Wybierz swoje miasto: także ogólnopolskie tylko lokalne

Sprzedawca

  • ICAN Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Sp.k. wydawca Harvard Business Review Polska NIP: 585-107-25-22
  • al. Niepodległości 18
  • 02-653
  • http://www.hbrp.pl
  •  Warszawa

ICAN Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Sp.k. wydawca Harvard Business Review Polska NIP: 585-107-25-22

Ocena sprzedawcy

Użytkownicy nie wyrazili jeszcze opini na temat ofert tego sprzedawcy.

deal.pl » Turystyka » Pozostałe

Biznes: Prenumerata Testowa „Harvard Business Review Polska” z Książką, Audiobookami lub DVD

-51%

306 zł

149 zł
Oferta archiwalna

UWAGA! Poniższa oferta jest ofertą archiwalną i nie jest już aktywna.


Oferta straciła ważność dnia: 2012-06-14 i prezentujemy ją w celach poglądowych.
Jeżeli szukasz ofert o podobnej tematyce, to skorzystaj z opcji: i gdy tylko pojawi się podobna oferta, to powiadomimy Cię o tym.

Opis

Ważne:

  • Harvard Business Review – czasopismo z 80-letnią tradycją – od 2003 roku wydawana jest także polska edycja
  • Specjalistyczny miesięcznik o zarządzaniu, przywództwie i biznesie – prenumerowany przez ponad 6 tysięcy menedżerów
  • Pozyskiwanie wiedzy dzięki harwardzkiej metodzie studiów przypadku, która będzie służyć do znajdowania sposobów na rozwój firmy i kariery
  • Artykuły i liczne studia przypadku na temat najnowszych trendów w zarządzaniu oraz przywództwie i motywacji
  • Kolekcja audiobooków – z serii Sekrety polskich liderów: „Strategia”, „Przywództwo”, „Sprzedaż” – wygodna forma pozyskiwania wiedzy harwardzkiej
  • Pakiet DVD – konferencja „Sprzedaż w trudnych czasach” – z udziałem międzynarodowego guru sprzedaży Toma Snydera
  • Najnowsza książka w twardej oprawie z serii 10 IDEI HBR: „O strategii” lub „O przywództwie” – autorami są przedstawiciele top managementu najznamienitszych światowych firm, a także profesorowie wiodących szkół biznesowych
  • Oferta limitowana 

Szczegóły:

