Wybierz swoje miasto: także ogólnopolskie tylko lokalne

deal.pl » Kursy, Szkolenia » Pozostałe

499 zł zamiast 2000 zł za 5 godzinne szkolenie dla ekspedientek, sprzedawców i doradców w Twoim sklepie. Zacznij działać!

-75%

2000 zł

499 zł
Oferta archiwalna

UWAGA! Poniższa oferta jest ofertą archiwalną i nie jest już aktywna.


Oferta straciła ważność dnia: 2012-07-07 i prezentujemy ją w celach poglądowych.
Jeżeli szukasz ofert o podobnej tematyce, to skorzystaj z opcji: i gdy tylko pojawi się podobna oferta, to powiadomimy Cię o tym.

Opis

Ważne:

  • Na życzenie klienta istnieje możliwość przeprowadzenia szkolenia przez Skype.
  • W szkoleniu może wziąć udział max. 5 osób.
  • Oferta obejmuje darmowy dojazd do klientów z całej Polski.
  • Po szkoleniu każdy uczestnik otrzyma Certyfikat udziału.
  • Kupony będą realizowane zgodnie z kolejnością zgłoszeń.
  • Oferta dotyczy 5-godzinnego szkolenia sprzedażowego dla handlowców, ekspedientek i doradców w Twoim sklepie.
  • Jedna firma może zakupić max. 5 kuponów.

Szczegóły:

  • Kupon można wykorzystać od 26.06.2012 do 31.08.2012. W przypadku niewykorzystania, kupon przepada.
  • Oferta ważna od 26.06.2012 do 08.07.2012.
  • Po zakupie prosimy o kontakt w celu podania kodu PIN kuponu oraz ustalenia daty szkolenia. E-mail: biuro@pcpolska.comTel. 587116684 lub 506795059
  • Nie wystarczy mieć skrzydła, żeby polecieć.
  • Nie wystarczy mieszkać w oceanie, żeby nazwać siebie rybą.
  • Nie wystarczy podjąć pracy handlowca, żeby móc się nim nazywać...!Uważasz, że nie każdy jest urodzonym handlowcem? Wcale nie! Rybami czy ptakami już raczej nie będziemy, ale poza tym - wszystkiego można się nauczyć, i to w prosty i przyjemny sposób! My nauczymy Twoich pracowników, jak należycie prezentować firmę i dodamy im pewności siebie.
  • Ty dzięki temu nie będziesz musiał się martwić o brak profesjonalizmu w trakcie obsługiwania przez nich klienta.
  • Najtrudniejsze z pertraktacji staną się przyjemną rozmową, gwarantującą oczywiście sfinalizowanie transakcji.Oferujemy Ci szkolenie dla pracowników stacjonarnych placówek sieci handlowej sklepów (uczestnicy to pracownicy szczebla ekspedientów).Jak wygląda szkolenie? I etap to przedstawienie znaczenia poznania i utrzymania standardów obsługi dla klientów sieci.Przerwa - 10 minut.II etap to przedstawienie sposobów i technik prowadzenia rozmowy handlowej dla pracowników z uwzględnieniem podstawowych, jednak niezbędnych etapów obsługi: rozpoczęcie rozmowy handlowej,znaczenie wizerunku ekspedientów,sygnały werbalne i niewerbalne (znaczenie mowy ciała),analiza potrzeb i wykorzystanie niezbędnych narzędzi,argumentacja sprzedażowa,aktywne słuchanie (opcjonalnie),wyjaśnianie obiekcji (opcjonalnie),zamknięcie sprzedaży.Przerwa - 20 minut.III etap to podsumowanie przepracowanych zagadnień.Szczegóły znajdziesz tutaj.Czas trwania trzech etapów szkolenia to 5 godzin.
  • W trakcie spotkania przewidziane są 2 przerwy - pierwsza 10 minut i druga 20 minut.Metody, których użyjemy do nauki Twoich podwładnych to:    Wykłady    Scenki    Testy    PrezentacjePostaw na swoich ludzi i pozwól im zabłysnąć! Nowa wiedza i pozytywne, pełne wiary we własne siły podejście do pracy z pewnością zaowocują lepszymi wynikami, a stare błędy odejdą w zapomnienie.
  • Warto!Pamiętaj! To prawdziwa szansa dla Twojej firmy i pracowników, nie pozwól jej przejść obok, bo ponownie może się nie zdarzyć!

Opinie użytkowników


nie tak






W chwili obecnej nie opublikowano jeszcze żadnej opini - bądź pierwsza/pierwszy!

Zakupy grupowe - DobreZabawki Zakupy grupowe - RtvAgdOutlet Zakupy grupowe - Sporti

 

  Przeczytałem/am oraz akceptuję regulamin oraz politykę prywatności

  Wyrażam zgodę na przetwarzanie ich danych osobowych w celach reklamowych [pełna treść klauzuli]

  Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celach statystycznych i marketingowych [pełna treść klauzuli]

  Wyrażam zgodę na otrzymywanie informacji handlowych [pełna treść klauzuli]