest podzielone na dwie główne części. Pierwsza część, każdorazowo odbywa się w wybranym wcześniej browarze. Druga część natomiast, to centrum Pragi. W zależności od wybranego browaru, całościowy czas szkolenia to 6-8 godzin. Sugerujemy by każda z części odbywała się w odrębnym dniu.   Oferujemy Państwu do wyboru następujące browary:
  • - Staropramen
  • - Kozel
  • - Gambrinus
  • - Pilsner Urquell
  • - Březňák
  •  
  • Na życzenie, możemy również łączyć programy w kilku browarach. Dokładny scenariusz, zawsze na etapie planowania, dostosowujemy zależnie od wymagań danej grupy, jej liczebności, a także od dostępnego budżetu. Jako usługi powiązane oferujemy i rekomendujemy: - Zakwaterowanie w wielu najlepszych praskich hotelach
  • - Transport
  • - Wyżywienie
  • - Zwiedzanie tradycyjne lub niekonwencjonalne, z przewodnikiem
  • - Rejs po Wełtawie
  • - Piwne SPA&
  • Wellness
  • - Wstęp na marcowe/kwietniowe mecze piłkarskiego zespołu Slavia Praha A) Slavia Praha - Baumit Jablonec - 11.03.2012
  • B) Slavia Praha - Sparta Praha  - 26.03.2012
  • C) Slavia Praha - Viktoria Žižkov - 08.04.2012
  • D) Slavia Praha - 1.FC Slovácko - 22.04.2012
  • -  Inne  
  • Zajmujemy się, między innymi, kompleksową organizacją różnorodnych, zarówno standardowych jak i niekonwencjonalnych, wydarzeń o charakterze event-markentingowym. Staramy się, aby każda organizowana przez nas impreza była idealnie dopasowana do charakteru wydarzenia, specyfiki firmy, oraz zaproszonych gości lub pracowników, a co się z tym wiąże była imprezą zdecydowanie niepowtarzalną.

Opinie użytkowników


nie tak






W chwili obecnej nie opublikowano jeszcze żadnej opini - bądź pierwsza/pierwszy!

Zakupy grupowe - RtvAgdOutlet Zakupy grupowe - Sporti

 

  Przeczytałem/am oraz akceptuję regulamin oraz politykę prywatności

  Wyrażam zgodę na przetwarzanie ich danych osobowych w celach reklamowych [pełna treść klauzuli]

  Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celach statystycznych i marketingowych [pełna treść klauzuli]

  Wyrażam zgodę na otrzymywanie informacji handlowych [pełna treść klauzuli]