Wybierz swoje miasto: także ogólnopolskie tylko lokalne

Sprzedawca

  • VCS Szkolenia
  • http://www.szkoleniamen.pl

VCS Szkolenia

Ocena sprzedawcy

Użytkownicy nie wyrazili jeszcze opini na temat ofert tego sprzedawcy.

deal.pl » Kursy, Szkolenia » Pozostałe

69 zł zamiast 249 zł za 1 z 4 szkoleń do wyboru: „Motywacja i zarządzanie zespołem", „Regionalny kierownik sprzedaży", „Handlowiec" albo „Zarządzanie zespołem handlowym", organizowane przez VCS Szkolenia

-72%

249 zł

69 zł
Oferta archiwalna

UWAGA! Poniższa oferta jest ofertą archiwalną i nie jest już aktywna.


Oferta straciła ważność dnia: 2014-12-27 i prezentujemy ją w celach poglądowych.
Jeżeli szukasz ofert o podobnej tematyce, to skorzystaj z opcji: i gdy tylko pojawi się podobna oferta, to powiadomimy Cię o tym.

Opis

Ważne:

  • Jak skorzystać?
  • Realizacja kuponu: wyślij e-mail na adres sklepzkursami@wp.pl, podając w treści: rodzaj wybranego kursu, swoje dane i załączając kupon Grupera w formacie PDF.
  • W mailu zwrotnym otrzymasz dane do logowania na platformę szkoleniową.
  • Do wyboru 1 z 4 szkoleń:
  • Motywacja i zarządzanie zespołem
  • Regionalny kierownik sprzedaży
  • Handlowiec
  • Zarządzanie zespołem handlowym
  • Ważność kuponu: od 23 XII 2014 do 23 II 2015.
  • Możesz zrealizować dowolną liczbę kuponów.
  • Kontakt (w godz. 8.00-16.00)
  • 503 139 100
  • 77 4167929 

Szczegóły:

