Wybierz swoje miasto: także ogólnopolskie tylko lokalne

Sprzedawca

  • Kamila Łabno ul. Plac Sobieskiego 2/4 33-100 Tarnów
  • ul. Plac Sobieskiego 2/4
  • 33-100
  • Kamila Łabno Tarnów

Kamila Łabno ul. Plac Sobieskiego 2/4 33-100 Tarnów

Ocena sprzedawcy

Użytkownicy nie wyrazili jeszcze opini na temat ofert tego sprzedawcy.

deal.pl » Kursy, Szkolenia » Pozostałe

69 zł zamiast 499 zł (-86%) za bon na e-learningowy kurs dla przedstawicieli handlowych. Zbuduj fundament skutecznego handlowca!

-86%

499 zł

69 zł
Oferta archiwalna

UWAGA! Poniższa oferta jest ofertą archiwalną i nie jest już aktywna.


Oferta straciła ważność dnia: 2013-02-25 i prezentujemy ją w celach poglądowych.
Jeżeli szukasz ofert o podobnej tematyce, to skorzystaj z opcji: i gdy tylko pojawi się podobna oferta, to powiadomimy Cię o tym.

Opis

Ważne:

  • Ucz się w chwili, gdy Twój umysł jest wypoczęty i chętny do nauki, nie wtedy gdy musisz!
  • Nauka odbywa się więc w momencie, kiedy jesteś wypoczęty i zdolny do efektywnej pracy umysłowej
  • Aby być jak najbardziej atrakcyjnym w oczach pracodawców, należy wykazać się ogromną ilością cech, które wyróżnią nas spośród innych kandydatów
  • Liczba godzin kursu e-learningowego jest taka sama jak na kursie stacjonarnym, więc po ukończonym kursie wysyłamy certyfikat poświadczający zdobyte przez ciebie umiejętności
  • §  wyposażają kursantów w  niezbędne narzędzia, które pomogą rozwiązywać napotykane trudności (np. w pracy)
  • Staramy się przedstawiać wiedzę w sposób przyjemny, z lekką nutką humoru
  • W dzisiejszych czasach, gdy konkurencja na rynku pracy jest ogromna, koniecznym zabiegiem jest stałe rozwijanie swoich umiejętności
  • §  szkolenia adresowane są również do klientów indywidualnych, pozwalają im rozwinąć i udoskonalić umiejętności niezbędne do osiągania osobistych celów (np. wymarzonej pracy)
  • §  jest to szansa na rozwój umiejętności niezbędnych również w życiu osobistym
  • Kurs oferowany przez nas jest elastyczny, ponieważ to Ty ustalasz dni i godziny, w których chcesz się uczyć
  • Moduły naszych szkoleń są bardzo wyczerpujące i napisane w prosty, przystępny sposób
  • Wiedza, którą staramy się przekazać jest bardzo łatwo przyswajalna przez kursantów
  • Nasze szkolenia są wyczerpujące, pozwalają na kompletne zdobycie wiedzy w danym zakresie
  • Każde szkolenie napisane jest w prosty, przejrzysty sposób tak, aby kursant czuł się komfortowo w zdobywaniu wiedzy
  • §  szkolenia to aktualnie najlepszy i najskuteczniejszy sposób podnoszenia kwalifikacji zawodowych
  • E-nauka jest nie tylko skuteczniejsza ale i tańsza i wygodniejsza
  • §  podczas szkolenia, obok wiedzy teoretycznej zdobywa się praktyczne umiejętności, które można użyć zaraz po zakończeniu
  • Nie jest to jednak zadanie łatwe
  • Postaw na wygodę i efektywność , którą umożliwia najnowsza technologia jaką jest kurs e-learningowy

Szczegóły:

  • Skontaktuj się z nami dzwoniąc pod numer: 795 540 516 lub wysyłając wiadomość na adres: sekretariat.akademiasukcesu@gmail.com
  • Więcej informacji uzyskasz w zakładce "Opis dodatkowy"
  • Jedna osoba może kupić dowolną ilość bonów
  • Bon na e-learningowy kurs dla przedstawicieli handlowych
  • Poniżej spis treści czyli co zawiera szkolenie: I.Poznanie profilu handlowca-sprzedawcy.
  • 1.Na czym polega praca przedstawiciela handlowego 2.Cechy dobrego przedstawiciela handlowego.
  • 3.Kompetencje idealnego przedstawiciela handlowego.
  • 4.Kwalifikacje zawodowe przedstawiciela handlowego.
  • II.
  • Zarządzanie bazą klientów przez przedstawicieli handlowych.
  • 1.Skuteczne metody zdobywania klientów oraz zarządzania nimi.
  • 2.Komunikacja z klientem ukierunkowana na skuteczną sprzedaż.
  • 3.Rodzaje klientów ze względu na style zachowań z jakimi spotka się sprzedawca - handlowiec.
  • 4.Klasyfikacja klientów i potrzeby klientów.
  • III.
  • Prezentacja produktu przez przedstawiciela handlowego: oferta handlowa, prezentacja handlowa.
  • 1.
  • Przygotowanie skutecznej oferty handlowej.
  • 2.
  • Efektywne prezentowanie oferty handlowej.
  • 3.
  • Negocjowanie oferty handlowej.
  • IV.
  • Spotkania handlowe.
  • 1.Standard otwarcia spotkania handlowego.
  • 2.Etapy spotkania handlowego.
  • 3.Standard zamknięcia spotkania.
  • V.
  • Problemy w pracy przedstawiciela handlowego.
  • 1.Radzenie sobie z trudnym klientem.
  • 2.Asertywność w kontakcie z klientem.
  • 3.Problem z aktywnym słuchaniem klienta.
  • 4.Radzenie sobie ze stresem.

Opinie użytkowników


nie tak






W chwili obecnej nie opublikowano jeszcze żadnej opini - bądź pierwsza/pierwszy!

Zakupy grupowe - Sporti

 

  Przeczytałem/am oraz akceptuję regulamin oraz politykę prywatności

  Wyrażam zgodę na przetwarzanie ich danych osobowych w celach reklamowych [pełna treść klauzuli]

  Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celach statystycznych i marketingowych [pełna treść klauzuli]

  Wyrażam zgodę na otrzymywanie informacji handlowych [pełna treść klauzuli]