Wybierz swoje miasto: także ogólnopolskie tylko lokalne

Sprzedawca

  • P&M Management Group
  • 02-470
  • http://www.pm-managementgroup.pl
  • Płużańska 15 Warszawa  
    zobacz dojazd»

P&M Management Group

Ocena sprzedawcy

Użytkownicy nie wyrazili jeszcze opini na temat ofert tego sprzedawcy.

deal.pl » Kursy, Szkolenia » Pozostałe

eKurs marketingu i reklamy w sieci




59 zł
Dostępność oferty:
7796d 22h 47m 49s

Opis

  • Oferta
  • 59 zł za 30-godzinny kurs online Manager Marketingu i Reklamy w Sieci z zaświadczeniem ukończenia kursu zgodnym ze wzorem MEN. 
  • Po ukończeniu kursu uczestnik otrzymuje zaświadczenie o ukończeniu kursu wydane przez organizatora kursu Niepubliczną Placówkę Kształcenia Ustawicznego Centrum Szkoleniowo-Edukacyjnego PM Management Group wydawane zgodnie z rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej z dnia 18.08.2017 Dz.U. z 2017 r. poz. 1632) listownie na wskazany adres zamieszkania. Brak dodatkowych opłat za zaświadczenie i przesyłkę.
  • Kurs adresowany jest przede wszystkim dla osób zajmujących się jakąkolwiek działalnością handlową, ale także usługami czy pracą w organizacjach pozarządowych. Wiedza zdobyta na kursie sprawi, że kampanie promocyjne staną się bardziej nowoczesne, oryginalne i skuteczne. Kurs polecany jest także dla blogerów, którzy chcą zwiększyć zainteresowanie swoim blogiem, ale także dla wszystkich osób, które chciałyby dowiedzieć się czegoś więcej na temat personal brandingu, czyli budowania marki osobistej.
  • Program kursu:
  • Podstawowe zagadnienia z zakresu marketingu i reklamy.
  • Znaczenie reklamy i marketingu w Internecie.
  • Inbound marketing – zasady działania. Opracowywanie własnej strategii marketingowej.
  • Zasady obsługi mediów społecznościowych (Social Media) typu Facebook, Twitter, Google +, Instagram, YouTube, Yahoo i inne.
  • Zasady reklamy w sieci. SEO, reklamy w wyszukiwarce Google, banery reklamowe, artykuły sponsorowane i inne.
  • Porady w zakresie stosowania form języka, grafik, kolorów, unikania błędów w kampanii reklamowej. Ćwiczenia praktyczne.
  • Kreowanie wizerunku marki w Internecie.
  • Personal branding oraz sposoby mierzenia efektów działań marketingowych.
  • Najważniejsze trendy we współczesnej reklamie.
  • Interesujące zadania i ćwiczenia w każdym module.
  • Sposób i forma ukończenia kursu:
  • Realizacja zakładanego celu kształcenia następuje poprzez:
  • aktywny udział słuchaczy w zajęciach na platformie szkoleniowej,
  • przerabianie materiału szkoleniowego.
  • naukę własną słuchacza,
  • wykonanie i zaliczenie prac kontrolnych w postaci testów, zadań lub innych form.
  • Po pozytywnym zaliczeniu wszystkich prac kontrolnych i testów uczestnik kursu otrzymuje zaświadczenie ukończenia kursu.
  • Dodatkowe informacje:
  • Czas kursu: 30 godzin lekcyjnych do zrealizowania w ciągu 60 dni.
  • Materiały szkoleniowe udostępniane kursantom zgodnie z planem szkolenia.
  • Uczestnik kursu otrzymuje dostęp do materiałów szkoleniowych na platformie edukacyjnej.
  • Dostęp do platformy edukacyjnej 24 godz., 7 dni w tygodniu.

Opinie użytkowników


nie tak






W chwili obecnej nie opublikowano jeszcze żadnej opini - bądź pierwsza/pierwszy!

Sprawdź także oferty

-50%
80zł
39,99
-55%
200zł
89

Lokalizacja

Zakupy grupowe - FirmyNet Zakupy grupowe - Groupon Zakupy grupowe - Infobuzer Zakupy grupowe - KillerDeal Zakupy grupowe - KlubZnizek Zakupy grupowe - KupTravel Zakupy grupowe - Okazik Zakupy grupowe - TravelDay Zakupy grupowe - Triverna

 

  Przeczytałem/am oraz akceptuję regulamin oraz politykę prywatności

  Wyrażam zgodę na przetwarzanie ich danych osobowych w celach reklamowych [pełna treść klauzuli]

  Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celach statystycznych i marketingowych [pełna treść klauzuli]

  Wyrażam zgodę na otrzymywanie informacji handlowych [pełna treść klauzuli]