Wybierz swoje miasto: także ogólnopolskie tylko lokalne

Sprzedawca

  • Ecal Polska Sp. z o.o.
  • Poznań
  • prenier.poznan@op.pl
  • 61 653 78 64
  • Miłosławska 4

Ecal Polska Sp. z o.o.

Ocena sprzedawcy

Użytkownicy nie wyrazili jeszcze opini na temat ofert tego sprzedawcy.

deal.pl » Kursy, Szkolenia » Pozostałe

Poznań Studia podyplomowe Public relations

-50%

900 zł

450 zł
Oferta archiwalna

UWAGA! Poniższa oferta jest ofertą archiwalną i nie jest już aktywna.


Oferta straciła ważność dnia: 2013-06-17 i prezentujemy ją w celach poglądowych.
Jeżeli szukasz ofert o podobnej tematyce, to skorzystaj z opcji: i gdy tylko pojawi się podobna oferta, to powiadomimy Cię o tym.

Opis

Ważne:

  • oferta trwa do 30.06.2013
  • promocja obejmuje tylko pierwszy semestr nauki od 01.10.2013 do 31.01.2014 w naszej szkole na wybranym przez siebie kierunku pozostałe semestry w cenie 900 zł.
  • kupon można wykorzystać w okresie od 01.09.2013-30.09.2013 po tym czasie kupon przepada
  • jedna osoba może kupić tylko jeden kupon
  • oferta nie łączy się z innymi promocjami.

Szczegóły:

  • brak wpisowego
  • zajęcia odbywają się w weekendy wyjątkowych sytuacjach także w piątki w godzinach popołudniowych
  • Rekrutacja prowadzona jest w trybie ciągłym a poszczególne kierunki uruchamiane są w momencie zebrania określonej liczby kandydatów.
  • Studia organizowane są we współpracy z Wyższą Szkołą Informatyki i Zarządzania w Rzeszowie. Siedziba szkoły w Poznaniu ul. Miłosławska 4 tel. (61) 653-78-64  
  • Studia gwarantują przede wszystkim praktyczne przygotowanie słuchaczy w zakresie stosowania środków i metod public relations w zarządzaniu współczesną organizacją. Program kształcenia obejmuje między innymi zagadnienia dotyczące wewnętrznego i zewnętrznego public relations, jak również ocenę ich efektywności. Studia adresowane są głównie do praktyków public relations, jak również osób, które zamierzają podjąć pracę na stanowisku związanym z tworzeniem oraz kształtowaniem wizerunku firmy na rynku, kadr kierowniczych organizacji, a także rzeczników prasowych.
  • Program
  • Zarządzanie sytuacją kryzysową
  • Badania społeczne w public relations
  • Techniki prezentacji i wystąpień medialnych
  • Wewnętrzne public relations
  • Tworzenie działu PR w firmie
  • Corporate Identity
  • Psychologia autoprezentacji
  • Techniki negocjacji
  • Strategie i planowanie w public relations
  • Tworzenie budżetu PR
  • Relacje z mediami
  • Organizacja konferencji prasowych
  • Lobbying i sponsoring
  • Podstawy prawa gospodarczego
  • Prawo prasowe i autorskie
  • Etyka w Public Relations
  • Komunikacja interpersonalna
  • Nowoczesne technologie w PR
  • Seminarium dyplomowe

Opinie użytkowników


nie tak






W chwili obecnej nie opublikowano jeszcze żadnej opini - bądź pierwsza/pierwszy!

Zakupy grupowe - DobreZabawki Zakupy grupowe - RtvAgdOutlet Zakupy grupowe - Sporti

 

  Przeczytałem/am oraz akceptuję regulamin oraz politykę prywatności

  Wyrażam zgodę na przetwarzanie ich danych osobowych w celach reklamowych [pełna treść klauzuli]

  Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celach statystycznych i marketingowych [pełna treść klauzuli]

  Wyrażam zgodę na otrzymywanie informacji handlowych [pełna treść klauzuli]