Gość: Zgadzam się w 100% z poprzednią opinią! Ode mnie wzięły zaliczkę, a potem mi jej nie zwróciły (oczywiście zajęć nie odbyłam bo nie było miejsc!!!) Awantura jakiej świat nie widział, traktowanie klienta jak śmiecia! Sprawa będzie w sądzie ale jak ktoś nie chce nerwy stracić, to lepiej nie zaczynać z Vacufit na Przybyszewskiego!
Gość: Dziewczyny! Trzymajcie się z dala od tej pseudo-firmy! To są naciągacze i najbardziej bezczelna obsługa, z jaką w życiu miałam do czynienia! Milutkie tylko jak się pieniądze wpłaca, potem okazuje się że miejsc nie ma, maszyny zepsute (notabene jakieś z odzysku chyba, strach bo prąd może porazić). Paniusie awanturują się z klientem, a potem się obrażają (kompletny brak profesjonalizmu!) i odmawiają realizacji kuponu a pieniędzy nie chcą zwrócić! Wyobrażacie sobie coś podobnego?: "Niech pani do nas nie dzwoni, bo i tak pani nie zapiszemy, bo nie mamy przyjemności z panią rozmawiać. Niech sobie pani od Groupona kasę odzyskuje".