Wybierz swoje miasto: także ogólnopolskie tylko lokalne

Sprzedawca

  • ul. H. Wietora 9, 31-067 Kraków
  • 31-067
  • ul. H. Wietora 9, Kraków

ul. H. Wietora 9, 31-067 Kraków

Ocena sprzedawcy

Użytkownicy nie wyrazili jeszcze opini na temat ofert tego sprzedawcy.

deal.pl » Inne » Pozostałe

Tylko 840zł zamiast 2100zł za kampanię reklamową na telebimie: spot 15sek. emisja, co 5min. 30 dni

-60%

2100 zł

840 zł
Oferta archiwalna

UWAGA! Poniższa oferta jest ofertą archiwalną i nie jest już aktywna.


Oferta straciła ważność dnia: 2012-08-21 i prezentujemy ją w celach poglądowych.
Jeżeli szukasz ofert o podobnej tematyce, to skorzystaj z opcji: i gdy tylko pojawi się podobna oferta, to powiadomimy Cię o tym.

Opis

Ważne:

  • Kupon na kampanię reklamową, na telebimie o pow. 12m2 znajdującym się w Krakowie przy ul. Wielickiej 3.
  • Kupon dotyczy kampanii reklamowej: 15 sek. emisja, co 5 min. czas trwania 30 dni.
  • Kupon można zrealizować do dnia 31.12.2012.
  • Jedna osoba może kupić i wykorzystać dowolną ilość kuponów.
  • Przed rozpoczęciem kampanii konieczna rezerwacja czasu pod numerami telefonów: 512 457 924, 512 457 925.
  • Tylko 840 zł zamiast 2 100 zł (60% taniej) za 30-sto dniową kampanię reklamową na telebimie usytuowanym w Krakowie przy ul. Wielickiej (skrzyż. z ulicami Powstańców Wielkopolskich i Śląskich oraz Limanowskiego). Spot 15 sek. z częstotliwością wyświetlania, co 5 min. Obsługa graficzna GRATIS!
  • REKLAMA NA TELEBIMIE TO JEDNA Z NAJSKUTECZNIEJSZYCH FORM DOTARCIA DO POTENCJALNYCH KLIENTÓW.
  • Z badań przeprowadzonych w Cleveland (USA) przez firmę ARBITRON wynika, że :
  • - 64% ankietowanych uważa telebimy za „odjazdowy” sposób reklamy. W grupie ludzi w wieku 18-34 taką opinię wyraża aż 77% ankietowanych,
  •  - prawie 70% badanych w wieku 18-34 uważa, że telebimy przekazują użyteczne informacje,
  • - 83% respondentów pamiętało co najmniej jedną reklamę z telebimu,
  • - 65% respondentów pamiętało co najmniej dwie reklamy z telebimu.
  • Wg. badań przytoczonych przez Piotra Pawlaka z D.M. Eni.pl dobrze ustawiony telebim może osiągać ponad 70% zauważalności. Co więcej, telebimy bardzo dobrze wypadają na tle tradycyjnych bilbordów w przypadku szumu reklamowego. Badania ukazały, że telebim w otoczeniu 8 billboardów osiąga 40% zauważalność a billboardy na tym samym skrzyżowaniu niecałe 0,5%.
  • W publikacji pt. „Digital Signage in the Transportation Industry” wydanej przez NetWorld Alliance w 2009 r. autor przytacza dane, iż  94% ludzi, którzy widzieli telebim z ruchomą treścią pamiętało produkt, który był reklamowany. Wpłynęło to na wzrost sprzedaży tego produktu o 107%!
  • Dane kampanii:
  • - spot 15 sek. wyświetlany co 5 minut,
  • - ekran 12m2 (3mx4m) przy ul. Wielickiej 3 (w pobliżu CH Bonarka) widownia: ponad 59 tys. osób dziennie ( 3 tys. aut na godzinę wg. danych ZIKiT z 2005r.

Opinie użytkowników


nie tak






W chwili obecnej nie opublikowano jeszcze żadnej opini - bądź pierwsza/pierwszy!

Zakupy grupowe - RtvAgdOutlet Zakupy grupowe - Sporti

 

  Przeczytałem/am oraz akceptuję regulamin oraz politykę prywatności

  Wyrażam zgodę na przetwarzanie ich danych osobowych w celach reklamowych [pełna treść klauzuli]

  Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celach statystycznych i marketingowych [pełna treść klauzuli]

  Wyrażam zgodę na otrzymywanie informacji handlowych [pełna treść klauzuli]