Wybierz swoje miasto: także ogólnopolskie tylko lokalne

Sprzedawca

  • P&M Management Group
  • 02-470
  • http://www.pm-managementgroup.pl
  • Płużańska 15 Warszawa  
    zobacz dojazd»

P&M Management Group

Ocena sprzedawcy

Użytkownicy nie wyrazili jeszcze opini na temat ofert tego sprzedawcy.

deal.pl » Kursy, Szkolenia » Pozostałe

eKurs: sprzedaż i obsługa klienta

-72%

249 zł

69 zł
Oferta archiwalna

UWAGA! Poniższa oferta jest ofertą archiwalną i nie jest już aktywna.


Oferta straciła ważność dnia: 2022-07-05 i prezentujemy ją w celach poglądowych.
Jeżeli szukasz ofert o podobnej tematyce, to skorzystaj z opcji: i gdy tylko pojawi się podobna oferta, to powiadomimy Cię o tym.

Opis

  • Oferta
  • 69 zł zamiast 249 zł za kurs online Specjalista ds. sprzedaży i obsługi klienta. Nowoczesne techniki sprzedaży z zaświadczeniem MEN.
  • Informacje o kursie:
  • Czas kursu: 60 godzin lekcyjnych do zrealizowania w ciągu 60 dni.
  • Materiały szkoleniowe udostępniane kursantom zgodnie z planem szkolenia.
  • Uczestnik kursu otrzymuje dostęp do materiałów szkoleniowych na platformie edukacyjnej.
  • Dostęp do platformy edukacyjnej 24 godz., 7 dni w tygodniu.
  • Sposób i forma ukończenia kursu:
  • aktywny udział słuchaczy w zajęciach na platformie szkoleniowej,
  • przerabianie materiału szkoleniowego.
  • naukę własną słuchacza,
  • wykonanie i zaliczenie prac kontrolnych w postaci testów, zadań lub innych form.
  • Po ukończeniu kursu uczestnik otrzymuje zaświadczenie o ukończeniu kursu wydane przez organizatora kursu Niepubliczną Placówkę Kształcenia Ustawicznego Centrum Szkoleniowo-Edukacyjnego PM Management Group wydawane zgodnie z rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej z dnia 19.03.2019 Dz.U. z 2019 r. poz. 652) listownie na wskazany adres zamieszkania. Brak dodatkowych opłat za zaświadczenie i przesyłkę.
  • Na kursie omawiane są m.in:
  • Rozpoznawanie potrzeb klienta.
  • Motywy zakupów. Typy klientów.
  • Sposób i proces podejmowania decyzji o zakupie prze klienta. Metody wpływania na decyzję klienta.
  • Etapy rozmowy efektywnej sprzedażowej: powitanie, prezentacja, umiejętne zadawanie pytań, umiejętne słuchanie, wstępne ustalenia.
  • Metody prezentacji produktu / usługi.
  • Błędy popełniane przez sprzedawców podczas rozmowy sprzedażowej.
  • Radzenie sobie z trudnymi klientami oraz wątpliwościami i zastrzeżeniami klienta.
  • Więcej informacji o kursie dostępne TUTAJ

Opinie użytkowników


nie tak






W chwili obecnej nie opublikowano jeszcze żadnej opini - bądź pierwsza/pierwszy!

Lokalizacja

Zakupy grupowe - DobreZabawki Zakupy grupowe - Sporti

 

  Przeczytałem/am oraz akceptuję regulamin oraz politykę prywatności

  Wyrażam zgodę na przetwarzanie ich danych osobowych w celach reklamowych [pełna treść klauzuli]

  Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celach statystycznych i marketingowych [pełna treść klauzuli]

  Wyrażam zgodę na otrzymywanie informacji handlowych [pełna treść klauzuli]