Wybierz swoje miasto: także ogólnopolskie tylko lokalne

Sprzedawca

  • e-mail: marketing@telewizjawarszawa.pl
  • marketing@telewizjawarszawa.pl
  • e-mail:

e-mail: marketing@telewizjawarszawa.pl

Ocena sprzedawcy

Użytkownicy nie wyrazili jeszcze opini na temat ofert tego sprzedawcy.

deal.pl » Turystyka » Warszawa

WARSZAWA: 2330 zł zamiast 3400 zł (-31%) za bon na realizacje programu telewizyjnego z udziałem Twojej firmy w Telewizji Warszawa! Pokaż się szerszej publiczności

-31%

3400 zł

2330 zł
Oferta archiwalna

UWAGA! Poniższa oferta jest ofertą archiwalną i nie jest już aktywna.


Oferta straciła ważność dnia: 2015-09-28 i prezentujemy ją w celach poglądowych.
Jeżeli szukasz ofert o podobnej tematyce, to skorzystaj z opcji: i gdy tylko pojawi się podobna oferta, to powiadomimy Cię o tym.

Opis

Ważne:

  • emisja: 2 razy w tygodniu
  • emisja: raz na tydzień
  • Ważną zmianą jest również kontent, w którym Telewizja Warszawa staje się głównie telewizją informacyjną promującą lokalny biznes i wydarzenia
  • W ramach bonu oferujemy: Nagranie jednego z odcinków Gastromaniaka, Dobrej Szkoły lub Firmoteki Program poświecony tylko firmie zamawiającego Opieka realizatora Emisja nagranego, zmontowanego odcinka w ciągu max.2 msc od dnia zakupu produkcji Umieszczenie reklamy firmy na fanpage'u Telewizji Warszawa (lub FP innej stacji, w zależności od dokonania zakupu). Grafikę reklamową dostarcza klient. Gotowy, zmontowany film przesyłamy klientowi w ciągu 7 dni pocztą, na płycie CD Zamawiający posiada decydujący głos na temat treści zawartej w odcinku Utrzymanie filmu na serwerach Telewizji Warszawa (lub innej stacji wg zakupu), przez 1 rok od dnia emisji
  • premiera: w każdy poniedziałek i czwartek
  • Program prezentuje warszawskie placówki związane z szeroko pojętą edukacją. Odwiedzimy żłobki, przedszkola, szkoły, uczelnie wyższe oraz instytucje i firmy oferujące kursy. W każdym odcinku przedstawiamy jedną z nich. Pokazujemy funkcjonowanie placówki, jak przygotowuje swoich uczniów do zawodu, rozmawiamy z najważniejszymi ludźmi w szkole również z uczniami i absolwentami. Jednym z celów programu jest pomoc w wyborze drogi edukacji
  • FIRMOteka czas trwania: 10-15 minut emisja: 2 razy w tygodniu premiera: w każdy poniedziałek i czwartek W każdym odcinku prezentujemy jedną z warszawskich firm. Opowiadamy jej historię, czym się zajmuje oraz przedstawiamy jej pracowników i plany na przyszłość. Program jest swoistego rodzaju promocją lokalnego biznesu. Widz, oprócz ciekawostek na temat danej firmy może prawie w każdym odcinku wygrać ufundowane przez nią nagrody
  • Umieszczenie reklamy firmy na fanpage'u Telewizji Warszawa (lub FP innej stacji, w zależności od dokonania zakupu). Grafikę reklamową dostarcza klient.
  • Nagranie jednego z odcinków Gastromaniaka, Dobrej Szkoły lub Firmoteki
  • Głównymi formatami Telewizji Warszawa są rogramy z cyklu "Firmoteka", "Gastromaniak", "Dobra szkoła", są to programy dla firm, które chcą zaprezentować się szerszej publiczności za pomocą przekazu audio-video
  • Z promocji mogą skorzystać tylko 24 firmy (jest to nasza miesięczna możliwość emisyjna tych odcinków). Jako że strona internetowa działać będzie dopiero w sierpniu (trwaja właśnie prace nad zmianami aby od 01.wrzesnia wszytko działalo jak należy), w opisie dodatkowym kilka linków do starszych nagrań cyklu, jak i kilkusekundowych prezentacji firm
  • O wszytkich zmianach jakie wprowadzamy od września 2015 r. można poczytać w zakładce "O Nas" na stronie www.telewizjawarszawa.pl
  • Forma reportażu daje widzowi ciekawszą formę niż np. krótki spot reklamowy
  • Gotowy, zmontowany film przesyłamy klientowi w ciągu 7 dni pocztą, na płycie CD