  • Dlaczego warto?
  • 4 kursy on-line do wyboru – nie musisz wychodzić z domu, aby zdobyć cenną wiedzę i nowe umiejętności.
  • Platforma szkoleniowa on-line pozwala na naukę w dowolnym miejscu.
  • Kurs zakończony wydaniem dyplomu.
  • Aby uzyskać zaświadczenie MEN, należy zdać bezpłatny egzamin stacjonarny - w celu umówienia się na egzamin konieczny kontakt mailowy na adres: sklepzkursami@wp.pl
  • VCS Szkolenia – firma z 20-letnią tradycją.
  • Placówka uzyskała w 2012 roku statut Niepublicznej Jednostki Kształcenia Ustawicznego, który pozwala na wystawianie zaświadczeń ukończenia kursu na drukach MEN.
  • Do wyboru 1 z 4 szkoleń:
  • Motywacja i zarządzanie zespołem
  • Regionalny kierownik sprzedaży 
  • Handlowiec
  • Zarządzanie zespołem handlowym.
  • Szkolenie „Motywacja i zarządzanie zespołem"
  • Cel szkolenia
  • Szkolenia z zakresu rozwoju umiejętności menedżerskich mają na celu pogłębienie wiedzy, przećwiczenie umiejętności niezbędnych dla efektywnego zarządzania grupą, poprawienie komunikacji w zespole, rozwój motywacji wewnętrznej, wykorzystanie coachingu w zarządzaniu zespołem.
  • Program kursu:
  • 1. Wstęp
  • Podstawowe założenia i zasady delegowania odpowiedzialności
  • Delegowanie odpowiedzialności jako system zarządzania
  •       Zasady delegowania:
  • Jak przez delegowanie odpowiedzialności zwiększyć poziom motywacji, efektywności oraz lojalności wśród pracowników?
  • Jak unikać najczęstszych błędów w delegowaniu odpowiedzialności?
  • Decyzje personalne w delegowaniu odpowiedzialności
  • Jaka jest zależność pomiędzy komunikacją a skutecznym motywowaniem w zespole?
  • Jakie są sposoby integrowania celów pracowników z celami firmy?
  • Jakie są płacowe i pozapłacowe rodzaje środków motywacyjnych?
  • Co robić kiedy motywacja pracowników spada?
  • Jak nagradzać i karać pracowników?
  • Jakim jesteś liderem? - twój styl zarządzania
  • Zasady rozliczania z oddelegowanej odpowiedzialności
  • Główne zasady pełnienia nadzoru i dokonywania kontroli
  • Główne obowiązki podwładnego
  • Komunikacja w zespole
  • Jak skutecznie przekazywać wiedzę?
  • Błędy popełniane w komunikacji
  • Pułapki i zagrożenia w zarządzaniu
  • 10 pułapek managera
  • 2. Typologia zagrożeń
  • Monitorowanie zagrożeń
  • Uczestnik szkolenia:
  • Zapozna się z zasadami delegowania zadań
  • Nabędzie umiejętności w zakresie delegowania odpowiedzialności
  • Pozna zasady rozliczania z oddelegowanej odpowiedzialności
  • Rozwinie umiejętności komunikacji w zespole
  • Dowie się, jakie pułapki i zagrożenia może napotkać w zarządzaniu ludźmi
  • Szkolenie „Regionalny kierownik sprzedaży"
  • Cel szkolenia
  • Kierownik sprzedaży regionalnej to osoba, która zarządza zespołem sprzedaży na danym obszarze, czyli rozbudowuje regionalną sieć sprzedaży. Do głównych obowiązków pracownika tego należy m.in.: realizacja polityki handlowej firmy w powierzonym regionie, projektowanie i przydzielanie planów sprzedaży i planów marży oraz nadzór nad ich wykonaniem, zarządzanie zespołem sprzedażowym, budowanie i utrzymywanie relacji z klientami firmy, monitorowanie i analiza działań konkurencji w regionie, wykonywanie raportów i analiz sprzedażowych oraz reprezentowanie firmy na rynku. 
  • Program szkolenia
  • • Wdrażanie działań zorientowanych na wyniki
  • • Zarządzanie budżetem i efektywnością handlowców
  • • Motywowanie i coaching handlowców
  • • Budowanie efektywnego zespołu handlowego. Prowadzenie procesów
  •    rekrutacyjnych
  • • Budowanie i utrzymywanie relacji z partnerami handlowymi
  • • Kontrola, nadzór i analiza sprzedażowa
  • • Rozwiązywanie bieżących spraw i sytuacji trudnych
  • • Szef w obliczu zmian
  • Szkolenie „Handlowiec"
  • Cel szkolenia
  • Handlowiec organizuje działalność handlową w przedsiębiorstwie produkcyjno-usługowym i funkcjonowanie firmy handlowej
  • analizuje rynek pod względem oczekiwań i potrzeb klientów oraz ich zachowań rynkowych, bada możliwości wzrostu udziału firmy na rynku, wejścia na nowe rynki, w tym na rynki zagraniczne, identyfikuje bariery występujące w handlu, określa zasady i skuteczne formy marketingu
  • prowadzi negocjacje z dostawcami i odbiorcami w celu osiągnięcia jak najkorzystniejszych warunków zakupu materiałów i sprzedaży towarów oraz usług, analizuje skuteczność i efektywność sieci dystrybucji towarów i usług, koszty działalności handlowej. 
