Wybierz swoje miasto: także ogólnopolskie tylko lokalne

Sprzedawca

  • Centrum Szkoleniowo-Rozwojowe "Q-Sobie" Robert Dziatkowski
  • ul. Bogusławskiego 19 lok. 301
  • 01-923
  • szkolenia@qsobie.pl
  • http://www.qsobie.pl
  • 501 010 470
  • Warszawa
    godziny otwarcia:
    wg rezerwacji telefonicznej

Centrum Szkoleniowo-Rozwojowe "Q-Sobie" Robert Dziatkowski

Ocena sprzedawcy

Użytkownicy nie wyrazili jeszcze opini na temat ofert tego sprzedawcy.

deal.pl » Kursy, Szkolenia » Pozostałe

Jak śmiało powiedzieć "NIE"? Walcz o swoje zdanie! Szkolenie "Asertywność - Zdrowa Komunikacja" pomoże Ci wyrazić siebie!

-50%

398 zł

199 zł
Oferta archiwalna

UWAGA! Poniższa oferta jest ofertą archiwalną i nie jest już aktywna.


Oferta straciła ważność dnia: 2013-10-15 i prezentujemy ją w celach poglądowych.
Jeżeli szukasz ofert o podobnej tematyce, to skorzystaj z opcji: i gdy tylko pojawi się podobna oferta, to powiadomimy Cię o tym.

Opis

Ważne:

  • 4 -godzinne szkolenie warsztatowe ( ćwiczenia, scenki ),
  • Podręcznik,
  • Certyfikat,
  • Profesjonalne szkolenia biznesowe z licznymi rekomendacjami,
  • Sposób na osiąganie sukcesów w życiu zawodowym i prywatnym,
  • Doskonały sposób na poprawę swoich zdolności interpersonalnych i komunikacyjnych,
  • Poznanie własnego potencjału, doskonalenie skuteczności
  • Małe grupy max. 10 osób,
  • 20% zniżki na wszystkie pozostałe szkolenia otwarte ( www.qsobie.pl),
  • 20% zniżki na 1 dowolny : masaż lub zabieg na ciało lub indywidualną sesję jogi! (www.q-sobie.pl).

Szczegóły:

  • Voucher ważny od 12.10.2013 do 31.01.2014 (dostępny od razu po zakupie w zakładce Moje konto/Moje vouchery).
  • Wymagana jest wcześniejsza rezerwacja telefoniczna pod nr tel. 501 010 470 lub na adres e-mail : szkolenia@qsobie.pl z podaniem kodu pin i kodu deaktywującego vouchera.
  • O dostępności terminów decyduje kolejność dokonywania rezerwacji ( Plan/Grafik szkoleń dostępny na stronie www.qsobie.pl).
  • Szkolenia odbywać się będą we wtorki, soboty i niedziele w godz. 8:30-12:30 oraz 14:00-18:00.
  • Sprawdź również:
  • "Asertywność - Zdrowa Komunikacja"
  • Czy chcesz szczerze i otwarcie mówić co myślisz i czujesz, tak aby nie ranić innych?
  • Czy chcesz wyrażać wszystkie swoje uczucia, nawet te negatywne, tak by inni nie czuli się dotknięci?
  • Czy potrafisz odmówić, kiedy czujesz że naprawdę nie chcesz czegoś robić?
  • Czy potrafisz bronić swoich prawi przekonań, tak aby nie naruszyć godności innych?
  • Jak wyrażać własne zdanie w sytuacjach które dotąd nie były dla Ciebie komfortowe?
  • Jak egzekwować polecenia, potrzeby i oczekiwania?
  • Czym jest asertywność i czym różni się od agresywności, uległości i manipulacji?
  • W jaki sposób być w zgodzie ze sobą i jak z szacunkiem odnosić się do innych?
  • „Jeżeli masz wątpliwości,
  • czy dane zachowanie jest asertywne,
  •  sprawdź, czy choćby odrobinę zwiększa
  • ono Twój szacunek do samego siebie.
  • Jeżeli tak, jest ono asertywne.
  • Jeżeli nie – nie jest ono asertywne.”
  • Herbert Fensterheim
  • Program szkolenia:
  • Definicje i rola asertywności w życiu.
  • Asertywna autoprezentacja - otwarte wyrażanie swoich uczuć, opinii i potrzeb.
  • Asertywność jako zdolność stanowczego egzekwowania własnych praw oraz szanowania praw innych.
  • Zachowania dziedziczone kulturowo a Twoje prawa.
  • Zabawy integracyjne umożliwiające samoocenę asertywności.
  • Mapa asertywności – test.
  • Asertywny język ciała i umysłu.
  • Prawa człowieka zawierające istotę asertywności Herberta Fensterheima.
  • Style komunikacji.
  • Sztuka mówienia „nie” bez poczucia winy.
  • "Chcę" czy "muszę" - dialog wewnętrzny pomiędzy wolnością i odpowiedzialnością.
  • Wyrażanie się poprzez komunikat "JA" - klucz długofalowego porozumienia.
  • Asertywność fizyczna - przekonujący język ciała - ćwiczenie postawy, głosu, gestów i mimiki.
  • Asertywna odmowa – w praktyce, w tym  techniki wspierające: "zdarta płyta",„Jujitsu”.
  • Asertywna prośba – w praktyce, wzajemne prawa do wyrażania prośby i odmowy.
  • Asertywna krytyka – w praktyce, w tym reakcja na krytykę.
  • Asertywne wyrażanie poglądów.
  • Aktywne słuchanie – narzędzia, zasady.
  • Zadawanie pytań, rodzaje.
  • Szkolenie ma charakter warsztatowy (ćwiczenia, scenki).
  • Po zakończonym szkoleniu każdy Uczestnik otrzymuje certyfikat.

Opinie użytkowników


nie tak






W chwili obecnej nie opublikowano jeszcze żadnej opini - bądź pierwsza/pierwszy!

Lokalizacja

Zakupy grupowe - Sporti

 

  Przeczytałem/am oraz akceptuję regulamin oraz politykę prywatności

  Wyrażam zgodę na przetwarzanie ich danych osobowych w celach reklamowych [pełna treść klauzuli]

  Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celach statystycznych i marketingowych [pełna treść klauzuli]

  Wyrażam zgodę na otrzymywanie informacji handlowych [pełna treść klauzuli]