  • Opis programów: FIRMOteka czas trwania: 10-15 minut emisja: 2 razy w tygodniu premiera: w każdy poniedziałek i czwartek W każdym odcinku prezentujemy jedną z warszawskich firm. Opowiadamy jej historię, czym się zajmuje oraz przedstawiamy jej pracowników i plany na przyszłość. Program jest swoistego rodzaju promocją lokalnego biznesu. Widz, oprócz ciekawostek na temat danej firmy może prawie w każdym odcinku wygrać ufundowane przez nią nagrody GASTROmaniak czas trwania: 10-15 minut emisja: raz na tydzień premiera: w każdą niedzielę W każdym odcinku prezentujemy jedną z warszawskich firm  działających  w branży gastronomicznej. Opowiadamy jej historię, pokazujemy jej pracę, rozmawiamy z pracownikami. Program ma na celu przedstawienie widzom lokalnych firm gastronimicznych. W prawie każdym odcinku widz może wygrać ufundowaną przez daną firmę nagrodę Dobra Szkoła czas trwania: 10-15 minut emisja: raz w tygodniu premiera: w każdą sobotę Program prezentuje warszawskie placówki związane z szeroko pojętą edukacją. Odwiedzimy żłobki, przedszkola, szkoły, uczelnie wyższe oraz instytucje i firmy oferujące kursy. W każdym odcinku przedstawiamy jedną z nich. Pokazujemy funkcjonowanie placówki, jak przygotowuje swoich uczniów do zawodu, rozmawiamy z najważniejszymi ludźmi w szkole również z uczniami i absolwentami. Jednym z celów programu jest pomoc w wyborze drogi edukacji
  • Dobra Szkoła czas trwania: 10-15 minut emisja: raz w tygodniu premiera: w każdą sobotę Program prezentuje warszawskie placówki związane z szeroko pojętą edukacją. Odwiedzimy żłobki, przedszkola, szkoły, uczelnie wyższe oraz instytucje i firmy oferujące kursy. W każdym odcinku przedstawiamy jedną z nich. Pokazujemy funkcjonowanie placówki, jak przygotowuje swoich uczniów do zawodu, rozmawiamy z najważniejszymi ludźmi w szkole również z uczniami i absolwentami. Jednym z celów programu jest pomoc w wyborze drogi edukacji
  • Utrzymanie filmu na serwerach Telewizji Warszawa (lub innej stacji wg zakupu), przez 1 rok od dnia emisji
  • W każdym odcinku prezentujemy jedną z warszawskich firm. Opowiadamy jej historię, czym się zajmuje oraz przedstawiamy jej pracowników i plany na przyszłość. Program jest swoistego rodzaju promocją lokalnego biznesu. Widz, oprócz ciekawostek na temat danej firmy może prawie w każdym odcinku wygrać ufundowane przez nią nagrody
  • Program poświecony tylko firmie zamawiającego
  • premiera: w każdą sobotę
  • W każdym odcinku prezentujemy jedną z warszawskich firm  działających  w branży gastronomicznej. Opowiadamy jej historię, pokazujemy jej pracę, rozmawiamy z pracownikami. Program ma na celu przedstawienie widzom lokalnych firm gastronimicznych. W prawie każdym odcinku widz może wygrać ufundowaną przez daną firmę nagrodę
  • Telewizja Warszawa po 5 latach na rynku i ugruntowaniu sobie pozycji w postaci średnio 100 tys odwiedziń strony miesięcznie, zdecydowała o zmianie wizerunku pozwalającego na konkurowanie jakością nagrań i produkcji z dużymi stacjami komercyjnymi
  • Emisja nagranego, zmontowanego odcinka w ciągu max.2 msc od dnia zakupu produkcji
  • GASTROmaniak czas trwania: 10-15 minut emisja: raz na tydzień premiera: w każdą niedzielę W każdym odcinku prezentujemy jedną z warszawskich firm  działających  w branży gastronomicznej. Opowiadamy jej historię, pokazujemy jej pracę, rozmawiamy z pracownikami. Program ma na celu przedstawienie widzom lokalnych firm gastronimicznych. W prawie każdym odcinku widz może wygrać ufundowaną przez daną firmę nagrodę
  • premiera: w każdą niedzielę
  • emisja: raz w tygodniu
  • Wg badań skuteczniejszą formą ogólnej reklamy firmy jest reportaż lub lokowanie produktu, niż tradycyjny spot reklamowy przeznaczony bardziej do promocji określonego produktu lub marki
  • Zamawiający posiada decydujący głos na temat treści zawartej w odcinku
  • Widz nie odczuwa tej formy autopromocji jako płatnej reklamy, lecz odbiera program jako źródło ciekawej informacji
  • Bezspornie jest to najlepsza forma autoprezentacji wśród dostępnych mediów reklamowych
  • czas trwania: 10-15 minut
  • Opieka realizatora

