Wybierz swoje miasto: także ogólnopolskie tylko lokalne

Sprzedawca

  • MG Centrum Szkoleń i Korepetycji
  • Wrocław
  • 663 104 824

MG Centrum Szkoleń i Korepetycji

Ocena sprzedawcy

Użytkownicy nie wyrazili jeszcze opini na temat ofert tego sprzedawcy.

deal.pl » Kursy, Szkolenia » Pozostałe

eKurs: zarządzanie łańcuchem dostaw

39 zł
Oferta archiwalna

UWAGA! Poniższa oferta jest ofertą archiwalną i nie jest już aktywna.


Oferta straciła ważność dnia: 2017-09-12 i prezentujemy ją w celach poglądowych.
Jeżeli szukasz ofert o podobnej tematyce, to skorzystaj z opcji: i gdy tylko pojawi się podobna oferta, to powiadomimy Cię o tym.

Opis

  • Oferta
  • 39 zł za kurs online: zarządzanie łańcuchem dostaw
  • Kurs umożliwia uzyskanie odpowiedniej wiedzy do strategicznego planowania elementów uczestniczących w łańcuchu dostaw tj. zarządzania logistyką łańcucha. Uczestnik dowie się jak integrować kluczowe procesy biznesowe takie jak zaopatrzenie, produkcja, koprodukcja, sprzedaż oraz dystrybucja w celu osiągnięcia maksymalnej rentowności i wymaganego poziomu obsługi klienta.
  • Program szkolenia:
  • Związek między logistyką a łańcuchem
  • łańcuch dostaw - modny termin czy zjawisko gospodarcze - próba zdefiniowania pojęcia
  • procesowe czy funkcjonalne podejście do zarządzania w firmach
  • ewolucyjne przejście od logistyki dystrybucji do zintegrowanych łańcuchów dostaw
  • klient wewnętrzny i zewnętrzny w łańcuchach dostaw
  • Łańcuch dostaw jako nowoczesna forma współpracy przedsiębiorstw i redukcji ryzyka działalności przedsiębiorstw
  • przesłanki i cele tworzenia łańcuchów dostaw
  • zasady funkcjonowania przedsiębiorstwa w łańcuchu dostaw
  • współzależności i konflikty pomiędzy uczestnikami łańcucha dostaw – na wybranych przykładach
  • łańcuch dostaw a inne formy współpracy przedsiębiorstw
  • Koszty logistyki w łańcuchu dostaw
  • identyfikacja kosztów logistyki w łańcuchu dostaw
  • kontrola przyrostu kosztów logistyki na poszczególnych ogniwach łańcucha dostaw
  • możliwości redukcji kosztów logistyki skali łańcucha dostaw
  • Budowanie łańcucha dostaw w celu racjonalnego obsłużenia klienta
  • pięć podstawowych zasad budowania łańcucha dostaw - od strategii po mierniki łańcucha
  • elementy składowe łańcucha dostaw - struktura, procesy, relacje w łańcuchach dostaw, procesy integracyjne w łańcuchach dostaw
  • podstawowe cele tworzenia zintegrowanych łańcuchów dostaw - współpraca dla wspólnych korzyści biznesowych uczestników łańcuchów
  • efekt Forrestera (&
  • #8220
  • byczego bicza&
  • #8221
  • ) wzmocnienie popytu w łańcuchach dostaw - przyczyny powstawania i możliwości zapobieganie powstawania efektu wzmocnienia popytu
  • lokalizacja zapasów w łańcuchach dostaw - koszty vs. poziom obsługi klienta
  • Obsługa klienta w łańcuchu dostaw
  • podstawowe założenia logistycznej obsługi klienta w łańcuchu dostaw
  • etapy i fazy obsługi klienta w odniesieniu do specyfiki funkcjonowania łańcuchów dostaw – możliwości identyfikacji czynności i znaczenie praktyczne kształtowania procesów obsługi w strukturze łańcucha dostaw,
  • jak mierzyć poziom obsługi klienta w łańcuchu? Elementy, mierniki i standardy obsługi klienta w łańcuchu dostaw
  • koncepcja „doskonale zrealizowanego zamówienia”.
  • Zarządzanie zapasami w łańcuchach dostaw
  • cele utrzymywania zapasów w poszczególnych ogniwach łańcucha. Omówienie roli zapasów w logistycznym łańcuchu dostaw i współczesnego podejścia do zarządzania zapasami
  • koszty zapasów, koszty zamrożenia kapitału i możliwości redukcji ryzyka wzrostu kosztów
  • klasyfikacja zapasów wg wartości i możliwości błędnych interpretacji wyników w łańcuchu dostaw
  • funkcjonalna klasyfikacja zapasów i możliwości jej zastosowania w łańcuchu
  • Metody ustalania wielkości dostaw
  • główne metody ustalania wielkości i częstotliwości dostaw w łańcuchu dostaw
  • ustalanie momentu składania zamówień
  • główne problemy związane z określaniem czasu realizacji dostawy
  • Wybrane strategie łańcuchów dostaw
  • kompresja czasu - skracania czasu cykli przepływów fizycznych i informacji w łańcuchach dostaw źródłem przewagi konkurencyjnej
  • maksymalne wykorzystania aktywów łańcucha - maszyn, urządzeń, obiektów, środków transportu oraz kapitału społecznego dla uzyskania przewagi konkurencyjnej
  • korzystania z usługodawców i wykonawców zewnętrznych - 3Party Logistics, outsourcing vs. insourcing
  • Lean Management - strategia i zasady tworzenia wartości dla klienta przez eliminację strat i marnotrawstwa w łańcuchach dostaw
  • Wybrane elementy kompleksowych systemów zarządzania zapasami i informacją w łańcuchu dostaw
  • systemy planowania potrzeb materiałowych i dystrybucji z uwzględnieniem przepływów informacyjnych
  • zasady określania potrzeb informacyjnych poszczególnych ogniw
  • Integracja celów, struktur, procesów i relacji w łańcuchu dostaw
  • dojrzałość łańcuchów dostaw - zakres integracji procesów, struktur i relacji
  • typy relacji w łańcuchach dostaw - od jednorazowej transakcji do aliansu strategicznego
  • kiedy warto zapraszać partnerów biznesowych do współpracy dla wspólnego dobra
  • dziesięć przykazań dla uczestników łańcuchów dostaw
  • Więcej informacji znajdziesz tutaj.

Opinie użytkowników


nie tak






W chwili obecnej nie opublikowano jeszcze żadnej opini - bądź pierwsza/pierwszy!

Lokalizacja

Zakupy grupowe - DobreZabawki Zakupy grupowe - RtvAgdOutlet Zakupy grupowe - Sporti

 

  Przeczytałem/am oraz akceptuję regulamin oraz politykę prywatności

  Wyrażam zgodę na przetwarzanie ich danych osobowych w celach reklamowych [pełna treść klauzuli]

  Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celach statystycznych i marketingowych [pełna treść klauzuli]

  Wyrażam zgodę na otrzymywanie informacji handlowych [pełna treść klauzuli]