Wybierz swoje miasto: także ogólnopolskie tylko lokalne

deal.pl » Gastronomia » Pozostałe

Wiedza to władza - bestseller Larsa Reppesgaarda "Imperium Google" wraz z wysyłką zamiast 49 zł tylko 25 zł!

-48%

49 zł

25 zł
Oferta archiwalna

UWAGA! Poniższa oferta jest ofertą archiwalną i nie jest już aktywna.


Oferta straciła ważność dnia: 2011-12-26 i prezentujemy ją w celach poglądowych.
Jeżeli szukasz ofert o podobnej tematyce, to skorzystaj z opcji: i gdy tylko pojawi się podobna oferta, to powiadomimy Cię o tym.

Opis

Ważne:

  • Bestseller Larsa Reppesgaarda "Imperium Google",
  • Książkę w formacie 240x165 (224 strony),
  • Wysyłkę wliczoną jest w cenę vouchera.

Szczegóły:

  • Voucher ważny jest od 20.12.2011 do 25.02.2012,
  • Aby zrealizować voucher należy uzupełnić formularz kontaktowy: http://www.ksiegarniabc.pl/kontakt.php, wpisując w polu "Treść": kod PIN kod deaktywujący oraz dane adresowe.
  • Dla Googlersów jest to jasne jak słońce: wszystkie informacje na świecie można i powinno się zindeksować oraz udostępnić szerokiemu gronu odbiorców – obojętnie, czy chodzi o katalogi sklepów internetowych, wpisy w portalach społecznościowych, czy skład łańcuchów DNA. Obaj twórcy Google’a zawsze mówili otwarcie, że do działania zachęca ich właśnie taka wizja. Jeszcze kiedy Google był zaledwie studenckim projektem, Larry Page rozbawiał swoich profesorów pomysłem zapisania całego internetu na jednym komputerze. W czerwcu 1999 roku Siergiej Brin oznajmił w pierwszym firmowym oświadczeniu prasowym: „Idealna wyszukiwarka będzie przetwarzać i rozumieć wszystkie informacje na świecie. To jest właśnie kierunek rozwoju Google’a”. Kiedy trzy lata później reporter amerykańskiego magazynu „Red Herring” zapytał go, jak wyglądałaby idealna wyszukiwarka, Brin odpowiedział: „Byłaby jak Duch Boży – wiedziałaby dokładnie, czego chcesz”.
  •  
  •  
  • LARS REPPESGAARD jako niezależny dziennikarz, pisze m.in. dla „Financial Times Deutschland”, „Handelsblatt” oraz dla specjalistycznych czasopism informatycznych. Jego artykuły dotyczą zarządzania, przestępczości gospodarczej i etyki oraz najnowszych rozwiązań w dziedzinie technologii informatycznych.
  • Lars Reppesgaard gościł u Google’a – w Hamburgu, Zurychu i w Googlepleksie. Wie, co ten potentat może i czego chce. Mówi, jak można z niego korzystać i jednocześnie być przy tym bezpiecznym. W interesujący i wyczerpujący sposób odpowiada na wszystkie pytania dotyczące fenomenu Google’a.
  •  
  • Spis treści:
  • Od wyszukiwarki do internetowego imperium. Witamy na planecie Google.
  • JAK NAPRAWDĘ MYŚLI GOOGLE
  • W wieży z kości słoniowej. Googlersi.
  • Walka o najwyższe miejsca. Reklama w internecie – maszynka do robienia pieniędzy.
  • Algorytm uczy się chińskiego. Google na świecie.
  • Serce olbrzyma. Centra komputerowe.
  • Optymalizatorzy, hakerzy, fałszywi klikacze. Kampania Google’a przeciw manipulacjom.
  • Ciemna strona mocy. Google staje się imperium.
  • Niezaspokojony głód danych. Co naprawdę wie Google.
  • CO ROBI GOOGLE
  • Konto u giganta. Usługi osobiste
  • Kula ziemska na monitorze. Zdjęcia satelitarne, plany miast, widoki ulic
  • Miliony wchodzą na antenę. Google kupuje portal Youtube
  • Organizm w internecie. Dokumentacja medyczna i analizy genetyczne
  • Tysiące lat wiedzy. Google skanuje świat książek
  • Aplikacje online. Atak na Microsoft&Co.
  • Android kontra Nokia. Freeware dla telefonii komórkowej.
  • Reklama za wszelką cenę? Google wkracza do świata kolorowych banerów.
  • WIDOKI NA PRZYSZŁOŚĆ
  • Kliknięcie w niezależność. Pożegnanie z planetą Google?
  • Pozycja jest doskonałym pomysłem na prezent! Zdąż z przesyłką przed Świętami!

Opinie użytkowników


nie tak






W chwili obecnej nie opublikowano jeszcze żadnej opini - bądź pierwsza/pierwszy!

Zakupy grupowe - DobreZabawki Zakupy grupowe - RtvAgdOutlet Zakupy grupowe - Sporti

 

  Przeczytałem/am oraz akceptuję regulamin oraz politykę prywatności

  Wyrażam zgodę na przetwarzanie ich danych osobowych w celach reklamowych [pełna treść klauzuli]

  Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celach statystycznych i marketingowych [pełna treść klauzuli]

  Wyrażam zgodę na otrzymywanie informacji handlowych [pełna treść klauzuli]