Wybierz swoje miasto: także ogólnopolskie tylko lokalne

Sprzedawca

  • Teatr Polski we Wrocławiu
  • ul. G. Zapolskiej 3
  • 50-032
  • marketing@teatrpolski.wroc.pl
  • http://www.teatrpolski.wroc.pl
  • 71 316 07 77, 71 316 07 78
  • Wrocław

Teatr Polski we Wrocławiu

Ocena sprzedawcy

Użytkownicy nie wyrazili jeszcze opini na temat ofert tego sprzedawcy.

deal.pl » Rozrywka, Kultura » Kino, teatr, opera

Spektakle w Teatrze Polskim

-42%

35 zł

19,99 zł
Oferta archiwalna

UWAGA! Poniższa oferta jest ofertą archiwalną i nie jest już aktywna.


Oferta straciła ważność dnia: 2014-09-17 i prezentujemy ją w celach poglądowych.
Jeżeli szukasz ofert o podobnej tematyce, to skorzystaj z opcji: i gdy tylko pojawi się podobna oferta, to powiadomimy Cię o tym.

Opis

Ważne:

  • Groupon ważny w dniu wydarzenia i dostępny od razu po zakupie w zakładce Moje Konto.
  • Ograniczenia: 1 osoba może kupić i wykorzystać maks. 2 groupony.
  • Realizacja: wydrukowany groupon należy wymienić na bilet w kasie teatru najpóźniej 30 min. przed spektaklem. Miejsca wybierane są podczas wymiany grouponu na bilet z puli dostępnych miejsc. Brak możliwości wcześniejszej rezerwacji. 
  • Sprawdź przed zakupem: i . Szczegóły oferty znajdziesz w jej opisie.
  • Sztuką nie jest robienie scen, a zrobienie sztuki na scenie. Przekonaj się o tym, udając się z dzisiejszym grouponem do Teatru Polskiego we Wrocławiu.
  • Oferta:
  • Bilet dla 1 osoby na wybrany spektakl:
  • 1) 29,99 zł zamiast 50 zł za bilet na spektakl „Dziady” w dn. 01.10.2014 o godz. 17 (duża scena, bilet w I strefie),
  • 2) 19,99 zł zamiast 35 zł za bilet na spektakl „Dzieci z Bullerbyn” w dn. 03.10.2014 o godz. 11 (scena kameralna, spektakl z audiodeskrypcją i tłumaczeniem migowym, bilet w I strefie),
  • 3) 19,99 zł zamiast 35 zł za bilet na spektakl „Dzieci z Bullerbyn” w dn. 04.10.2014 o godz. 17 (scena kameralna, spektakl z audiodeskrypcją i tłumaczeniem migowym, bilet w I strefie),
  • 4) 19,99 zł zamiast 35 zł za bilet na spektakl „Dzieci z Bullerbyn” w dn. 05.10.2014 o godz. 17 (scena kameralna, spektakl z audiodeskrypcją i tłumaczeniem migowym, bilet w I strefie),
  • 5) 19,99 zł zamiast 35 zł za bilet na spektakl „Kuszenie cichej Weroniki” w dn. 04.10.2014 o godz. 19 (duża scena, bilet w I strefie),
  • 6) 19,99 zł zamiast 35 zł za bilet na spektakl „Kuszenie cichej Weroniki” w dn. 05.10.2014 o godz. 19 (duża scena, bilet w I strefie),
  • 7) 26,99 zł zamiast 45 zł za 1 bilet na spektakl „Smycz” w dniu 10.10.2014 o godz. 19 (scena kameralna, bilet w I strefie),
  • 8) 26,99 zł zamiast 45 zł za 1 bilet na spektakl „Smycz” w dniu 11.10.2014 o godz. 19 (scena kameralna, bilet w I strefie),
  • 9) 26,99 zł zamiast 45 zł za 1 bilet na spektakl „Smycz” w dniu 12.10.2014 o godz. 19 (scena kameralna, bilet w I strefie),
  • 10) 24,99 zł zamiast 40 zł za 1 bilet na spektakl „Małe zbrodnie małżeńskie” w dn. 16.10.2014 o godz. 19 (scena kameralna, bilet w I strefie),
  • 11) 24,99 zł zamiast 40 zł za 1 bilet na spektakl „Małe zbrodnie małżeńskie” w dn. 17.10.2014 o godz. 19 (scena kameralna, bilet w I strefie),