  • Groupon ważny od 13.06.2012 do 3.07.2012 i dostępny od razu po zakupie w zakładce „Moje konto”
  • Aby zrealizować groupon, należy w tym czasie wypełnić formularz na http://groupon.home.pl/groupon-cms, podając kod grouponu          
  • Poprawnie złożone zamówienie zostanie potwierdzone mailowo
  • Termin realizacji zamówienia do 7 dni od momentu otrzymania potwierdzenia               
  • Oferta obejmuje 1 z 3 opcji do wyboru:1) 149 zł zamiast 306 zł za kolekcję audiobooków Harvard Business Review Polska „Strategia”, „Przywództwo”, „Sprzedaż” + książka „O strategii” lub „O przywództwie”2) 219 zł zamiast 1098 zł za pakiet DVD – konferencja „Sprzedaż w trudnych czasach” Harvard Business Review Polska na DVD + książka „O strategii”3) 229 zł zamiast 474 zł za prenumeratę testową „Harvard Business Review Polska” (3 magazyny do wyboru – od nowego numeru lub archiwalne) + książka „O strategii” lub „O przywództwie”
  • Wybór opcji dokonywany podczas zakupu oferty
  • Wybór książek i magazynów dokonywany podczas składania zamówienia
  • Przy składaniu zamówienia klient powinien zaznaczyć w uwagach, czy chce otrzymać magazyny od bieżącego numeru, czy archiwalne
  • Przesyłka w cenie
  • Od 149 zł: Prenumerata testowa magazynu „Harvard Review Polska” z książką „O strategii” lub „O przywództwie”, kolekcją audiobooków lub pakietem DVD z przesyłką (do -80%)
  • „Robienie pieniędzy jest sztuką, praca również jest sztuką, lecz najlepszą sztuką jest dobry interes” – tak sedno biznesu określił Andy Warhol. Kierunki w sztuce mają określone wytyczne, tak samo robienie interesów wymaga niezbędnej wiedzy. Jakiej? Dowiesz się tego dzięki „Harvard Business Review Polska” – wybierz 1 z 3 opcji:
  • 1) 149 zł zamiast 306 zł za kolekcję audiobooków: „Strategia”, „Przywództwo”, „Sprzedaż” + książka „O strategii” lub „O przywództwie”,
  • 2) 219 zł zamiast 1098 zł za pakiet DVD – konferencja „Sprzedaż w trudnych czasach” + książka „O strategii”,
  • 3) 229 zł zamiast 474 zł za prenumeratę testową magazynu „Harvard Business Review Polska” + książka „O strategii” lub „O przywództwie”.
  • Ucz się od najlepszych
  • Od 80 lat „Harvard Business Review” stanowi kompendium wiedzy na temat zarządzania, ekonomii i rozwoju przedsiębiorstw. Od 2003 roku magazyn ma także polską edycję – obowiązkową lekturę każdego menedżera. Znajdziesz w niej tłumaczenia najciekawszych artykułów z bieżących wydań wersji oryginalnej oraz artykuły i komentarze polskich autorów, koncentrujące się na zagadnieniach istotnych dla rodzimego rynku. Tematyka magazynu obejmuje wszystkie pola zarządzania, takie jak: przywództwo, motywowanie, strategia, marketing i relacje z klientem, finanse i inne. Każdego miesiąca publikują tam też znani eksperci (m.in. Philip Kotler i Robert Kaplan), prezesi firm, menedżerowie, dyrektorzy, konsultanci i profesorowie.
  • „O strategii” i „O przywództwie”
  • Do wyboru najnowsza książka z serii 10 IDEI HBR w twardej oprawie: „O strategii” lub „O przywództwie”. Autorami książek są przedstawiciele top managementu najznamienitszych światowych firm, a także profesorowie wiodących szkół biznesowych: Harvard Business School, MIT’s Sloan School of Management, Rutgers University, London Business School, Stanford Graduate School of Business, INSEAD, University of St. Gallen, Wharton School czy New York University.
  • Kolekcja audiobooków:
  • - seria „Sekrety polskich liderów”: „Strategia”, „Przywództwo”, „Sprzedaż”,
  • - wygodna forma pozyskiwania wiedzy harwardzkiej – dla każdego menedżera i osoby z ambicjami,
  • - wskazówki menedżerów, którzy już osiągnęli sukces – do wykorzystania krok po kroku
  • - dostęp do narzędzi i technik zarządzania najbardziej renomowanych szkół biznesu – Harvard Business School, Stanford Graduate School of Business i innych,
  • - pozyskiwanie wiedzy dzięki harwardzkiej metodzie studiów przypadku, która będzie Ci służyć do znajdowania sposobów na rozwój twojej firmy i kariery,
  • - porady i wskazówki polskiego i zagranicznego top managementu, niedostępne nigdzie indziej
  • Konferencja „Sprzedaż w trudnych czasach”
  • - zapis prestiżowej konferencji Harvard Business Review Polska z udziałem międzynarodowego guru sprzedaży – jednego ze 100 najbardziej wpływowych liderów sprzedaży, współautora światowego bestsellera: Escaping the Price-Driven Sale: How World Class Sellers Create Extraordinary Profit – Toma Snydera,
  • - poznasz 3 typowe błędy sprzedaży na trudnych rynkach i dowiesz się, jakie działania podejmować, by ich uniknąć i nie narazić firmy na negatywne konsekwencje,
  • - zobaczysz, jak przez działania sprzedażowe utrzymać ceny zapewniające zyski i nie wpaść w pułapkę komodytyzacji,
  • - uzyskasz dostęp do sprawdzonych sposobów zarządzania handlowcami,
  • - dowiesz się, które techniki stosowane przez handlowców wymagają zmian oraz poznasz narzędzia sprzedażowe stosowane przez najlepszych na świecie.
  • Jak zamówić?
  •  
  •  

Opinie użytkowników


nie tak






W chwili obecnej nie opublikowano jeszcze żadnej opini - bądź pierwsza/pierwszy!

Zakupy grupowe - DobreZabawki Zakupy grupowe - RtvAgdOutlet Zakupy grupowe - Sporti

 

  Przeczytałem/am oraz akceptuję regulamin oraz politykę prywatności

  Wyrażam zgodę na przetwarzanie ich danych osobowych w celach reklamowych [pełna treść klauzuli]

  Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celach statystycznych i marketingowych [pełna treść klauzuli]

  Wyrażam zgodę na otrzymywanie informacji handlowych [pełna treść klauzuli]