Szkolenie jest klasycznie warsztatowe, co oznacza, że większość czasu jest poświęcona na gry, ćwiczenia i podnoszenie umiejętności negocjacyjnych uczestników.
Szkolenie osadzone jest na czterech najważniejszych zasadach negocjacji:
1) oddziel ludzi od problemu,
2) skoncentruj się na interesach, a nie na stanowiskach,
3) opracuj możliwości korzystne dla obu stron,
4) stosuj obiektywne kryteria w rozmowie.
Uczestnicy poczują na własnej skórze, jak to jest być negocjatorem, poznają...
Szkolenie "Komunikacja interpersonalna w miejscu pracy" to 8-godzinny warsztat dający doświadczyć kwintesencji poprawnej komunikacji. Jest to intensywny trening bazujący na 2 płaszczyznach biznesowej i rozwojowej, tak aby wyniesione umiejętności znalazły zastosowanie we wszystkich płaszczyznach życia uczestników.
Program szkolenia został skonstruowany tak, aby uczestnik po nim osiągnął takie umiejętności w poprawnej komunikacji jak:
Zastosowanie zasad budowania klarownego przekazu...
Szkolenie "Komunikacja interpersonalna w miejscu pracy" to 8-godzinny warsztat dający doświadczyć kwintesencji poprawnej komunikacji. Jest to intensywny trening bazujący na 2 płaszczyznach biznesowej i rozwojowej, tak aby wyniesione umiejętności znalazły zastosowanie we wszystkich płaszczyznach życia uczestników.
Program szkolenia został skonstruowany tak, aby uczestnik po nim osiągnął takie umiejętności w poprawnej komunikacji jak:
Zastosowanie zasad budowania klarownego przekazu...
Zapraszamy na kurs nauki jazdy !Gdańsk-Wrzeszczul. Wita Stwosza 73 pok. 30
kurs popołudniowy (6 spotkań)
wykłady: pon., śr, pt. godz. 17:00-20:30 Najbliższy kurs: 14 stycznia2012 godz. 17:00
Cena obejmuje 30 godzin teorii, 20 godzin jazd oraz komplet pomocy naukowych.
Biuro czynne: Poniedziałki, Środy, Piątki 14.00-18.00tel. 58 552-16-40 (codziennie w godz. 9.00-20.00)fax. 58 345-09-99
Celem szkolenia jest nauczenie uczestników, jak być skutecznym trenerem/menedżerem
Korzyści:
- nabycie umiejętności przygotowywania, prowadzenia szkoleń i spotkań z pracownikami
- podniesienie zdolności interpersonalnych w zawodzie trenera i menedżera
- absolwenci mogą poza prowadzeniem własnej działalności, współpracować z przedsiębiorstwami w zakresie szkoleń, rekrutacji i doradztwa menedżerskiego.
W programie kursu:
Asertywność i komunikacja
Identyfikacja potrzeb szkoleniowych...
Nabycie wiedzy i umiejętności niezbędnych w kontaktach biznesowych w zakresie etykiety, warunkujących sposób widzenia nas przez partnerów biznesowych Zwiększenie swojej efektywności osobistej i zawodowej
Dla kogo jest to szkolenie?
menadżerowie średniego i wyższego szczebla
specjaliści ds. sprzedaży i kontaktów z Klientami
osoby odpowiedzialne za pozyskiwanie klientów,
przedstawiciele handlowi,
agenci ubezpieczeniowi, agenci nieruchomości,
osoby publicznie reprezentujący firmę.
Bez...
Dla kogo szkolenie:
osoby związane z biznesem i współpracą interpersonalną, handlem, reklamą, marketingiem, trenerzy rozwoju osobistego,
zainteresowani rozwojem osobistym i zdobyczami NLP,
osoby, które w pracy wykazywać się muszą kreatywnością i sukcesami,
osoby, które komunikują się z innymi na płaszczyźnie zawodowej i osobistej.
Korzyści ze szkolenia:
samopoznanie,
umiejętność wytyczania celów i określania własnych potrzeb,
budowanie rzeczowych i skutecznych komunikatów,
wykorzystanie...
Nabycie wiedzy i umiejętności niezbędnych w kontaktach biznesowych w zakresie etykiety, warunkujących sposób widzenia nas przez partnerów biznesowych Zwiększenie swojej efektywności osobistej i zawodowej
Dla kogo jest to szkolenie?
menadżerowie średniego i wyższego szczebla
specjaliści ds. sprzedaży i kontaktów z Klientami
osoby odpowiedzialne za pozyskiwanie klientów,
przedstawiciele handlowi,
agenci ubezpieczeniowi, agenci nieruchomości,
osoby publicznie reprezentujący firmę.
Bez...
Podczas szkolenia uczestnicy poznają:
Techniki pobudzające wyobraźnię.
Techniki grupowego generowania pomysłów.
Ćwiczenia na zwiększenie koncentracji.
Techniki relaksacyjne.
Metody zmiany perspektywy.
Techniki wizualizacji.
Techniki pozytywnego myślenia.
Dla kogo jest to szkolenie?
Kreatywne myślenie jest umiejętnością przydatną każdemu. Na rynku, gdzie walka konkurencyjna osiągnęła niespotykane wcześniej rozmiary, tylko ci, będący o krok do przodu, są...
Dla kogo:
Szkolenie skierowane jest do osób, które poprzez spójne działania w e-przestrzeni chcą zbudować swój wizerunek profesjonalnego Managera lub Firmy. Także dla osób, które są odpowiedzialne za działania marketingowe oraz chcą zdobyć bądź poszerzyć swoją wiedzę z zakresu projektów w e-przestrzeni.
Program szkoleniowy
I. Marketing internetowy 2012 - kompedium praktycznej wiedzy.
Marketing 2.0 i 3.0. - zmiana wartości.
Różnice między promocją tradycyjną a internetową.
Profil...
Korzyści ze szkolenia
Umiejętność skutecznego egzekwowania spłaty należności przez klienta
Dbałość o relacje z klientem
Nabycie zdolności umiejętnego odmawiania
Radzenie sobie z klientami trudnymi
Panowanie nad emocjami
Dla kogo jest to szkolenie?
Szkolenie jest kierowane do wszystkich osób, których praca związana jest z koniecznością wyegzekwowania należności. Odbiorcami szkolenia są więc pracownicy firm windykacyjnych, menedżerowie działów windykacyjnych,...
Program szkolenia:
1. Teoria: dołączają Państwo do wybranego kursu w wybranym miejscu i terminie z ustalonego przez nas grafiku
2. Praktyka 12 dni:
- 4 dni jazd po 2 godziny - 7 dni jazd po 3 godziny- 1 dzień po 1 godzinie
na Państwa prośbę dzienną ilość godzin jazd możemy zmniejszyć, jednocześnie wydłużając czas trwania całego kursu3. Na koniec egzamin wewnętrzny teoretyczny i praktyczny.
4. Koszt 1700 zł - płatne w całości...