Wybierz swoje miasto: także ogólnopolskie tylko lokalne

deal.pl » Firmy, Biznes » Pozostałe

Badanie jakości obsługi klienta - wyjątkowa oferta dla firm teraz za mniej niż połowę ceny !

-45%

219,99 zł

119,99 zł
Oferta archiwalna

UWAGA! Poniższa oferta jest ofertą archiwalną i nie jest już aktywna.


Oferta straciła ważność dnia: 2014-11-13 i prezentujemy ją w celach poglądowych.
Jeżeli szukasz ofert o podobnej tematyce, to skorzystaj z opcji: i gdy tylko pojawi się podobna oferta, to powiadomimy Cię o tym.

Opis

Ważne:

  • Badanie tajemniczego klienta dostarcza niezbędnych informacji dla przedsiębiorstwa. Jasno określa w jaki sposób przebiega proces obsługi klienta w danej firmie.
  • Badanie wykonywane jest przez przeszkolonego i doświadczonego audytora, który odwiedza placówkę i ocenia ją na podstawie kryteriów zawartych w narzędziu badawczym.
  • Kupon obejmował będzie jedno badanie jakości obsługi klienta.
  • Badanie jakości obsługi klienta - wyjątkowa oferta dla firm teraz za mniej niż połowę ceny !Analiza sytuacji rynkowej oraz procedur sprzedaży stosowanych w dużym przedsiębiorstwie pozwala na aktualizację lub stworzenie nowego procesu obsługi klienta.
  • Dostarcza informacji o słabych i mocnych punktach przedsiębiorstwa.Badanie marketingowe dostarcza informacji dotyczących oczekiwań klientów względem firmy.
  • Ten element jest niezbędny, aby utrzymać przewagę konkurencyjną.O mystery shopping:Mystery shopping jest jedną z najlepszych metod badania poziomu obsługi klientów, ponieważ nie bada opinii czy deklaracji na temat hipotetycznych sytuacji, tylko relacjonuje przebieg prawdziwych doświadczeń klientów w wybranych punktach sprzedaży.
  • W odróżnieniu od badań satysfakcji klienta, koncentrujących się na subiektywnych ocenach i odczuciach, metoda tajemniczego klienta jest w pełni obiektywną metodą oceny procesu obsługi klienta (cichy klient, tajemniczy klient).Punktem wyjscia badań mystery shopping jest funkcjonowanie w firmie tzw.
  • Standardów Obsługi KLienta, czy zbioru zasad, którymi pracownicy powinni się kierować w rozmowach z klientami.
  • Mystery shopping jest metodą sprawdzania w jakim stopniu standardy są przez pracowników realizowane w codziennej pracy.

Opinie użytkowników


nie tak






W chwili obecnej nie opublikowano jeszcze żadnej opini - bądź pierwsza/pierwszy!

Zakupy grupowe - DobreZabawki Zakupy grupowe - RtvAgdOutlet Zakupy grupowe - Sporti

 

  Przeczytałem/am oraz akceptuję regulamin oraz politykę prywatności

  Wyrażam zgodę na przetwarzanie ich danych osobowych w celach reklamowych [pełna treść klauzuli]

  Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celach statystycznych i marketingowych [pełna treść klauzuli]

  Wyrażam zgodę na otrzymywanie informacji handlowych [pełna treść klauzuli]