  • Program szkolenia
  • Organizacja i techniki sprzedaży
  • Obsługa komputera
  • Obsługa kas fiskalnych
  • Szkolenie „Zarządzanie zespołem handlowym"
  • Cel szkolenia
  • Celem szkolenia jest rozwój praktycznych umiejętności zarządzania zespołem handlowym w kierunku uzyskiwania ponadprzeciętnych wyników. Szkolenie zawiera zestaw sprawdzonych metod i technik menedżerskich wykorzystywanych przez doświadczonych szefów sprzedaży. Prezentowane metody i techniki to praktyczne rozwiązania, które z łatwością mogą zostać zaimplementowane w firmie.
  • Program szkolenia:
  • 1. Planowanie strategiczne
  • Qvo vadis, handlowcu?! - czyli korzyści z dobrze skonstruowanej strategii handlowej
  • Cele krótko- i długoterminowe - świadomość priorytetów i kryteriów ich realizacji
  • Kto ponosi odpowiedzialność za ustalane cele handlowe?
  • Zasoby zewnętrzne i wewnętrzne w kontekście ustalonych celów, czyli analiza SWOT zespołu handlowego
  •       Filary sprzedaży:
  • Efektywne generowanie bieżącej sprzedaży
  • Jak poszerzać krąg nowych klientów?
  • Impregnowanie obecnych klientów przed wpływem konkurencji, czyli jak budować lojalność klientów?
  • Tego się nie da, bo... - hamulce wewnętrzne handlowców.
  • 2. Wdrażanie w czyn
  • Określenie docelowych grup klientów
  • W tym jesteśmy mistrzami świata, czyli zdefiniowanie obszarów przewagi konkurencyjnej
  • Marketing edukacyjny, czyli jak nauczać klienta i poszerzać perspektywy dostrzeganych przez niego możliwości
  • Jak nadać tempo strategii? - Twoja wizja, nasza strategia, ich oddziaływanie na klientów.
  • 20% twoich decyzji wpływa na 80% twoich przychodów. Tylko które 20%?
  • Analiza aktywności sprzedażowej handlowców - co i kiedy analizować?
  • 3. Budowanie zaangażowanego zespołu handlowców
  • Masz dwoje uszu i tylko jedne usta, więc tak z nich korzystaj - jak poznać indywidualny system wartości handlowca?
  • Jak generować zmianę w postawach handlowców?
  • Możesz wydawać polecenia, możesz też stawiać wyzwania i inspirować handlowców, czyli na jakim poziomie neurologicznego funkcjonowania ludzi można na nich oddziaływać?
  • Konsekwencja - najmocniejsze narzędzie wywierania wpływu na handlowców
  • Komunikacja z zespołem i jej wpływ na efektywność w handlu
  • 4. Ja, lider
  • Kim jesteś i po co to robisz? Tożsamość i misja lidera - jej wpływ na zaangażowanie pozostałych członków zespołu.
  • Handlowcy są różni, czyli jak dostosować styl przywództwa do etapu rozwoju podwładnego?
  • Bądź tym, kogo potrzebuje twój handlowiec - model przywództwa sytuacyjnego Kena Blancharda
  • Jak nagradzać handlowców?
  • Znasz 12 najważniejszych czynników decydujących o zaangażowaniu pracowników? Wyniki badań Instytutu Gallupa.
  • Relacje ze swoim bezpośrednim przełożonym, czyli metaczynnik oddziaływujący na wszystkie inne motywatory świadczące o zaangażowaniu personelu.
  • Co decyduje o sile motywacji handlowca? Odkrycie Victora Vrooma.
  • Jesteś tak dobry, jak dobry jest twój zespół, czyli samoświadomość lidera.
  • 5. Coaching handlowców
  • Wspólnie osiągniecie więcej, czyli coaching wspierający w pracy handlowców
  • Lider obserwuje, wyciąga wnioski i komunikuje, czego oczekuje w przyszłości, czyli rola i znaczenie informacji zwrotnej
  • To koniec? - wypalenie zawodowe, jak wesprzeć człowieka i zaangażować w to zespół?
  • Postaw na orły! - czyli jak dopingować najlepszych i stawiać im wyzwania?
  • Stwórz z nich wojowników sprzedaży, czyli szkolenie umysłów
  • Jestem fighterem? Model sukcesu - budowanie pewności siebie handlowca
  • Nie muszę niczego udowadniać - skąd czerpać siłę i energię?
  • Kursant nabędzie umiejętności:
  • tworzenie strategii zarządzania zespołem handlowym,
  • świadome zarządzanie zespołem handlowym,
  • zasadność wyznaczania celów krótko- i długoterminowych,
  • wsparcie handlowców w rozwoju,
  • sposoby wyzwalania w handlowcach energii i siły do dalszej pracy,
  • efektywne organizowanie czasu pracy,
  • świadomość wykorzystywania i oddziaływania mechanizmów motywacyjnych
  • zrozumienie, od czego zależy siła motywacji,
  • przydatność informacji zwrotnej w procesie motywowania ludzi,
  • udzielanie wspierającej i rzeczowej informacji zwrotnej handlowcowi.
