Wybierz swoje miasto: także ogólnopolskie tylko lokalne

Sprzedawca

  • Avenhansen
  • ul. Kronikarza Galla 4, lokal 9 Kraków (Kraków-Krowodrza) 30-053

Avenhansen

Ocena sprzedawcy

Użytkownicy nie wyrazili jeszcze opini na temat ofert tego sprzedawcy.

Inne oferty sprzedawcy

539,99zł
ARCHIWALNA
225zł
ARCHIWALNA
więcej...

deal.pl » Kursy, Szkolenia » Pozostałe

Zostań liderem: szkolenia

-59%

1480 zł

599 zł
Oferta archiwalna

UWAGA! Poniższa oferta jest ofertą archiwalną i nie jest już aktywna.


Oferta straciła ważność dnia: 2016-10-16 i prezentujemy ją w celach poglądowych.
Jeżeli szukasz ofert o podobnej tematyce, to skorzystaj z opcji: i gdy tylko pojawi się podobna oferta, to powiadomimy Cię o tym.

Opis

  • Wybierz 1 z 2 opcji
  • 599 zł zamiast 1480 zł za udział w Intensywnym treningu umiejętności menedżerskich,
  • 599 zł zamiast 1480 zł za udział w szkoleniu Leadership: narzędzia współczesnego przywództwa i motywowania pracowników.
  • Najbliższe terminy szkoleń:
  • Intensywnym treningu umiejętności menedżerskich:
  • 22-23.09.2016, miejsce: Hotel 3* Beethoven, ul. Beethovena, Gdańsk.
  • Leadership: narzędzia współczesnego przywództwa i motywowania pracowników
  • 29-30.09.2016, miejsce: Hotel Radisson Blu, ul. Straszewskiego 17, Kraków.
  • Intensywnym trening umiejętności menedżerskich:
  • synteza kluczowych (z punktu widzenia efektywności menedżerskiej) umiejętności, takich jak: rozumienia i zgodnego ze sobą kreowania swojej roli lidera we współczesnym biznesie, skutecznego motywowania pracowników, kreowania zaangażowania i ich odpowiedzialności oraz umiejętności korzystania z zasad delegowania
  • szkolenia w formie warsztatów aktywizujących uczestników, dzięki czemu będą oni mieli szansę przećwiczenia teoretycznej wiedzy w praktycznych i laboratoryjnych warunkach
  • Program:
  • I. Współczesne przywództwo.
  • Rola menedżera we współczesnym świecie biznesu.
  • Budowanie relacji i współodpowiedzialności.
  • Jak pracować nad zaangażowaniem ludzi, czyli zarządzanie przez zaangażowanie.
  • Efekt Pigmaliona – implikacje dla pracy menedżera.
  • Co masz do dyspozycji? Narzędzia psychologiczne menedżera.
  • II. Motywowanie, czyli co naprawdę działa motywująco?
  • Zrozumienie ludzkiej natury podstawą motywacji.
  • Spójrz na motywowanie jako proces.
  • Istota różnych typów potrzeb, ich współzależność i wskazania do pracy.
  • Odkrycia Mclellanda, czyli motyw władzy, osiągnięć i przynależności – jak je rozpoznać i wykorzystać.
  • Indywidualna motywacja pracownika – umiejętność rozpoznania wiodącej potrzeby pracownika.
  • Teoria ERG Alderfera, czyli co nam pozostało z teorii Maslowa.
  • III. Delegowanie, egzekwowanie i kontrola działań.
  • Narzędzia delegowania i ich zastosowanie.
  • Delegowanie a kompetencje pracownika.
  • Poziomy delegowania.
  • Monitoring i kontrola realizacji celów.
  • IV. Weryfikacja pracy i rozwojowa informacja zwrotna.
  • Jak tworzyć pozytywne sprzężenie zwrotne?
  • Wina i kara kontra odpowiedzialność i zaangażowanie.
  • Informacja zwrotna pozytywna lub bezstronna.
  • Praktyka udzielania informacji zwrotnej: język i emocje podczas udzielania informacji.
  • V. Odpowiedzialne rozmowy transformujące.
  • Niezbędne warunki do budowania współpracy w zespole.
  • Stanowiska i interesy z perspektywy: organizacji, menedżera i zespołu.
  • Ustalanie reguł i ich przekazywanie i ich egzekwowanie.
  • Oznajmianie trudnych decyzji.
  • Budowanie zaplecza dla realizacji niepopularnych decyzji.
  • Techniki rozmów menedżerskich – twardych i miękkich.
  • VI. Integracja treści, doświadczeń i odkryć.
  • Budowanie indywidualnych programów zastosowania wiedzy z treningu.
  • Leadership: narzędzia współczesnego przywództwa i motywowania pracowników:
  • zajęcia prowadzone metodą warsztatową, opartą na aktywacji uczestników szkolenia poprzez: pracę w zespołach, gry symulacyjne/ ćwiczenia praktyczne (oparte na rzeczywistych przykładach), dyskusje na forum grupy, testy/ankiety, wykład z prezentacją multimedialną (20%)
