Wybierz swoje miasto: także ogólnopolskie tylko lokalne

Sprzedawca

  • Centrum Szkoleniowo-Rozwojowe "Q-Sobie" Robert Dziatkowski
  • ul. Bogusławskiego 19 lok. 301
  • 01-923
  • szkolenia@qsobie.pl
  • http://www.qsobie.pl
  • 501 010 470
  • Warszawa
    godziny otwarcia:
    wg rezerwacji telefonicznej

Centrum Szkoleniowo-Rozwojowe "Q-Sobie" Robert Dziatkowski

Ocena sprzedawcy

Użytkownicy nie wyrazili jeszcze opini na temat ofert tego sprzedawcy.

deal.pl » Kursy, Szkolenia » Pozostałe

D2D! Szkolenie z zakresu sprzedaży bezpośredniej zapewni Ci umiejętności, dzięki którym osiągniesz sukces!

-50%

398 zł

199 zł
Oferta archiwalna

UWAGA! Poniższa oferta jest ofertą archiwalną i nie jest już aktywna.


Oferta straciła ważność dnia: 2013-10-15 i prezentujemy ją w celach poglądowych.
Jeżeli szukasz ofert o podobnej tematyce, to skorzystaj z opcji: i gdy tylko pojawi się podobna oferta, to powiadomimy Cię o tym.

Opis

Ważne:

  • 4 -godzinne szkolenie warsztatowe ( ćwiczenia, scenki ),
  • Podręcznik,
  • Certyfikat,
  • Profesjonalne szkolenia biznesowe z licznymi rekomendacjami,
  • Sposób na osiąganie sukcesów w życiu zawodowym i prywatnym,
  • Doskonały sposób na poprawę swoich zdolności interpersonalnych i komunikacyjnych,
  • Poznanie własnego potencjału, doskonalenie skuteczności
  • Małe grupy max. 10 osób,
  • 20% zniżki na wszystkie pozostałe szkolenia otwarte ( www.qsobie.pl),
  • 20% zniżki na 1 dowolny : masaż lub zabieg na ciało lub indywidualną sesję jogi! (www.q-sobie.pl)

Szczegóły:

  • Voucher ważny od 12.10.2013 do 31.01.2014 (dostępny od razu po zakupie w zakładce Moje konto/Moje vouchery).
  • Wymagana jest wcześniejsza rezerwacja telefoniczna pod nr tel. 501 010 470 lub na adres e-mail : szkolenia@qsobie.pl z podaniem kodu pin i kodu deaktywującego vouchera.
  • O dostępności terminów decyduje kolejność dokonywania rezerwacji ( Plan/Grafik szkoleń dostępny na stronie www.qsobie.pl).
  • Szkolenia odbywać się będą we wtorki, soboty i niedziele w godz. 8:30-12:30 oraz 14:00-18:00.
  • Sprawdź również:
  • Szkolenie "Sprzedaż bezpośrednia (D2D) !
  • Czym się różni sprzedaż bezpośrednia (D2D) od sprzedaży tradycyjnej?
  • Akwizytor, Przedstawiciel handlowy, Sprzedawca, Handlowiec-wstyd czy duma?
  • Wynagrodzenie prowizyjne – szansa czy zagrożenie?
  • Boję się, trudno mi uwierzyć – dlaczego ja? czy każdy może się nauczyć sprzedawać?
  • Co powiedzieć bliskim, znajomym – czym się zajmuję? – czy sprzedaż bezpośrednia może być prestiżowa?
  • Czy wszystko da się sprzedać?
  • Jak się prezentować, co i kiedy mówić, jak wyglądać, jak się zachowywać?
  • Czy ze sprzedaży bezpośredniej da się wyżyć – jak zarobić pierwsze 10 tys. zł?
  • Sprzedaż bezpośrednia – etap, czy na stałe?
  • Sprzedaż bezpośrednia – największy rozwój, najszybsza kariera, ogromna satysfakcja, gigantyczny postęp w pracy nad sobą.
  •  
  •  
  •  
  •  
  •                                                                                                             „I tylko jedno
  •                                                                                                 może unicestwić marzenie
  •                                                                                                     - strach przed porażką”
  •  
  •                                                                                    Paulo Coelho
  •  
  •  
  • Program szkolenia
  • Czym się różni sprzedaż bezpośrednia (D2D) od sprzedaży tradycyjnej?
  • Określenie charakterystyki Sprzedawcy (określenie najważniejszych czynników).
  • Umiejętności Sprzedawcy (planowanie, organizowanie, realizacja planów/założeń, zarządzanie czasem).
  • Organizacja pracy (gdzie są nasi Klienci, dobór rejonu, terytorium pracy, rozpoczęcie, zakończenie, czas pracy).
  • Motywacja Sprzedawcy – kształtowanie nawyków.
  • Emocje, stres i presja – kiedy występują, jak sprawić by były naszym sprzymierzeńcem?.
  • Kształtowanie i budowa wizerunku Sprzedawcy.
  • Kształtowanie i budowa wizerunku oferty, produktu.
  • Analiza Klienta (kto i dlaczego kupuje).
  • Narzędzia sprzedaży – techniki sprzedaży, techniki komunikacyjne.
  • „Ściana” – jak sobie radzić gdy „nie idzie”?
  • Trudne pytania Klienta – skąd się biorą, jak efektywnie odpowiadać?.
  • Analiza zaistniałych zdarzeń – jak wyciągać trafne wnioski?.
  • Rozwój i edukacja w sprzedaży bezpośredniej.
  •  
  • Szkolenie ma charakter warsztatowy (ćwiczenia, scenki).
  • Po zakończonym szkoleniu każdy Uczestnik otrzymuje certyfikat.

Opinie użytkowników


nie tak






W chwili obecnej nie opublikowano jeszcze żadnej opini - bądź pierwsza/pierwszy!

Lokalizacja

Zakupy grupowe - Sporti

 

  Przeczytałem/am oraz akceptuję regulamin oraz politykę prywatności

  Wyrażam zgodę na przetwarzanie ich danych osobowych w celach reklamowych [pełna treść klauzuli]

  Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celach statystycznych i marketingowych [pełna treść klauzuli]

  Wyrażam zgodę na otrzymywanie informacji handlowych [pełna treść klauzuli]