  • Do wyboru 1 z 4 szkoleń:
  • Motywacja i zarządzanie zespołem
  • Regionalny kierownik sprzedaży 
  • Handlowiec
  • Zarządzanie zespołem handlowym.
  • Szkolenie „Motywacja i zarządzanie zespołem"
  • Cel szkolenia
  • Szkolenia z zakresu rozwoju umiejętności menedżerskich mają na celu pogłębienie wiedzy, przećwiczenie umiejętności niezbędnych dla efektywnego zarządzania grupą, poprawienie komunikacji w zespole, rozwój motywacji wewnętrznej, wykorzystanie coachingu w zarządzaniu zespołem.
  • Program kursu:
  • 1. Wstęp
  • Podstawowe założenia i zasady delegowania odpowiedzialności
  • Delegowanie odpowiedzialności jako system zarządzania
  •       Zasady delegowania:
  • Jak przez delegowanie odpowiedzialności zwiększyć poziom motywacji, efektywności oraz lojalności wśród pracowników?
  • Jak unikać najczęstszych błędów w delegowaniu odpowiedzialności?
  • Decyzje personalne w delegowaniu odpowiedzialności
  • Jaka jest zależność pomiędzy komunikacją a skutecznym motywowaniem w zespole?
  • Jakie są sposoby integrowania celów pracowników z celami firmy?
  • Jakie są płacowe i pozapłacowe rodzaje środków motywacyjnych?
  • Co robić kiedy motywacja pracowników spada?
  • Jak nagradzać i karać pracowników?
  • Jakim jesteś liderem? - twój styl zarządzania
  • Zasady rozliczania z oddelegowanej odpowiedzialności
  • Główne zasady pełnienia nadzoru i dokonywania kontroli
  • Główne obowiązki podwładnego
  • Komunikacja w zespole
  • Jak skutecznie przekazywać wiedzę?
  • Błędy popełniane w komunikacji
  • Pułapki i zagrożenia w zarządzaniu
  • 10 pułapek managera
  • 2. Typologia zagrożeń
  • Monitorowanie zagrożeń
  • Uczestnik szkolenia:
  • Zapozna się z zasadami delegowania zadań
  • Nabędzie umiejętności w zakresie delegowania odpowiedzialności
  • Pozna zasady rozliczania z oddelegowanej odpowiedzialności
  • Rozwinie umiejętności komunikacji w zespole
  • Dowie się, jakie pułapki i zagrożenia może napotkać w zarządzaniu ludźmi
  • Szkolenie „Regionalny kierownik sprzedaży"
  • Cel szkolenia
  • Kierownik sprzedaży regionalnej to osoba, która zarządza zespołem sprzedaży na danym obszarze, czyli rozbudowuje regionalną sieć sprzedaży. Do głównych obowiązków pracownika tego należy m.in.: realizacja polityki handlowej firmy w powierzonym regionie, projektowanie i przydzielanie planów sprzedaży i planów marży oraz nadzór nad ich wykonaniem, zarządzanie zespołem sprzedażowym, budowanie i utrzymywanie relacji z klientami firmy, monitorowanie i analiza działań konkurencji w regionie, wykonywanie raportów i analiz sprzedażowych oraz reprezentowanie firmy na rynku. 
  • Program szkolenia
  • • Wdrażanie działań zorientowanych na wyniki
  • • Zarządzanie budżetem i efektywnością handlowców
  • • Motywowanie i coaching handlowców
  • • Budowanie efektywnego zespołu handlowego. Prowadzenie procesów
  •    rekrutacyjnych
  • • Budowanie i utrzymywanie relacji z partnerami handlowymi
  • • Kontrola, nadzór i analiza sprzedażowa
  • • Rozwiązywanie bieżących spraw i sytuacji trudnych
  • • Szef w obliczu zmian
  • Szkolenie „Handlowiec"
  • Cel szkolenia
  • Handlowiec organizuje działalność handlową w przedsiębiorstwie produkcyjno-usługowym i funkcjonowanie firmy handlowej
  • analizuje rynek pod względem oczekiwań i potrzeb klientów oraz ich zachowań rynkowych, bada możliwości wzrostu udziału firmy na rynku, wejścia na nowe rynki, w tym na rynki zagraniczne, identyfikuje bariery występujące w handlu, określa zasady i skuteczne formy marketingu
  • prowadzi negocjacje z dostawcami i odbiorcami w celu osiągnięcia jak najkorzystniejszych warunków zakupu materiałów i sprzedaży towarów oraz usług, analizuje skuteczność i efektywność sieci dystrybucji towarów i usług, koszty działalności handlowej. 
  • Program szkolenia
  • Organizacja i techniki sprzedaży
  • Obsługa komputera
  • Obsługa kas fiskalnych
  • Szkolenie „Zarządzanie zespołem handlowym"
  • Cel szkolenia
  • Celem szkolenia jest rozwój praktycznych umiejętności zarządzania zespołem handlowym w kierunku uzyskiwania ponadprzeciętnych wyników. Szkolenie zawiera zestaw sprawdzonych metod i technik menedżerskich wykorzystywanych przez doświadczonych szefów sprzedaży. Prezentowane metody i techniki to praktyczne rozwiązania, które z łatwością mogą zostać zaimplementowane w firmie.