  • nauka wykorzystywania cech lidera w zarządzaniu zespołem, rozwój kompetencji pozwalających na nadzór nad realizacją ustaleń/celów/zadań, poznanie narzędzi udzielania motywującej krytycznej informacji zwrotnej, rozpoznawanie i świadome wykorzystywanie umiejętności i potencjału pracowników, umiejętne diagnozowanie potrzeb i oczekiwania podwładnych, umiejętność dostosowywania działań motywacyjnych do poziomu rozwoju pracowników, tworzenie i stosowanie narzędzi motywacyjnych, odpowiednia i efektywna komunikacja z pracownikami i więcej
  • Program:
  • I. Kompetencje kierownicze w zarządzaniu pracownikami.
  • Mity i fakty bycia kierownikiem.
  • Menedżer czy lider – określanie własnej roli.
  • Bycia liderem można się nauczyć – lider skuteczny/ lider nieskuteczny.
  • Co to są kompetencje – zestaw kompetencji menedżerskich – ocena własnych kompetencji przywódczych oraz potrzeb rozwojowych.
  • Postawa – jako główny element sukcesu lidera.
  • II. Doskonalenie umiejętności kierowniczych.
  • Rozpoznanie własnego stylu zarządzania i jego wpływ na efekty pracy (test indywidualny).
  • Czy istnieje idealny styl zarządzania – analiza przypadku.
  • Wpływ lidera na kształtowanie postaw pracowników.
  • Główne modele zachowań wpływających na sukces i skuteczność w zarządzaniu zespołem (budowanie autorytetu w zespole): znajomość firmy – świadomość misji, wizji i celu przedsiębiorstwa, pewność siebie i poczucie własnej wartości, budowanie zaufania i wiarygodność, zarażanie entuzjazmem, znajomość ludzi, MBO (zarządzanie przez cele), czyli zgodnie z zasadą SMART, delegowanie zadań (korzyści), komunikacja werbalna – dogadywanie się i unikanie nieporozumień, komunikacja niewerbalna – mowa ciała, wizerunek profesjonalisty.
  • IV. Motywacja – klucz do efektywności.
  • Co motywuje współczesnych pracowników i jak to wykorzystać.
  • Czy każdego pracownika motywuje to samo, od czego to zależy.
  • Piramida potrzeb motywacyjnych wg Maslowa a jej wpływ na motywację pracowników.
  • Rozpoznawanie spadku motywacji u pracowników – przyczyny.
  • Zmiana – źródło spadku motywacji pracowników – jak nią zarządzać.
  • W poszukiwaniu narzędzi motywacji – narzędzia „materialne” i „niematerialne”.
  • V. Budowanie zaangażowania pracownika.
  • Rozpoznawanie indywidualnych czynników motywujących pracownika do pracy.
  • Motywowanie przez dopasowanie zadań do poszczególnych pracowników – model przywództwa sytuacyjnego Kena Blancharda.
  • Zarządzanie i motywowanie przez trening, doradztwo, coaching – umiejętność dopasowania stylu zarządzania do doświadczenia i rodzaju pracownika.
  • VI. Czy pieniądze są skutecznym sposobem motywowania?
  • Rola wynagrodzenia i jego wpływ na wyniki pracownika.
  • Satysfakcja a motywacja – czyli dlaczego po podwyżce nie wzrasta jakość pracy.
  • VII. Kij czy marchewka? Techniki budowania motywacji do pracy.
  • Nagrody: jak i kiedy je stosować
  • nagrody, które motywują najbardziej
  • indywidualne traktowanie
  • o nagrodach, które stają się dla pracownika karą.
  • Kary (konstruktywna krytyka): czy należy je stosować i w jaki sposób
  • motywacyjna siła negatywnej informacji zwrotnej – krytyka dodająca skrzydeł (autorski Model Konstruktywnego Feedbacku)
  • VIII. Podsumowanie szkolenia
  • Wnioski na poziomie zespołowym i indywidualnym.
  • Indywidualny plan działań – jaką wiedzę, umiejętności zastosuję w swojej pracy po szkoleniu.

Opinie użytkowników


nie tak






W chwili obecnej nie opublikowano jeszcze żadnej opini - bądź pierwsza/pierwszy!

Lokalizacja

Zakupy grupowe - RtvAgdOutlet Zakupy grupowe - Sporti

 

  Przeczytałem/am oraz akceptuję regulamin oraz politykę prywatności

  Wyrażam zgodę na przetwarzanie ich danych osobowych w celach reklamowych [pełna treść klauzuli]

  Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celach statystycznych i marketingowych [pełna treść klauzuli]

  Wyrażam zgodę na otrzymywanie informacji handlowych [pełna treść klauzuli]