Szczegóły:

  • Podpisanie odrębnej umowy na nagranie i emisję odcinka podczas spotkania z realizacją (umowa zezwala na emisję nagranego odcinka z wykorzystaniem Państwa wizerunku. Umowa w tej ofercie występuje jako załącznik do bonu - nie ponosicie Państwo żadnych dodatkowych kosztów)
  • Bon jest ważny: 30 dni od daty zakupu
  • Pełnej współpracy z działem realizacji i nie przesuwanie już ustalonych terminów
  • Na spotkaniu będzie omówiony scenariusz oraz termin nagrań
  • Emisja następuje zazwyczaj od 7 do 14 dni po ukończeniu nagrań.
  • DODATKOWO:  Każdy klient KupBon otrzyma możliwość wyprodukowania prostego, 15 lub 30 sekundowego spotu reklamowego (prezentacji firmy) za 1zł netto (cena standardowa od 2400zł netto)
  • 2330 zł zamiast 3400 zł (-31%) za bon na realizacje programu telewizyjnego z udziałem Twojej firmy w Telewizji Warszawa! Pokaż się szerszej publiczności
  • W trakcie spotkania decydujecie również o takich szczegółach jak np. dobór lektora czy styl montażu
  • Po zakupie bonu, w ciągu 7 dni kontaktuje się z Państwem dział realizacji w celu umówienia się na spotkanie
  • W ciągu kilku dni po spotkaniu otrzymacie Państwo skrócony scenariusz do akceptacji
  • Oferta nie łączy się z innymi promocjami
  • UWAGA: Ważne!  Nie realizujemy w tej cenie kuponów firm spoza miasta, w którym działam nasza stacja (Warszawa, Kielce). Dopuszczalne są nagrania w obrębie do 50 km
  • Następnie ekipa nagraniowa w osobach reporterka/reporter, operator kamery, oświetleniowiec i dźwiękowiec, przyjeżdżają na ustalone miejsce w celu ich realizacji nagrania
  • W razie zarezerwowania terminu i nieodwołania go z co najmniej 24 godzinnym wyprzedzeniem, bon przepada
  • Prezentacje: Przykładowe ostatnie nagrania cyklu, o którym mowa w ofercie:

Opinie użytkowników


nie tak






W chwili obecnej nie opublikowano jeszcze żadnej opini - bądź pierwsza/pierwszy!

Lokalizacja

Zakupy grupowe - RtvAgdOutlet Zakupy grupowe - Sporti

 

  Przeczytałem/am oraz akceptuję regulamin oraz politykę prywatności

  Wyrażam zgodę na przetwarzanie ich danych osobowych w celach reklamowych [pełna treść klauzuli]

  Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celach statystycznych i marketingowych [pełna treść klauzuli]

  Wyrażam zgodę na otrzymywanie informacji handlowych [pełna treść klauzuli]