Wybierz swoje miasto: także ogólnopolskie tylko lokalne

Sprzedawca

  • Centrum Szkoleniowo-Rozwojowe "Q-Sobie" Robert Dziatkowski
  • ul. Bogusławskiego 19 lok. 301
  • 01-923
  • szkolenia@qsobie.pl
  • http://www.qsobie.pl
  • 501 010 470
  • Warszawa
    godziny otwarcia:
    wg rezerwacji telefonicznej

Centrum Szkoleniowo-Rozwojowe "Q-Sobie" Robert Dziatkowski

Ocena sprzedawcy

Użytkownicy nie wyrazili jeszcze opini na temat ofert tego sprzedawcy.

deal.pl » Kursy, Szkolenia » Pozostałe

Zdobądź wiedzę i kwalifikację w sprzedaży! Szkolenie z nowoczesnych technik sprzedaży dla początkujących za pół ceny!

-50%

398 zł

199 zł
Oferta archiwalna

UWAGA! Poniższa oferta jest ofertą archiwalną i nie jest już aktywna.


Oferta straciła ważność dnia: 2013-10-15 i prezentujemy ją w celach poglądowych.
Jeżeli szukasz ofert o podobnej tematyce, to skorzystaj z opcji: i gdy tylko pojawi się podobna oferta, to powiadomimy Cię o tym.

Opis

Ważne:

  • 4 -godzinne szkolenie warsztatowe ( ćwiczenia, scenki ),
  • Podręcznik,
  • Certyfikat,
  • Profesjonalne szkolenia biznesowe z licznymi rekomendacjami,
  • Sposób na osiąganie sukcesów w życiu zawodowym i prywatnym,
  • Doskonały sposób na poprawę swoich zdolności interpersonalnych i komunikacyjnych,
  • Poznanie własnego potencjału, doskonalenie skuteczności
  • Małe grupy max. 10 osób,
  • 20% zniżki na wszystkie pozostałe szkolenia otwarte ( www.qsobie.pl),
  • 20% zniżki na 1 dowolny: masaż lub zabieg na ciało lub indywidualną sesję jogi! (www.q-sobie.pl)

Szczegóły:

  • Voucher ważny od 12.10.2013 do 31.01.2014 (dostępny od razu po zakupie w zakładce Moje konto/Moje vouchery).
  • Wymagana jest wcześniejsza rezerwacja telefoniczna pod nr tel. 501 010 470 lub na adres e-mail : szkolenia@qsobie.pl z podaniem kodu pin i kodu deaktywującego vouchera.
  • O dostępności terminów decyduje kolejność dokonywania rezerwacji ( Plan/Grafik szkoleń dostępny na stronie www.qsobie.pl).
  • Szkolenia odbywać się będą we wtorki, soboty i niedziele w godz. 8:30-12:30 oraz 14:00-18:00.
  • Sprawdź również:
  • Szkolenie " Sprzedaż - nowoczesne techniki sprzedaży"
  • Czy sprzedaż można pokochać?
  • Jak się prezentować, co i kiedy mówić, jak wyglądać, jak się zachowywać?
  • Jak skutecznie sprzedawać?
  • Kto i co decyduje czy dochodzi do sprzedaży?
  • Czego się boimy w sprzedaży, sprzedawanie to wstyd?
  • Czy każdy może nauczyć się sprzedawać?
  • Czy sprzedaż i obsługa klienta to jedno i to samo?
  • Dlaczego ludzie kupują?
  • Dlaczego dobrzy sprzedawcy zarabiają „nieprzyzwoite” pieniądze?
  •  
  •  
  •  
  •                                                                                                   „Jesteś jedyną osobą na świecie,
  •                                                                                                          która może wykorzystać
  •                                                                                                               Twój potencjał.”
  •                                                                                                   Zig Ziglar
  •  
  •  
  • Program szkolenia
  • Co to jest sprzedaż – czym się charakteryzuje, kto może sprzedawać?.
  • Trójkąt efektywności zapamiętywania – Edgara Dale.
  • Autorefleksja, poszukiwanie własnego potencjału.
  • Analiza SWOT.
  • Zarządzanie czasem (Zarządzanie sobą w czasie).
  • MOTYWACJA – rodzaje.
  • Sekwencja SELL.
  • Metoda 4x20.
  • Rodzaje i postawy Klientów.
  • Przygotowanie do sprzedaży relacyjnej.
  • Zrozumienie mechanizmów sprzedażowych.
  • Narzędzia sprzedaży – techniki sprzedaży, techniki komunikacyjne.
  • Przygotowanie do kontaktu/rozmowy z Klientem.
  • Nawiązanie kontaktu/rozmowy z Klientem (jak rozpocząć rozmowę z Klientem, jak przyciągnąć jego uwagę, zainteresować produktem?).
  • Efektywny kontakt (jak przeprowadzić prezentację produktu, aby wzbudzić w Kliencie pragnienie jego zakupu?).
  • Blokada (jak reagować na obiekcje Klienta powstrzymujące go przed podjęciem decyzji kupna?).
  • Zaspokajanie potrzeb Klientów (jak finalizować rozmowę aby Klient złożył zamówienie?).
  • Przyszłość (jakie działania podejmować po dokonaniu sprzedaży, aby Klient ponawiał zakupy?).
  • Satysfakcja z działań win-win.
  • Świadomość własnych ograniczeń.
  •  
  • Szkolenie ma charakter warsztatowy (ćwiczenia, scenki).
  • Po zakończonym szkoleniu każdy Uczestnik otrzymuje certyfikat.
  •  

Opinie użytkowników


nie tak






W chwili obecnej nie opublikowano jeszcze żadnej opini - bądź pierwsza/pierwszy!

Lokalizacja

Zakupy grupowe - Sporti

 

  Przeczytałem/am oraz akceptuję regulamin oraz politykę prywatności

  Wyrażam zgodę na przetwarzanie ich danych osobowych w celach reklamowych [pełna treść klauzuli]

  Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celach statystycznych i marketingowych [pełna treść klauzuli]

  Wyrażam zgodę na otrzymywanie informacji handlowych [pełna treść klauzuli]