  • 12) 24,99 zł zamiast 40 zł za 1 bilet na spektakl „Małe zbrodnie małżeńskie” w dn. 18.10.2014 o godz. 19 (scena kameralna, bilet w I strefie),
  • 13) 24,99 zł zamiast 40 zł za 1 bilet na spektakl „Małe zbrodnie małżeńskie” w dn. 16.10.2014 o godz. 19 (scena kameralna, bilet w I strefie).
  • „Dziady” Adama Mickiewicza to utwór, który od stuleci kształtuje patriotyzm, religijność, wartości narodowe – słowem tożsamość Polaków. Reżyser Adam Zadara podjął się zadnia na skalę wielkości monologów oraz dialogów arcydramatu, decydując się na zaprezentowanie go w całości na scenie w trzech odsłonach – premiery kolejnych części w 2014, 2015 i 2016 roku.
  • „Mam wielki szacunek do Michała Zadary za uczciwość i swoistą pokorę. Nie chce być ważniejszy od Mickiewicza. To w końcu Wieszcz wymyślił ten horror z widmami. Zadara znakomicie obsadził artystów i pozwolił każdemu wzlecieć. Mariusz Kiljan i Bartosz Porczyk wykorzystali tę okazję do stworzenia wybitnych kreacji, moim zdaniem unikalnych w dziejach polskiego teatru. Do tego robią to z wielkim poczuciem humoru, co wielce jest rzadkie w wystawianiu naszych klasyków.” – Mirosław Kocur, teatralny.pl.
  • Historia o dzieciach z małej szwedzkiej osady opowiedziana językiem teatru przez reżyserkę Annę Ilczuk. Propozycja dla najmłodszych teatromanów, którzy stać się mogą współautorami scenografii przedstawienia, oraz dorosłych, którzy chętnie przywołują we wspomnieniach wspaniałe, wolne, szczęśliwe dzieciństwo, spędzone na zabawie i wśród przyjaciół.
  • „I okazuje się, że te proste zabiegi działają - publiczność, niezależnie od wieku, słucha tych opowieści jak zaczarowana. A kiedy żegnamy całą szóstkę wygrzewającą się w promieniach zachodzącego słońca nad brzegiem jeziora zagrody północnej, budzi się - zarówno w tych dorosłych, jak i dziecięcych sercach - tęsknota za Bullerbyn. I chciałoby się powtórzyć pytanie pewnej małej dziewczynki, która uczestniczyła kilka miesięcy temu w czytaniu tego tekstu: "Kiedy będzie następna część?".” – Magda Piekarska, Gazeta Wyborcza - Wrocław.
  • Wznowienie przedstawienia Krystiana Lupy z roku 1997, które doczekało się powtórnej premiery z okazji przyznania reżyserowi Europejskiej Nagrody Teatralnej i Międzynarodowego Festiwalu Teatralnego „Świat miejscem prawdy”. Gęsty od znaczeń, nasycony erotyzmem spektakl wybitnego reżysera, ze świetnymi kreacjami Ewy Skibińskiej w roli tytułowej, Krzesisławy Dubielówny, Mariusza Kiljana oraz Adama Szczyszczaja. Opowieść o miłosnym i ludzkim niespełnieniu. O trójkącie miłosnym, w którym kobieta nie potrafi wybrać między cielesnością a duchowością.
  • „Krystian Lupa nie wbija noża w chleb, nie rozlewa kieliszków wina i nie miesza języków, a mimo to jego teatr jest antropologiczny. A może właśnie dlatego. W „Kuszeniu cichej Weroniki” zgłębia kobietę, jej seksualność, strach przed starością i śmiercią, myślenie obrazami, marzeniami sennymi. Nurza się w największej dychotomii stworzonej przez śródziemnomorską kulturę – zagłębia się w tematykę przeciwieństwa między cielesnością a duchowością. „Uwięziona” w tym myśleniu Weronika balansuje między pragnieniem a strachem, poznaniem samej siebie a ucieczką, animusami a Johannesem.” – Alicja Szumanska, Dziennik Teatralny Wrocław.
