Wybierz swoje miasto: także ogólnopolskie tylko lokalne

deal.pl » Kursy, Szkolenia » Pozostałe

499 zł zamiast 2000 zł za 5 godzinne szkolenie dla ekspedientek, sprzedawców i doradców w Twoim sklepie. Zacznij działać!

-75%

2000 zł

499 zł
Oferta archiwalna

UWAGA! Poniższa oferta jest ofertą archiwalną i nie jest już aktywna.


Oferta straciła ważność dnia: 2013-01-23 i prezentujemy ją w celach poglądowych.
Jeżeli szukasz ofert o podobnej tematyce, to skorzystaj z opcji: i gdy tylko pojawi się podobna oferta, to powiadomimy Cię o tym.

Opis

Ważne:

  • Na życzenie klienta istnieje możliwość przeprowadzenia szkolenia przez Skype.
  • W szkoleniu może wziąć udział max. 5 osób.
  • Oferta limitowana - 5 kuponów.
  • Oferta obejmuje darmowy dojazd do klientów z całej Polski.
  • Po szkoleniu każdy uczestnik otrzyma Certyfikat udziału.
  • Kupony będą realizowane zgodnie z kolejnością zgłoszeń.
  • Oferta dotyczy 5-godzinnego szkolenia sprzedażowego dla handlowców, ekspedientek i doradców w Twoim sklepie.
  • Jedna firma może zakupić max. 5 kuponów.

Szczegóły:

  • Po zakupie prosimy o kontakt w celu podania kodu PIN kuponu oraz ustalenia daty szkolenia. E-mail: biuro@pcpolska.comTel. 587116684 lub 506795059
  • Oferta ważna od 10.01.2013 r. do 24.01.2013 r.
  • Kupon można wykorzystać od dnia zakupu do 28.02.2013 r.
  • Nie wystarczy mieć skrzydła, żeby polecieć.
  • Nie wystarczy mieszkać w oceanie, żeby nazwać siebie rybą. Nie wystarczy podjąć pracy handlowca, żeby móc się nim nazywać...!Uważasz, że nie każdy jest urodzonym handlowcem? Wcale nie! Rybami czy ptakami już raczej nie będziemy, ale poza tym - wszystkiego można się nauczyć, i to w prosty i przyjemny sposób! My nauczymy Twoich pracowników, jak należycie prezentować firmę i dodamy im pewności siebie. Ty dzięki temu nie będziesz musiał się martwić o brak profesjonalizmu w trakcie obsługiwania przez nich klienta.
  • Najtrudniejsze z pertraktacji staną się przyjemną rozmową, gwarantującą oczywiście sfinalizowanie transakcji.Oferujemy Ci szkolenie dla pracowników stacjonarnych placówek sieci handlowej sklepów (uczestnicy to pracownicy szczebla ekspedientów).Jak wygląda szkolenie?I etap to przedstawienie znaczenia poznania i utrzymania standardów obsługi dla klientów sieci.Przerwa - 10 minut.II etap to przedstawienie sposobów i technik prowadzenia rozmowy handlowej dla pracowników z uwzględnieniem podstawowych, jednak niezbędnych etapów obsługi: rozpoczęcie rozmowy handlowej,znaczenie wizerunku ekspedientów,sygnały werbalne i niewerbalne (znaczenie mowy ciała),analiza potrzeb i wykorzystanie niezbędnych narzędzi,argumentacja sprzedażowa,aktywne słuchanie (opcjonalnie),wyjaśnianie obiekcji (opcjonalnie),zamknięcie sprzedaży.Przerwa - 20 minut.III etap to podsumowanie przepracowanych zagadnień.Szczegóły znajdziesz tutaj.Czas trwania trzech etapów szkolenia to 5 godzin. W trakcie spotkania przewidziane są 2 przerwy - pierwsza 10 minut i druga 20 minut.Metody, których użyjemy do nauki Twoich podwładnych to:    Wykłady    Scenki    Testy    PrezentacjePostaw na swoich ludzi i pozwól im zabłysnąć! Nowa wiedza i pozytywne, pełne wiary we własne siły podejście do pracy z pewnością zaowocują lepszymi wynikami, a stare błędy odejdą w zapomnienie.
  • Warto!Pamiętaj! To prawdziwa szansa dla Twojej firmy i pracowników, nie pozwól jej przejść obok, bo ponownie może się nie zdarzyć!

Opinie użytkowników


nie tak






W chwili obecnej nie opublikowano jeszcze żadnej opini - bądź pierwsza/pierwszy!

Zakupy grupowe - DobreZabawki Zakupy grupowe - RtvAgdOutlet Zakupy grupowe - Sporti

 

  Przeczytałem/am oraz akceptuję regulamin oraz politykę prywatności

  Wyrażam zgodę na przetwarzanie ich danych osobowych w celach reklamowych [pełna treść klauzuli]

  Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celach statystycznych i marketingowych [pełna treść klauzuli]

  Wyrażam zgodę na otrzymywanie informacji handlowych [pełna treść klauzuli]