Wybierz swoje miasto: także ogólnopolskie tylko lokalne

Sprzedawca

  • Pebex Szkolenia

Pebex Szkolenia

Ocena sprzedawcy

Ocena wystawiona na podstawie opinii użytkowników o poszczególnych ofertach sprzedawcy.
0% 100%

deal.pl » Kursy, Szkolenia » Pozostałe

eKurs: Specjalista ds. social media

39 zł
Oferta archiwalna

UWAGA! Poniższa oferta jest ofertą archiwalną i nie jest już aktywna.


Oferta straciła ważność dnia: 2017-05-17 i prezentujemy ją w celach poglądowych.
Jeżeli szukasz ofert o podobnej tematyce, to skorzystaj z opcji: i gdy tylko pojawi się podobna oferta, to powiadomimy Cię o tym.

Opis

  • Oferta
  • 39 zł za kurs online: Specjalista ds. social media z certyfikatem
  • Kurs adresowany jest do osób, które chcą zdobyć dodatkowe kwalifikacje i informacje w zawodzie specjalisty ds. mediów społecznościowych, w szczególności do osób starających się o przyjęcie do pracy w tym zawodzie, którzy chcieliby podnieść swoje kwalifikacje i poszerzyć swoją wiedzę w zakresie praktycznych umiejętności prowadzenia agencji social media, uzyskując przy tym jednocześnie stosowne zaświadczenie w zakresie objętym programem szkolenia.
  • Dodatkowe informacje:
  • Czas trwania kursu: 30 godzin lekcyjnych do zrealizowania w ciągu 90 dni.
  • Po ukończeniu kursu uczestnik otrzymuje certyfikat wysłany mailowo. Możliwość wysyłki pocztowej za dopłatą 20 zł.
  • Uczestnik kursu otrzymuje dostęp do materiałów szkoleniowych na platformie edukacyjnej.
  • Program szkolenia:
  • Social Media – co to znaczy?
  • Social media w liczbach – co już wiemy i gdzie tego szukać?
  • ROI a Social Media – efektywne działanie w social marketingu
  • Rola strategii w Social Media Marketingu
  • Social Media Marketing jako część długofalowej strategii komunikacji marki
  • Planowanie strategii działań w obrębie SM – jakimi narzędziami dysponujemy?
  • ROPO – rola mediów społecznościowych w podjęciu decyzji zakupowej
  • Crowdsourcing – wykorzystanie potencjału „tłumu”
  • Strategia POE
  • Jak to się robi czyli praktyczne aspekty wykorzystania social media w komunikacji
  • Social Ads – wsparcie aktywności w obrębie FB
  • Wokół fanpage’a – wykorzystanie potencjału innych mediów społecznościowych do wsparcia działań na Facebooku
  • Twitter i Google +:
  • charakterystyka serwisów – ich rola w Polsce i na świecie.
  • omówienie najważniejszych funkcjonalności.
  • przykłady skutecznych kampanii na Twitterze i Google +.

Opinie użytkowników


nie tak






W chwili obecnej nie opublikowano jeszcze żadnej opini - bądź pierwsza/pierwszy!

Lokalizacja

Zakupy grupowe - DobreZabawki Zakupy grupowe - RtvAgdOutlet Zakupy grupowe - Sporti

 

  Przeczytałem/am oraz akceptuję regulamin oraz politykę prywatności

  Wyrażam zgodę na przetwarzanie ich danych osobowych w celach reklamowych [pełna treść klauzuli]

  Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celach statystycznych i marketingowych [pełna treść klauzuli]

  Wyrażam zgodę na otrzymywanie informacji handlowych [pełna treść klauzuli]