Wybierz swoje miasto: także ogólnopolskie tylko lokalne

Ocena sprzedawcy

Użytkownicy nie wyrazili jeszcze opini na temat ofert tego sprzedawcy.

deal.pl » Firmy, Biznes » Dla firm

Tylko 840zł zamiast 2100zł za kampanię reklamową na telebimie: spot 15sek. emisja, co 5min. 30 dni

-60%

2100 zł

840 zł
Oferta archiwalna

UWAGA! Poniższa oferta jest ofertą archiwalną i nie jest już aktywna.


Oferta straciła ważność dnia: 2012-09-20 i prezentujemy ją w celach poglądowych.
Jeżeli szukasz ofert o podobnej tematyce, to skorzystaj z opcji: i gdy tylko pojawi się podobna oferta, to powiadomimy Cię o tym.

Opis

  • Tylko 840 zł zamiast 2 100 zł (60% taniej) za 30-sto dniową kampanię reklamową na telebimie usytuowanym w Krakowie przy ul.
  • Wielickiej (skrzyż.
  • z ulicami Powstańców Wielkopolskich i Śląskich oraz Limanowskiego).
  • Spot 15 sek.
  • z częstotliwością wyświetlania, co 5 min.
  • Obsługa graficzna GRATIS! REKLAMA NA TELEBIMIE TO JEDNA Z NAJSKUTECZNIEJSZYCH FORM DOTARCIA DO POTENCJALNYCH KLIENTÓW. Z badań przeprowadzonych w Cleveland (USA) przez firmę ARBITRON wynika, że : - 64% ankietowanych uważa telebimy za „odjazdowy” sposób reklamy.
  • W grupie ludzi w wieku 18-34 taką opinię wyraża aż 77% ankietowanych,  - prawie 70% badanych w wieku 18-34 uważa, że telebimy przekazują użyteczne informacje, - 83% respondentów pamiętało co najmniej jedną reklamę z telebimu, - 65% respondentów pamiętało co najmniej dwie reklamy z telebimu. Wg.
  • badań przytoczonych przez Piotra Pawlaka z D.M.
  • Eni.pl dobrze ustawiony telebim może osiągać ponad 70% zauważalności.
  • Co więcej, telebimy bardzo dobrze wypadają na tle tradycyjnych bilbordów w przypadku szumu reklamowego.
  • Badania ukazały, że telebim w otoczeniu 8 billboardów osiąga 40% zauważalność a billboardy na tym samym skrzyżowaniu niecałe 0,5%. W publikacji pt.
  • „Digital Signage in the Transportation Industry” wydanej przez NetWorld Alliance w 2009 r.
  • autor przytacza dane, iż  94% ludzi, którzy widzieli telebim z ruchomą treścią pamiętało produkt, który był reklamowany.
  • Wpłynęło to na wzrost sprzedaży tego produktu o 107%! Dane kampanii: - spot 15 sek.
  • wyświetlany co 5 minut, - ekran 12m2 (3mx4m) przy ul.
  • Wielickiej 3 (w pobliżu CH Bonarka) widownia: ponad 59 tys.
  • osób dziennie ( 3 tys.
  • aut na godzinę wg.
  • danych ZIKiT z 2005r.

Opinie użytkowników


nie tak






W chwili obecnej nie opublikowano jeszcze żadnej opini - bądź pierwsza/pierwszy!

Lokalizacja

Zakupy grupowe - DobreZabawki Zakupy grupowe - RtvAgdOutlet Zakupy grupowe - Sporti

 

  Przeczytałem/am oraz akceptuję regulamin oraz politykę prywatności

  Wyrażam zgodę na przetwarzanie ich danych osobowych w celach reklamowych [pełna treść klauzuli]

  Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celach statystycznych i marketingowych [pełna treść klauzuli]

  Wyrażam zgodę na otrzymywanie informacji handlowych [pełna treść klauzuli]