Wybierz swoje miasto: także ogólnopolskie tylko lokalne

Sprzedawca

  • CL Consulting i Logistyka
  • ul. Elbląska 85
  • 80-718
  • http://www.cl-consulting.com.pl
  • Hotel Focus
    Gdańsk

CL Consulting i Logistyka

Ocena sprzedawcy

Użytkownicy nie wyrazili jeszcze opini na temat ofert tego sprzedawcy.

deal.pl » Kursy, Szkolenia » Pozostałe

Intensywny Warsztat Obsługi Klienta: 2-dniowe szkolenie w CL Consulting! Naucz się jak zdobyć i utrzymać klienta!

-79%

1460 zł

299 zł
Oferta archiwalna

UWAGA! Poniższa oferta jest ofertą archiwalną i nie jest już aktywna.


Oferta straciła ważność dnia: 2014-03-10 i prezentujemy ją w celach poglądowych.
Jeżeli szukasz ofert o podobnej tematyce, to skorzystaj z opcji: i gdy tylko pojawi się podobna oferta, to powiadomimy Cię o tym.

Opis

Ważne:

  • Dwudniowe szkolenie "Intensywny Warsztat Obsługi Klienta" za 299 zł zamiast 1460 zł w jednym z miast w podanych terminach:
  • 6-7 marca Wrocław
  • 13-14 marca Warszawa
  • 17-18 marca Poznań
  • 21-22 marca Trójmiasto
  • 24-25 marca Katowice
  • Dwudniowe szkolenie:
  • w godzinach 9-16,
  • dostęp do przerwy kawowej,
  • Każdy uczestnik otrzyma:
  • komplet materiałów szkoleniowych w wersji drukowanej i elektronicznej,
  • certyfikat ukończenia szkolenia.
  • Plan szkolenia w Szczegółach poniżej.

Szczegóły:

  • Voucher należy zrealizować do 25 marca 2014 r.,(dostępny po zakupie w zakładce Moje Konto/Moje Vouchery),
  • Konieczna rezerwacja terminu pod adresem mail po zakupie vouchera z podaniem kodu pin i deaktywacyjnego:
  • na adres kursy@msl.com.pl należy przesłać voucher, imię i nazwisko , miasto, termin szkolenia oraz telefon,
  • Warunkiem uczestnictwa jest otrzymanie potwierdzenia maila od działu szkoleń,
  • Dokładne adresy miejsc szkoleń zostaną podane bezpośrednio uczestnikom szkoleń,
  • W wypadku nieuzbierania wystarczającej grupy zostanie wyznaczony alternatywny termin, o czym uczestnicy zostaną poinformowani.
  • Temat szkolenia : Intensywny Warsztat Obsługi Klienta
  • Szkolenie 2 dniowe„Atrakcyjne ceny mają wszyscy - najwyższe standardy obsługi klienta nieliczni”
  •  
  • Obecnie na rynku, trudno konkurować ceną, każda firma posiada dla swoich klientów szereg pakietów, promocji i rabatów.  To, co wyróżnia konkretną firmę to ludzie, którzy tam pracują, sposób ich pracy i obsługi przychodzących klientów. Obecna „ walka o klienta” oparta jest przede wszystkim na budowaniu trwałych relacji, gdzie klienta możemy przekonać do siebie profesjonalizmem, kompetencjami, ale także sposobem, w jaki zajmujemy się jego sprawą. Każdy z nas, chce być obsługiwany jak najważniejszy klient firmy.
  • Terminy:
  • 6-7 marca Wrocław
  • 13-14 marca Warszawa
  • 17-18 marca Poznań
  • 21-22 marca Trójmiasto
  • 24-25 marca Katowice
  • Program szkolenia :
  • "Lubić klientów" - pełna akceptacja
  • Umiejętność precyzyjnego wypowiadania się i słuchania, rola komunikacji w procesie obsługi klienta.
  • Czynniki wpływające na budowanie długofalowych relacji z kontrahentem
  • Indywidualne style myślenia, zgodnie, z którymi ludzie przyjmują i przetwarzają informacje.
  • Jakość usługi - sprawdzony sposób na pozyskanie zaufania klienta.
  • Zastrzeżenia i reklamacje - jak sobie z nimi radzić
  • Powody odchodzenia klientów do konkurencji i jak sobie z nimi radzić
  •  Główne korzyści dla uczestnika:
  •  
  • Poprawisz sposób obsługi swoich klientów, poznasz reguły i zasady „ pozytywnego budowania relacji z klientami firmy”
  • Nauczysz się jak szczerze i trwale zaprzyjaźnić się z klientem, okazując mu szacunek i zainteresowanie jego sprawami
  • Będziesz bardziej efektywny w zamykaniu sprzedaży
  • Przetrenujesz przyjmowanie reklamacji według modelu pozwalającego na diagnozę i zaspokojenie potrzeb Klienta, ale też na obronę interesów własnych i firmy.
  • Nauczysz się budować bezpieczne granice wobec agresywnie zachowujących się klientów

Opinie użytkowników


nie tak






W chwili obecnej nie opublikowano jeszcze żadnej opini - bądź pierwsza/pierwszy!

Zakupy grupowe - DobreZabawki Zakupy grupowe - RtvAgdOutlet Zakupy grupowe - Sporti

 

  Przeczytałem/am oraz akceptuję regulamin oraz politykę prywatności

  Wyrażam zgodę na przetwarzanie ich danych osobowych w celach reklamowych [pełna treść klauzuli]

  Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celach statystycznych i marketingowych [pełna treść klauzuli]

  Wyrażam zgodę na otrzymywanie informacji handlowych [pełna treść klauzuli]