  • Autorski spektakl Bartosza Porczyka, zwycięzcy XXVII Przeglądu Piosenki Aktorskiej. Monodram oparty na krótkich monologach aktorskich przeplatanych piosenkami Łony, Marka Grechuty oraz grup Myslovitz, Lady Pank czy Fasolek.
  • „Na scenie jeden aktor i sześciu muzyków, skromna scenografia, punktowe światło spływające na głównego bohatera, narratora, który siedzi na krześle i czeka na swoje 3 minuty. Tytułowa smycz została zainspirowana utworem zespołu Maanam. Smycz która trzyma przy życiu, smycz która powoduje że robimy to co robimy, smycz która prowadzi nas często przez życie.” – Adam Michalik, www.teatrpolski.wroc.pl.
  • Jakie jest najlepsze rozwiązanie na kryzys w związku? Partner powinien ulec wypadkowi i wrócić do domu z amnezją. Dla partnerki to okazja, aby ulepić z niego idealnego męża. Tylko czy Gilles naprawdę ma zanik pamięci? Co próbuje osiągnąć, zwodząc Lisę? Wbrew pozorom kłamstwa obojga mają za cel uratować, a nie pogrążyć to małżeństwo.
  • „Reżyser trafnie dobrał aktorów - grających Lisę i Gilla znakomitych Grażynę Krukównę i Jerzego Schejbala, którzy w życiu prywatnym też są małżeństwem. Świetnie podawali tekst, uwiarygodniając go i niwelując mielizny dramatu, tak że ostatecznie dramat na scenie wydaje się o niebo lepszy niż na papierze.”– Agnieszka Wolny-Hamkało, Gazeta Wyborcza.
  • Teatr Polski we Wrocławiu
  • Prymus w (swojej) klasie – tak można określić teatr, którego dyrektorem jest Krzysztof Mieszkowski. Zdaniem Instytutu Badawczego IPC jest to bowiem najpopularniejszy teatr wśród wrocławian, gdyż od lat odwiedza go najwięcej mieszkańców miasta ceniących sobie kulturalną rozrywkę na poziomie. Co więcej, branżowy miesięcznik „Teatr” w dorocznej ankiecie przeprowadzanej wśród krytyków od lat niezmiennie docenia artystyczne osiągnięcia Teatru Polskiego we Wrocławiu. Wyróżnienia dotyczą m.in. kategorii na najlepsze przedstawienie, najlepszą scenografię czy też najlepszą reżyserię. Poza pismami branżowymi prestiż miejsca potwierdzają dziennik „Rzeczpospolita” oraz tygodniki „Polityka” i „Wprost”.
  • Tylko w ciągu ostatnich lat teatr zdobył aż ponad 145 nagród indywidualnych i zbiorowych, w tym Grand Prix na festiwalach międzynarodowych, co jest wydarzeniem precedensowym w całej 68-letniej historii teatru. Na dodatek, badania Centrum Monitoringu Społecznego i Kultury Obywatelskiej uznały Teatr Polski we Wrocławiu za najbardziej rozpoznawalną markę na Dolnym Śląsku.

Opinie użytkowników


nie tak






W chwili obecnej nie opublikowano jeszcze żadnej opini - bądź pierwsza/pierwszy!

Lokalizacja

Zakupy grupowe - DobreZabawki Zakupy grupowe - RtvAgdOutlet Zakupy grupowe - Sporti

 

  Przeczytałem/am oraz akceptuję regulamin oraz politykę prywatności

  Wyrażam zgodę na przetwarzanie ich danych osobowych w celach reklamowych [pełna treść klauzuli]

  Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celach statystycznych i marketingowych [pełna treść klauzuli]

  Wyrażam zgodę na otrzymywanie informacji handlowych [pełna treść klauzuli]