  • Program szkolenia:
  • 1. Planowanie strategiczne
  • Qvo vadis, handlowcu?! - czyli korzyści z dobrze skonstruowanej strategii handlowej
  • Cele krótko- i długoterminowe - świadomość priorytetów i kryteriów ich realizacji
  • Kto ponosi odpowiedzialność za ustalane cele handlowe?
  • Zasoby zewnętrzne i wewnętrzne w kontekście ustalonych celów, czyli analiza SWOT zespołu handlowego
  •       Filary sprzedaży:
  • Efektywne generowanie bieżącej sprzedaży
  • Jak poszerzać krąg nowych klientów?
  • Impregnowanie obecnych klientów przed wpływem konkurencji, czyli jak budować lojalność klientów?
  • Tego się nie da, bo... - hamulce wewnętrzne handlowców.
  • 2. Wdrażanie w czyn
  • Określenie docelowych grup klientów
  • W tym jesteśmy mistrzami świata, czyli zdefiniowanie obszarów przewagi konkurencyjnej
  • Marketing edukacyjny, czyli jak nauczać klienta i poszerzać perspektywy dostrzeganych przez niego możliwości
  • Jak nadać tempo strategii? - Twoja wizja, nasza strategia, ich oddziaływanie na klientów.
  • 20% twoich decyzji wpływa na 80% twoich przychodów. Tylko które 20%?
  • Analiza aktywności sprzedażowej handlowców - co i kiedy analizować?
  • 3. Budowanie zaangażowanego zespołu handlowców
  • Masz dwoje uszu i tylko jedne usta, więc tak z nich korzystaj - jak poznać indywidualny system wartości handlowca?
  • Jak generować zmianę w postawach handlowców?
  • Możesz wydawać polecenia, możesz też stawiać wyzwania i inspirować handlowców, czyli na jakim poziomie neurologicznego funkcjonowania ludzi można na nich oddziaływać?
  • Konsekwencja - najmocniejsze narzędzie wywierania wpływu na handlowców
  • Komunikacja z zespołem i jej wpływ na efektywność w handlu
  • 4. Ja, lider
  • Kim jesteś i po co to robisz? Tożsamość i misja lidera - jej wpływ na zaangażowanie pozostałych członków zespołu.
  • Handlowcy są różni, czyli jak dostosować styl przywództwa do etapu rozwoju podwładnego?
  • Bądź tym, kogo potrzebuje twój handlowiec - model przywództwa sytuacyjnego Kena Blancharda
  • Jak nagradzać handlowców?
  • Znasz 12 najważniejszych czynników decydujących o zaangażowaniu pracowników? Wyniki badań Instytutu Gallupa.
  • Relacje ze swoim bezpośrednim przełożonym, czyli metaczynnik oddziaływujący na wszystkie inne motywatory świadczące o zaangażowaniu personelu.
  • Co decyduje o sile motywacji handlowca? Odkrycie Victora Vrooma.
  • Jesteś tak dobry, jak dobry jest twój zespół, czyli samoświadomość lidera.
  • 5. Coaching handlowców
  • Wspólnie osiągniecie więcej, czyli coaching wspierający w pracy handlowców
  • Lider obserwuje, wyciąga wnioski i komunikuje, czego oczekuje w przyszłości, czyli rola i znaczenie informacji zwrotnej
  • To koniec? - wypalenie zawodowe, jak wesprzeć człowieka i zaangażować w to zespół?
  • Postaw na orły! - czyli jak dopingować najlepszych i stawiać im wyzwania?
  • Stwórz z nich wojowników sprzedaży, czyli szkolenie umysłów
  • Jestem fighterem? Model sukcesu - budowanie pewności siebie handlowca
  • Nie muszę niczego udowadniać - skąd czerpać siłę i energię?
  • Kursant nabędzie umiejętności:
  • tworzenie strategii zarządzania zespołem handlowym,
  • świadome zarządzanie zespołem handlowym,
  • zasadność wyznaczania celów krótko- i długoterminowych,
  • wsparcie handlowców w rozwoju,
  • sposoby wyzwalania w handlowcach energii i siły do dalszej pracy,
  • efektywne organizowanie czasu pracy,
  • świadomość wykorzystywania i oddziaływania mechanizmów motywacyjnych
  • zrozumienie, od czego zależy siła motywacji,
  • przydatność informacji zwrotnej w procesie motywowania ludzi,
  • udzielanie wspierającej i rzeczowej informacji zwrotnej handlowcowi.
  • Pokaż cały opis

Opinie użytkowników


nie tak






W chwili obecnej nie opublikowano jeszcze żadnej opini - bądź pierwsza/pierwszy!

Zakupy grupowe - DobreZabawki Zakupy grupowe - RtvAgdOutlet Zakupy grupowe - Sporti

 

  Przeczytałem/am oraz akceptuję regulamin oraz politykę prywatności

  Wyrażam zgodę na przetwarzanie ich danych osobowych w celach reklamowych [pełna treść klauzuli]

  Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celach statystycznych i marketingowych [pełna treść klauzuli]

  Wyrażam zgodę na otrzymywanie informacji handlowych [pełna treść klauzuli]