Wybierz swoje miasto: także ogólnopolskie tylko lokalne

Sprzedawca

  • ul. Ratuszowa 11/5/19 03-450 Warszawa
  • 03-450
  • ul. Ratuszowa 11/5/19 Warszawa

ul. Ratuszowa 11/5/19 03-450 Warszawa

Ocena sprzedawcy

Użytkownicy nie wyrazili jeszcze opini na temat ofert tego sprzedawcy.

deal.pl » Turystyka » Pozostałe

14 zł zamiast 28 zł (-50%) za bon na zakup książki "Bollywood w marketingu międzynarodowym. Fenomen Shah Rukh" Sowarska-Wyszyńska Bożena

-50%

28 zł

14 zł
Oferta archiwalna

UWAGA! Poniższa oferta jest ofertą archiwalną i nie jest już aktywna.


Oferta straciła ważność dnia: 2015-01-24 i prezentujemy ją w celach poglądowych.
Jeżeli szukasz ofert o podobnej tematyce, to skorzystaj z opcji: i gdy tylko pojawi się podobna oferta, to powiadomimy Cię o tym.

Opis

Ważne:

  • Wydawnictwo: Warszawska Firma Wydawnicza, Rok wydania: 2012, Liczba stron: 182, ISBN: 978-83-7805-235-7, Format:144x206
  • Wielowątkowość bollywoodzkich obrazów filmowych z pewnością przyczynia się do tego, że każdy może w nich znaleźć coś dla siebie. Stanowią bowiem „wielki pakiet kultury indyjskiej”, jak twierdzi cytowana w książce Manisha Koirala. Ale to nie wszystko
  • Autorka nie tylko dzieli się z Czytelnikiem swoją bogatą wiedzą , kreśląc ze znawstwem ścieżkę artystyczną Króla Bollywood, ale też potrafi zarazić swoją pasją, która zaprowadziła ją aż do ojczyzny Shah Rukh Khana. Wszystkie fotografie publikowane w książce zostały wykonane podczas jej podróży do Indii. Podążajmy za Autorką, dając się uwieść urokowi hinduskiego kina. Ze Wstępu
  • Ze Wstępu
  • Kino indyjskie uwodzi widzów i wciąga ich we frapującą grę - grę sensów, odniesień, asocjacji. Niewątpliwie wymaga od odbiorcy wrażliwości (na piękno zdjęć, którym towarzyszą znakomicie dobrane muzyka i choreografia, na finezję w budowaniu fabuły i narracji), ale też znajomości konwencji i opanowania sztuki posługiwania się kodem kulturowym. Oczywiście można (i trzeba!) oglądać filmy bollywoodzkie nawet nie mając przygotowania teoretycznego i całej kulturalno-historyczno-społecznej podbudowy. Jednak umiejętność odnalezienia się w tym systemie znaczeń, jak również świadomość pewnej umowności charakteryzującej styl budowania obrazów filmowych Bollywood, pozwalają na wydobycie dodatkowych sensów i pełniejsze obcowanie z tą fascynującą twórczością
  • Książka, którą oddajemy do rąk Czytelników, stanowi owoc kilkuletniej fascynacji kinematografią Indii i geniuszem ikony filmu indyjskiego - Shah Rukh Khanem. Skąd tak wielka siła oddziaływania kina Bollywood, które z każdym rokiem zyskuje coraz szerszą widownię na całym globie? Co sprawia, że tak wiele osób chce oglądać te finezyjnie łączące obraz i dźwięk „bajki dla dorosłych”?

Szczegóły:

  • Jedna osoba może kupić dowolną ilość bonów
  • Czas realizacji zamówienia 4 dni robocze
  • 14 zł zamiast 28 zł (-50%) za bon na zakup książki "Bollywood w marketingu międzynarodowym. Fenomen Shah Rukh" Sowarska-Wyszyńska Bożena
  • 8,4 zł  list polecony Poczta Polska - maksymalnie 4 książki
  • Książka pt. "Bollywood w marketingu międzynarodowym. Fenomen Shah Rukh" Sowarska-Wyszyńska Bożena
  • Oferta nie łączy się z innymi promocjami
  • 15 zł przesyłka kurierska - nieograniczona ilość książek
  • Warszawska Firma Wydawnicza s.c. ul. Ratuszowa 11/5/19 03-450 Warszawa
  • Bon ważny do: 2014-10-31

Opinie użytkowników


nie tak






W chwili obecnej nie opublikowano jeszcze żadnej opini - bądź pierwsza/pierwszy!

Zakupy grupowe - DobreZabawki Zakupy grupowe - RtvAgdOutlet Zakupy grupowe - Sporti

 

  Przeczytałem/am oraz akceptuję regulamin oraz politykę prywatności

  Wyrażam zgodę na przetwarzanie ich danych osobowych w celach reklamowych [pełna treść klauzuli]

  Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celach statystycznych i marketingowych [pełna treść klauzuli]

  Wyrażam zgodę na otrzymywanie informacji handlowych [pełna treść klauzuli]